⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

MyBB - Onaylı Üye sistemini nasıl yapabilirim?

Konu

#1
İstek şablonu ;

ds-mybb-site-3723 Site Adresi : localhost
ds-mybb-surumu-3722 MyBB Sürümü : 1.8.23
ds-eklenti-aciklamasi-3725 İsteğiniz Hakkında : MyBB Forumum için onaylı üye sistemini nasıl yapabilirim. Buradada bulunuyor TC Kimlik onayı olarak ama ben böyle bir şey istemiyorum. İstediğim kişilere verebileceğim aşağıda ki tarz bir onay tik nasıl yapabilirim?

cMIOcn


NOT ; Ücretiyle yaparım yok şöyle yok böyle yazmazsanız sevinirim, ücretsiz destek almak için konu açıyorum, istesem internetten satın alırım zaten arkadaşlar.
#2
Kullanıcı Grupları - Gruplar - Yeni Grup Ekle -
Kullanıcı Adı Stili : {username}<img style="position:relative;top:3px;" width="20" height="20" src="https://www.webailesi.com/ds-approved-4427.png">
Kaydet.
#3
(26-03-2021, 04:19)Friday Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Kullanıcı Grupları - Gruplar - Yeni Grup Ekle -
Kullanıcı Adı Stili : {username}<img style="position:relative;top:3px;" width="20" height="20" src="https://www.webailesi.com/ds-approved-4427.png">
Kaydet.

Böyle direk bir resim olarak istemiyorum, benim istediğim sistemde belirttiğin gibi değil sağ tık yapınca bir resim dosyası olarak görünmüyor.
Son Düzenleme: 26-03-2021, 06:29, Düzenleyen: GarfieldReis.
#4
100 TL ile ücretli kurulum yapıyorum.

Dİlersen TC dilersende konu yorum sayısına göre veriliyor.
İstediğin sayfada gösterebilirsin.
Son Düzenleme: 26-03-2021, 06:55, Düzenleyen: .SancakTepe*.
#5
(26-03-2021, 06:54).SancakTepe* Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 100 TL ile ücretli kurulum yapıyorum.

Dİlersen TC dilersende konu yorum sayısına göre veriliyor.
İstediğin sayfada gösterebilirsin.

Postu tam okur musun?
#6
(26-03-2021, 06:55)GarfieldReis Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(26-03-2021, 06:54).SancakTepe* Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 100 TL ile ücretli kurulum yapıyorum.

Dİlersen TC dilersende konu yorum sayısına göre veriliyor.
İstediğin sayfada gösterebilirsin.

Postu tam okur musun?

Ücretsiz yapan olurmu sanmıyorum ama yinede deneyin.

https://www.webailesi.com/konu-tc-kimlik-dogrulama-api-780

Göz atın TC bilgileri doğruysa üyeye veritabanında mavi tik verdirme işlemi yapabilirsin.
Son Düzenleme: 26-03-2021, 06:58, Düzenleyen: .SancakTepe*.
#7
(26-03-2021, 04:19)Friday Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Kullanıcı Grupları - Gruplar - Yeni Grup Ekle -
Kullanıcı Adı Stili : {username}<img style="position:relative;top:3px;" width="20" height="20" src="https://www.webailesi.com/ds-approved-4427.png">
Kaydet.

Ayriyetten böyle bir grup açıp 2. grup olarak eklendiği zaman görünmüyor tik anca 1. grup olması lazım.
#8
Şunu deneyin
<span style="display:none;">{username}</span><img style="position:relative;top:3px;" width="20" height="20" src="https://www.webailesi.com/ds-approved-4427.png">

Bu grubun adını mavi tik koyun.
Ardından postbitte kullanıcı adının yanına
{$additionalgroup}
Ya da
{$additionalgroups}
Yazın net çalışır çalışmaz diyemiyorum şimdi uydurdum çalışadabilir çalışmayadabilir.
#9
(26-03-2021, 07:07).SancakTepe* Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Şunu deneyin
<span style="display:none;">{username}</span><img style="position:relative;top:3px;" width="20" height="20" src="https://www.webailesi.com/ds-approved-4427.png">

Bu grubun adını mavi tik koyun.
Ardından postbitte kullanıcı adının yanına
{$additionalgroup}
Ya da
{$additionalgroups}
Yazın net çalışır çalışmaz diyemiyorum şimdi uydurdum çalışadabilir çalışmayadabilir.

Kullanıcı adının yanına derken tam nereye?
#10
Kullanıcı adının yanı yani açık .d

Orada ya {$username} olacak ya da {$formattedname} olacak. Onun yanına yazın

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task