⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Modu sw ye kuramadım bY MULTİPOWER

Konu

#11
Zaten Forumun Yarsının Modunuda Ben Kurup Bıraktım Dedigin Gibi Bi Güzel Anlatımlı Video Olsa Hiç İstek Konu Acılmas Bu Konu Üzerine Ama Dedigim Gibi Bi Cok Arkadas Eklentiler Hatasına Bakıp İnc Baksa 2 Dk Cozup Kurcagı Birsey

@Multipower
CS2 Ücretli Eklenti - CS 1.6 Ücretli Eklenti ~
#12
@WerongWay benimle iletişime geçin bugun içinde kurulumunuzu yapacağım.
#13
(19-11-2020, 19:04)QuryWesT Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Zaten Forumun Yarsının Modunuda Ben Kurup Bıraktım Dedigin Gibi Bi Güzel Anlatımlı Video Olsa Hiç İstek Konu Acılmas Bu Konu Üzerine Ama Dedigim Gibi Bi Cok Arkadas Eklentiler Hatasına Bakıp İnc Baksa 2 Dk Cozup Kurcagı Birsey

@Multipower
zombie_escape.sma Eklenti kaynak kod scripting klasörüne yüklendi ancak derlenemedi.Eklenti derlenemedi

AMX Mod X Compiler 1.10.0.5392
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright © 2004-2013 AMX Mod X Team

include/dhudmessage.inc(19) : error 021: symbol already defined: "set_dhudmessage"
include/dhudmessage.inc(24) : error 010: invalid function or declaration
include/dhudmessage.inc(34) : error 010: invalid function or declaration
include/dhudmessage.inc(37) : error 021: symbol already defined: "show_dhudmessage"
include/dhudmessage.inc(42) : error 010: invalid function or declaration
include/dhudmessage.inc(44) : warning 218: old style prototypes used wit


 derleme hatası verdi neleri düzeltcem

(19-11-2020, 19:04)QuryWesT Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Zaten Forumun Yarsının Modunuda Ben Kurup Bıraktım Dedigin Gibi Bi Güzel Anlatımlı Video Olsa Hiç İstek Konu Acılmas Bu Konu Üzerine Ama Dedigim Gibi Bi Cok Arkadas Eklentiler Hatasına Bakıp İnc Baksa 2 Dk Cozup Kurcagı Birsey

@Multipower
tamamdır nezaman müsait olursunuz. Alt panelde açabilirim
Son Düzenleme: 19-11-2020, 19:23, Düzenleyen: WerongWay.
#14
Dhud hatalarını aşağıdaki linke bakarak çözebilirsin.
https://webailesi.com/konu-include-dhudmessage-hatasi-cozumu-9012?highlight=Dhud
#15
(19-11-2020, 19:25)suriyelikene Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Dhud hatalarını aşağıdaki linke bakarak çözebilirsin.
https://webailesi.com/konu-include-dhudmessage-hatasi-cozumu-9012?highlight=Dhud
Zahmet olmassa bu gün sw ye modu kurarmısın.
#16
Öm olarak sizinle iletişime geçeceğim bir ts, dc , numara atınız.
#17
(19-11-2020, 19:32)suriyelikene Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Öm olarak sizinle iletişime geçeceğim bir ts, dc , numara atınız.
1dk

(19-11-2020, 19:32)suriyelikene Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Öm olarak sizinle iletişime geçeceğim bir ts, dc , numara atınız.
https://discord.gg/uMhn7JA dc

(19-11-2020, 19:32)suriyelikene Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Öm olarak sizinle iletişime geçeceğim bir ts, dc , numara atınız.
girebildinizmi
Son Düzenleme: 19-11-2020, 19:41, Düzenleyen: WerongWay.
#18
Şuan müsait değilim yarım saat sonra geleceğim.
#19
(19-11-2020, 19:45)suriyelikene Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Şuan müsait değilim yarım saat sonra geleceğim.
tmdır
#20
Arkadaşlar bu konu cidden çok uzadı herkes aynı şeyleri paylaşıyor. Öncelikle yapılacakları yazıyorum:

1. Hiç kurulum yapılmamış panele giriş yapıp addons/amxmodx/configs içerisinde zombieplague.ini , zombieplague.cfg , zp_extraitems.ini ve zp_zombieclass.ini dosyalarını siliyoruz. Burası çok önemli yoksa extralar birbirine girer. Aynı zamanda modun özel cvarları aktif olmaz. Ardından sildiğimiz dosyaları benim attığım ile değiştiriyoruz.

2. [En önemlisi]
Paneldeki addons/amxmodx/scripting/includes içinden zombieplague.inc dosyasını silip benim verdiğimi yüklüyoruz. Bu işlemi yapmazsanız mod çalışmaz.

3.
Kod:
include/dhudmessage.inc(19) : error 021: symbol already defined: "set_dhudmessage"
Bu tarz hataları alanlar ilgili eklentiyi açıp içindeki #include <dhudmessage> yazısını silsinler veya önüne çift slash (//) eklesinler.

Daha da yapılacak başka işlem yok. Ama hala kuramayanlar olursa video çekip anlatacağım. Bunlardan önce kurabilecek veya anlayan birine yaptırın işlemlerinizi. OYT ve CSD üzerinde bu mod ile çok sayıda sunucu bulunmakta.
Dm atmayın bakmıyorum. Mod satmıyorum paylaşılan modlara da destek vermiyorum.

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task