Yorumları:311
Konuları:24
Kayıt Tarihi:23-01-2020
Arkadaşlar bu konu cidden çok uzadı herkes aynı şeyleri paylaşıyor. Öncelikle yapılacakları yazıyorum:
1. Hiç kurulum yapılmamış panele giriş yapıp addons/amxmodx/configs içerisinde zombieplague.ini , zombieplague.cfg , zp_extraitems.ini ve zp_zombieclass.ini dosyalarını siliyoruz. Burası çok önemli yoksa extralar birbirine girer. Aynı zamanda modun özel cvarları aktif olmaz. Ardından sildiğimiz dosyaları benim attığım ile değiştiriyoruz.
2. [En önemlisi]
Paneldeki addons/amxmodx/scripting/includes içinden zombieplague.inc dosyasını silip benim verdiğimi yüklüyoruz. Bu işlemi yapmazsanız mod çalışmaz.
3.
Kod:
include/dhudmessage.inc(19) : error 021: symbol already defined: "set_dhudmessage"
Bu tarz hataları alanlar ilgili eklentiyi açıp içindeki #include <dhudmessage> yazısını silsinler veya önüne çift slash (//) eklesinler.
Daha da yapılacak başka işlem yok. Ama hala kuramayanlar olursa video çekip anlatacağım. Bunlardan önce kurabilecek veya anlayan birine yaptırın işlemlerinizi. OYT ve CSD üzerinde bu mod ile çok sayıda sunucu bulunmakta.
BeğenBunu ilk beğenen sen ol.
Bunu ilk beğenen sen ol.
Dm atmayın bakmıyorum. Mod satmıyorum paylaşılan modlara da destek vermiyorum.