Hocam skin menu kullanıyorum ama N tusuna bastıgımda menu acılıyor acaba x tusu veya herhan gı bır tusa atayabılır mıyım
Konu
Konu Taşındı
MODEL TASARIMI SİLAH TASARIMI SPREY TASARIMI EKLENTİ İŞLERİ MOD KURULUMU İÇİN DİSCORD:okan5705 veya Ts3 Domainler:flexekip,flexekib,okan,okans
İstek konusu, @EmirCW adlı kullanıcı tarafından 2 gün içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için EmirCW Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
EmirCW Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 104 kişiye yardım etmiştir.
Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.
İsteği çözdüğü için EmirCW Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
EmirCW Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 104 kişiye yardım etmiştir.
Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.
Benzer Konular
Yorum
667
Okunma
28-03-2026, 23:15
)


