⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Menu konusunda degısıklık

Konu

#1
Hocam skin menu kullanıyorum ama N tusuna bastıgımda menu acılıyor acaba x tusu veya herhan gı bır tusa atayabılır mıyım
.smamenuu.sma(Dosya Boyutu: 1,41 KB | İndirme Sayısı: 3)
#2
Konu Taşındı
MODEL TASARIMI SİLAH TASARIMI SPREY TASARIMI EKLENTİ İŞLERİ MOD KURULUMU İÇİN DİSCORD:okan5705 veya Ts3 Domainler:flexekip,flexekib,okan,okans
#3
buyrun deneyiniz
https://www.webailesi.com/ds-menuu-14693.sma
platin sarılara ücretsiz destek 
#4
suanda csduragı sunucuları kapalı acıldıgı zaman deneyecegım sımdılık tesekkur ederım
#5
İstek konusu, @EmirCW adlı kullanıcı tarafından 2 gün içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için EmirCW Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
EmirCW Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 104 kişiye yardım etmiştir.

Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da