⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Konu

#1
Merhaba, attığım dans menüsüne freeze varken kullanılmasını kaldırır mısınız? Zaten gömülü iken yasak var onun gibi olmasını istiyorum. Oyuncu freezeliyken /dans yazdığında bu menüyü freezeliyken kullanamazsınız diye mesaj gelsin, teşekkür ederim.
.smacrs.sma(Dosya Boyutu: 7,7 KB | İndirme Sayısı: 3)
diellza
Son Düzenleme: 24-02-2021, 03:51, Düzenleyen: diellza.
#2
Oyuncu freezli iken diye birşey yapılacağını sanmıyorum.
#3
(24-02-2021, 03:53)suriyelikene Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Oyuncu freezli iken diye birşey yapılacağını sanmıyorum.
Nasıl yani? anlamadım
diellza
#4
Oyuncu gömülü iken kullanılan bir stuck var. Fakat oyuncu freezli iken diye birşey yok.
#5
Freeze eklentisini koyun.Ctmenuyu
#6
(24-02-2021, 03:55)orucoglukayra Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Freeze eklentisini koyun.Ctmenuyu
Buyur;
.smaek.sma(Dosya Boyutu: 185,34 KB | İndirme Sayısı: 2)
diellza
#7
Dener misin ;

.smaek (1).sma(Dosya Boyutu: 185,53 KB | İndirme Sayısı: 1)
.smacrs.sma(Dosya Boyutu: 7,86 KB | İndirme Sayısı: 1)
#8
Gece test edip dönüş yapacağım.

(24-02-2021, 04:51)orucoglukayra Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Dener misin ;
Olmuş, fakat freeze bozulunca bile oyuncular dans etmeyi deneyince freezeliyken dans edemezsin yazısı çıkıyor ve dans edilmiyor.
diellza
Son Düzenleme: 24-02-2021, 09:05, Düzenleyen: diellza.
#9
Bide şöyle deneyin ;

.smaek (1).sma(Dosya Boyutu: 185,53 KB | İndirme Sayısı: 0)
.smacrs.sma(Dosya Boyutu: 7,86 KB | İndirme Sayısı: 0)
#10
Teşekkürler
diellza

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da