Merhaba, attığım dans menüsüne freeze varken kullanılmasını kaldırır mısınız? Zaten gömülü iken yasak var onun gibi olmasını istiyorum. Oyuncu freezeliyken /dans yazdığında bu menüyü freezeliyken kullanamazsınız diye mesaj gelsin, teşekkür ederim.
diellza
Son Düzenleme: 24-02-2021, 03:51, Düzenleyen: diellza.
)


