⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

MarvelClan.NET

Konu

#1
MarveLCLAN.NETi Tekrar açalım diyoruz Doluluk oranlari nedir sizce
Cevapla
#2
100-104 arasi ip bulamazsan hiç bişey yapamazsin doluluk acısından.
Cevapla
#3
(06-09-2024, 16:13)VictoriaSecrat Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 100-104 arasi ip bulamazsan hiç bişey yapamazsin doluluk acısından.

csd ile oytdede bekliyoruz

bakalım hangisi düşecek
Cevapla
#4
Hocam cs1.6 ortamı bitti diyebiliriz eski doluluk oranları yok 1 ile 70 arası Bi ip bakın biz csd 47 ipini kiralamistik Maxsimum 3 gün dolmuştur sunucu her mod denedik ama ginede dolmadi eger ekibiniz varsa işler değiştir tabi
Cevapla
#5
(06-09-2024, 16:48)EpicBey Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hocam cs1.6 ortamı bitti diyebiliriz eski doluluk oranları yok 1 ile 70 arası Bi ip bakın biz csd 47 ipini kiralamistik Maxsimum 3 gün dolmuştur sunucu her mod denedik ama ginede dolmadi eger ekibiniz varsa işler değiştir tabi

ekibimiz var tabikide ama herkes ikişer ip almiş dolduramayanlar bile
Cevapla
#6
(06-09-2024, 16:49)BYmehmet Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(06-09-2024, 16:48)EpicBey Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hocam cs1.6 ortamı bitti diyebiliriz eski doluluk oranları yok 1 ile 70 arası Bi ip bakın biz csd 47 ipini kiralamistik Maxsimum 3 gün dolmuştur sunucu her mod denedik ama ginede dolmadi eger ekibiniz varsa işler değiştir tabi

ekibimiz var tabikide ama herkes ikişer ip almiş dolduramayanlar bile
Haklısınız ekibiniz varmış sorun yok ozaman her zaman ön ip daha iyidir eğer düşerse on ip alın hemen
Cevapla
#7
(06-09-2024, 16:50)EpicBey Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(06-09-2024, 16:49)BYmehmet Adlı Kullanıcıdan Alıntı: ekibimiz var tabikide ama herkes ikişer ip almiş dolduramayanlar bile
Haklısınız ekibiniz varmış sorun yok ozaman her zaman ön ip daha iyidir eğer düşerse on ip alın hemen

inşallah
hocam
Cevapla
#8
(06-09-2024, 16:21)BYmehmet Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(06-09-2024, 16:13)VictoriaSecrat Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 100-104 arasi ip bulamazsan hiç bişey yapamazsin doluluk acısından.

csd ile oytdede bekliyoruz

bakalım hangisi düşecek
csdurağina 10K Yatirman Affedersesiniz Aptallık Olur.
Cevapla
#9
(06-09-2024, 17:54)VictoriaSecrat Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(06-09-2024, 16:21)BYmehmet Adlı Kullanıcıdan Alıntı: csd ile oytdede bekliyoruz

bakalım hangisi düşecek
csdurağina 10K Yatirman Affedersesiniz Aptallık Olur.

10 k değildir ztn ekibi olanlara veriliyormuş iplere
Cevapla
#10
oyt alman tercihimdir user akışı daha fazla csduragından alacaksan yanında reklam paketide alıcaksın yoksa user gelmiyor
Ts3.FeliciaClan.Com
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task