Lr atarken jb menu ve ctmenu acılıyor nasıl kapatıcam sonadam gıbı bırsey dedı bırısı
Konu
daha gelişmiş eklentiler kullanmanı öneririm
https://www.webailesi.com/konu-rejbmenuv5-rutbe-jpoint-envanter-sistemli-31660
https://www.webailesi.com/konu-reapi-hard-komutlu-ctmenu-squid-game-pubg-daha-fazlasi-30326
https://www.webailesi.com/konu-reapi-premium-lr-yeni-nesil-22910
https://www.webailesi.com/konu-rejbmenuv5-rutbe-jpoint-envanter-sistemli-31660
https://www.webailesi.com/konu-reapi-hard-komutlu-ctmenu-squid-game-pubg-daha-fazlasi-30326
https://www.webailesi.com/konu-reapi-premium-lr-yeni-nesil-22910
platin sarılara ücretsiz destek
(01-12-2024, 16:28)EmirCW Adlı Kullanıcıdan Alıntı: daha gelişmiş eklentiler kullanmanı öneririm3 üde var ama lr atınca jbmenu ct menu acılıyor son adamın onları acmasını nası yasaklarım
https://www.webailesi.com/konu-rejbmenuv5-rutbe-jpoint-envanter-sistemli-31660
https://www.webailesi.com/konu-reapi-hard-komutlu-ctmenu-squid-game-pubg-daha-fazlasi-30326
https://www.webailesi.com/konu-reapi-premium-lr-yeni-nesil-22910
Son adam kalınca CTMenü zaten açılmak zorunda, ayarları nasıl sıfırlayacaklar yoksa? JBMenü için şöyle bir sorgu yapman gerekli menülere;
static trr, ctt;
rg_initialize_player_counts(trr, ctt);
if (trr == 1) {
client_print_color(id, id, "sona kalan mahkum kullanamaz bla bla");
return PLUGIN_HANDLED;
}
static trr, ctt;
rg_initialize_player_counts(trr, ctt);
if (trr == 1) {
client_print_color(id, id, "sona kalan mahkum kullanamaz bla bla");
return PLUGIN_HANDLED;
}
iletisim icin dc 4x0x3
(01-12-2024, 16:35)Maravilha Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Son adam kalınca CTMenü zaten açılmak zorunda, ayarları nasıl sıfırlayacaklar yoksa? JBMenü için şöyle bir sorgu yapman gerekli menülere;Öncelikle selam maravilha !
static trr, ctt;
rg_initialize_player_counts(trr, ctt);
if (trr == 1) {
client_print_color(id, id, "sona kalan mahkum kullanamaz bla bla");
return PLUGIN_HANDLED;
}
YAZDIGIN SEYLERDEN HIC BIR SEY ANLAMADIM
KEYİFLİ GÜNLER
Jbmenu v5 kullanıyorsanız sona kalan mahkum saten jbmenüye erişim sağlıyamaz
PHP Kod:
if(sLastPlayer) {
static iTER,iCT;
rg_initialize_player_counts(iTER,iCT);
if(iTER == 1) {
client_print_color(IP_IDs, IP_IDs, "%s ^4Sona 1(^3Tek^1) ^4mahkum kaldigi icin bu islemi yapamazsin!",szTag[SayTag]);
platin sarılara ücretsiz destek
Son Düzenleme: 01-12-2024, 17:33, Düzenleyen: FlorianWirtz.
(01-12-2024, 17:33)EmirCW Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Jbmenu v5 kullanıyorsanız sona kalan mahkum saten jbmenüye erişim sağlıyamazCs 1.6 CS:GO mod açmayı dusunuyorum eklentilerde yok ne yapayim
if(sLastPlayer) {
static iTER,iCT;
rg_initialize_player_counts(iTER,iCT);
if(iTER == 1) {
client_print_color(IP_IDs, IP_IDs, "%s ^4Sona 1(^3Tek^1) ^4mahkum kaldigi icin bu islemi yapamazsin!",szTag[SayTag]);
return false;
Benzer Konular
Yorum
659
Okunma
10-04-2026, 21:38
Yorum
704
Okunma
03-04-2026, 21:44
Yorum
1.370
Okunma
08-01-2026, 18:01
)

