⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Konu

#1
Lr atarken jb menu ve ctmenu acılıyor nasıl  kapatıcam sonadam gıbı bırsey dedı bırısı
#2
daha gelişmiş eklentiler kullanmanı öneririm
https://www.webailesi.com/konu-rejbmenuv5-rutbe-jpoint-envanter-sistemli-31660
https://www.webailesi.com/konu-reapi-hard-komutlu-ctmenu-squid-game-pubg-daha-fazlasi-30326
https://www.webailesi.com/konu-reapi-premium-lr-yeni-nesil-22910
platin sarılara ücretsiz destek 
#3
(01-12-2024, 16:28)EmirCW Adlı Kullanıcıdan Alıntı: daha gelişmiş eklentiler kullanmanı öneririm
https://www.webailesi.com/konu-rejbmenuv5-rutbe-jpoint-envanter-sistemli-31660
https://www.webailesi.com/konu-reapi-hard-komutlu-ctmenu-squid-game-pubg-daha-fazlasi-30326
https://www.webailesi.com/konu-reapi-premium-lr-yeni-nesil-22910
3 üde var ama lr atınca jbmenu ct menu acılıyor son adamın onları acmasını nası yasaklarım
#4
Son adam kalınca CTMenü zaten açılmak zorunda, ayarları nasıl sıfırlayacaklar yoksa? JBMenü için şöyle bir sorgu yapman gerekli menülere;

static trr, ctt;
rg_initialize_player_counts(trr, ctt);
if (trr == 1) {
client_print_color(id, id, "sona kalan mahkum kullanamaz bla bla");
return PLUGIN_HANDLED;
}
iletisim icin dc 4x0x3
#5
(01-12-2024, 16:35)Maravilha Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Son adam kalınca CTMenü zaten açılmak zorunda, ayarları nasıl sıfırlayacaklar yoksa? JBMenü için şöyle bir sorgu yapman gerekli menülere;

        static trr, ctt;
        rg_initialize_player_counts(trr, ctt);
        if (trr == 1) {
            client_print_color(id, id, "sona kalan mahkum kullanamaz bla bla");
            return PLUGIN_HANDLED;
        }
Öncelikle selam maravilha ! 

YAZDIGIN SEYLERDEN HIC BIR SEY ANLAMADIM 

KEYİFLİ GÜNLER
#6
JBMenüyü iletin, müsait olduğumda ilgilenirim.
iletisim icin dc 4x0x3
#7
(01-12-2024, 16:50)Maravilha Adlı Kullanıcıdan Alıntı: JBMenüyü iletin, müsait olduğumda ilgilenirim.
onu ben sürekli panelden editledim o yüzden olmas ben COZECEĞİM NELERİ COZDUM BEN MESELA BI TANE PLUIGINCI T YE BI SKIN YUKLEDI SADECE SUNUCUYA ILK GIRENDE OLUYORDU onu bıle cozdum Neyse
#8
Jbmenu v5 kullanıyorsanız sona kalan mahkum saten jbmenüye erişim sağlıyamaz
PHP Kod:
if(sLastPlayer) {
static 
iTER,iCT;
rg_initialize_player_counts(iTER,iCT);
if(
iTER == 1) {
client_print_color(IP_IDsIP_IDs"%s ^4Sona 1(^3Tek^1) ^4mahkum kaldigi icin bu islemi yapamazsin!",szTag[SayTag]); 
platin sarılara ücretsiz destek 
Son Düzenleme: 01-12-2024, 17:33, Düzenleyen: FlorianWirtz.
#9
(01-12-2024, 17:33)EmirCW Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Jbmenu v5 kullanıyorsanız sona kalan mahkum saten jbmenüye erişim sağlıyamaz
if(sLastPlayer) {
static iTER,iCT;
rg_initialize_player_counts(iTER,iCT);
if(iTER == 1) {
client_print_color(IP_IDs, IP_IDs, "%s ^4Sona 1(^3Tek^1) ^4mahkum kaldigi icin bu islemi yapamazsin!",szTag[SayTag]);
return false;
Cs 1.6 CS:GO mod açmayı dusunuyorum eklentilerde yok ne yapayim
#10
bu kategoriye bakabilirsin. eğer kodlattırmak isterseniz ücretli şekilde yardımcı olabilirim.
https://www.webailesi.com/cs-1-6-cs-go-mod-31
platin sarılara ücretsiz destek 

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task