
wallaha onlarıda denedim işin garibi baska sunucuların kullanmıs oldugu jbmenuleri de kuruyorum gene çöküyor çok garip 

)


(22-05-2021, 12:11)yunuskaya3425 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: birde sunucuya jbmenu kuruyorum sunucu çöküyor sabaha dogru de_dust2 acılıyor burdaki pluginlerle alakası olabilirmi swde baska ekstra eklenti yok cünkü bu pluginlerde sanırım paneln kendi pluginlerijbmenu bendede çöküyordu dosyolar eksikmiiş birde eklentilerin doğru yüklendiğinden emin ol 2 tane jbmen yüklemiş vs olabilirsin haritaya göre eklentilere jbmenu.amxx vs diye kur bir sıkıntı olmaz eğer olursa jbmenu değiştir daha az kapasiteli olan seçebilirsin.
(22-05-2021, 13:15)suriyelikene Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @soldier01 Birisini ts3, discord facebook vb. platformlara çağırıp isteklerinizi çözdürmeniz yasaktır aynı zamanda ts3 adresime gel çöziyim, dc adresime gel isteğini ücretsiz çöziyim gibi tekliflerde yasaktır.kusura bakmayın yardımcı olmak için şey yapmıştım bir daha olmaz iyi günler
Tekrarlamanız halinde ceza alacaksınız.
