Merhaba, kullandığım eklentinin para birimi küsüratlı ben bunu tam sayılı yapmak istiyorum.
Sanırım %.2f kodu küsüratlı gösterime sebep oluyor, onun yerine ne yazmalıyım?
Konu
(17-07-2024, 21:57)Amiral Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba, kullandığım eklentinin para birimi küsüratlı ben bunu tam sayılı yapmak istiyorum.%i yazabilirsiniz fakat tam sayı değerleri için geçerlidir.
Sanırım %.2f kodu küsüratlı gösterime sebep oluyor, onun yerine ne yazmalıyım?
Değişkeniniz floatsa %i, floatround(degisken) şeklinde tam sayı yazdırabilirsin.
İstek konusu, @Lynchk adlı kullanıcı tarafından 1 saat içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için Lynchk Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
Lynchk Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 915 kişiye yardım etmiştir.
Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.
İsteği çözdüğü için Lynchk Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
Lynchk Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 915 kişiye yardım etmiştir.
Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.
Benzer Konular
Yorum
6.388
Okunma
22-05-2025, 00:27
Yorum
6.947
Okunma
22-04-2025, 19:24
Yorum
8.984
Okunma
12-02-2025, 23:12
)

