eke biraktigim klan menuyu /klan yazılınca acılmasi icin yapabilirmisiniz
Konu
Ekteki haliyle açılması gerekiyor /klan yazdığınızda. editlerkenmi hata yaptınız acaba?
Bu bir api eklenti, yani geliştiriciler için bırakılmış.
/klan yazarak girme ekledim, deneyin;
https://www.webailesi.com/ds-klan-1-12411.sma
/klan yazarak girme ekledim, deneyin;
https://www.webailesi.com/ds-klan-1-12411.sma
(21-01-2024, 16:35)Lynchk Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu bir api eklenti, yani geliştiriciler için bırakılmış.oldu teşekkürler
/klan yazarak girme ekledim, deneyin;
https://www.webailesi.com/ds-klan-1-12411.sma
İstek konusu, @Lynchk adlı kullanıcı tarafından 20 saat içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için Lynchk Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
Lynchk Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 792 kişiye yardım etmiştir.
Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.
İsteği çözdüğü için Lynchk Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
Lynchk Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 792 kişiye yardım etmiştir.
Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.
Benzer Konular
Yorum
470
Okunma
)



