⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Konu

#1
eke biraktigim klan menuyu /klan yazılınca acılmasi icin yapabilirmisiniz
.smaklan.sma(Dosya Boyutu: 44,85 KB | İndirme Sayısı: 16)
#3
(21-01-2024, 06:21)RepLicant Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ekteki haliyle açılması gerekiyor /klan yazdığınızda. editlerkenmi hata yaptınız acaba?
hiçbirşekilde gelmiyor
#5
(21-01-2024, 16:35)Lynchk Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu bir api eklenti, yani geliştiriciler için bırakılmış.
/klan yazarak girme ekledim, deneyin;
https://www.webailesi.com/ds-klan-1-12411.sma
oldu teşekkürler
#6
İstek konusu, @Lynchk adlı kullanıcı tarafından 20 saat içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için Lynchk Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
Lynchk Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 792 kişiye yardım etmiştir.

Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da