Konu

#1
Arkadaşlar elimde 2tane karaktermenu var 2side çalışmıyo.Pluginler hatası yükleniyo ancak karakter aldığımda gelmiyor.Modeller ve smalar aşağıda.


.mdl cj.mdl (Dosya Boyutu: 1,53 MB | İndirme Sayısı: 2)
.sma KarakterMenu.sma (Dosya Boyutu: 3,87 KB | İndirme Sayısı: 11)
.sma ModelMenu.sma (Dosya Boyutu: 1,87 KB | İndirme Sayısı: 6)
.mdl neymar.mdl (Dosya Boyutu: 1,7 MB | İndirme Sayısı: 0)
.mdl ronaldo.mdl (Dosya Boyutu: 1,7 MB | İndirme Sayısı: 0)
.mdl tonymontana.mdl (Dosya Boyutu: 1,9 MB | İndirme Sayısı: 0)
reCs:Go Rank Menu (%50)
#3
seçtikten sonraki el modeller aktif oluyor öyle denedinmi ?
#4
evet denedim 2-3 kez round geçti hala aktif olmadı.

bide alınca aktif olursa sevinirim.
reCs:Go Rank Menu (%50)
Son Düzenleme: 19-09-2020, 16:30, Düzenleyen: bilalgecer47.
#5
Dene bakalım;
.sma Kostum_Menu.sma (Dosya Boyutu: 2,3 KB | İndirme Sayısı: 5)
213.238.173.43
#6
"Model_Name",
"Modelin_Ismini_Buradan_Yazmaya_Basla",
"En_Ustteki_Yaziyi_Elleme",
"Ve_Son_Satir_Haric_Diger_Yerlerin_Sonuna_Virgul_Koy"
şu kısmı tam olarak anlamadım bide menulerde model seçimini göremedim .
reCs:Go Rank Menu (%50)
#7
byking 

Error: could not load file models/player//.mdl  modeli seçiyorum bi sonraki el konsolda böyle yazıyor.
Kod:
#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const PLUGIN[] = "Kostum_Menu";
new const VERSION[] = "1.0";
new const AUTHOR[] = "By.KinG";

new const TAG[] = "TeamTR Community";
new const KISA_TAG[] = "TeamTR";

new const Costume_Info[][] =
{
    "Model_Name",
    "cj",
    "tonymontana",
    "ronaldo",
    "neymar",
    
};

new Costume_ID[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
    register_clcmd("say /KostumMenu", "Costume_Menu");
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "CBasePlayer_Spawn", 1);
}

public plugin_precache()
{
    new Text[64];
    
    for(new i = 1; i < sizeof(Costume_Info); i++)
    {
        formatex(Text, 63, "models/bilalgecer47/%s.mdl", Costume_Info[i], Costume_Info[i]);
        precache_model(Text);
    }
}

public Costume_Menu(ID)
{
    static Item[128];
    
    formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yKostum Menu", TAG);
    new Menu = menu_create(Item, "Costume_Menu_Handler");
    
    new Str[6];
    
    for(new i = 1; i < sizeof(Costume_Info); i++)
    {
        num_to_str(i, Str, 5);
        formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \y%s", KISA_TAG, Costume_Info[i]);
        menu_additem(Menu, Item, Str);
    }
    
    menu_setprop(Menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\r");
    formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yGeri", KISA_TAG);
    menu_setprop(Menu, MPROP_BACKNAME, Item);
    formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yIleri", KISA_TAG);
    menu_setprop(Menu, MPROP_NEXTNAME, Item);
    formatex(Item, charsmax(Item), "\d[\r%s\d] \w| \yCikis", KISA_TAG);
    menu_setprop(Menu, MPROP_EXITNAME, Item);
    menu_display(ID, Menu, 0);
    
    return PLUGIN_HANDLED;
}

public Costume_Menu_Handler(ID, Menu, Item)
{
    if(Item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(Menu);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    
    new Access, Data[6], Menu_Name[64], Call_Back;
    menu_item_getinfo(Menu, Item, Access, Data, 5, Menu_Name, 63, Call_Back);
    new Key = str_to_num(Data);
    
    Costume_ID[ID] = Key;
    client_print_color(ID, ID, "^3[%s] ^4Basarili Bir Sekilde ^3%s ^4Modelini Aktif Ettin", TAG, Costume_Info[Key]);
    client_print_color(ID, ID, "^3[%s] ^4Modelin Yeniden Dogdugunda Aktif Olacak", TAG);

    return PLUGIN_HANDLED;
}

public CBasePlayer_Spawn(ID)
{
    if(Costume_ID[ID] != 0)
    {
        rg_set_user_model(ID, Costume_ID[ID]);
    }
}


bu arada "neymar", da "," yok yinede aynı hatayı veriyor.
reCs:Go Rank Menu (%50)
Son Düzenleme: 21-09-2020, 03:23, Düzenleyen: bilalgecer47.
#8
konu güncel
reCs:Go Rank Menu (%50)
#9
Modunuz Ne ?
~ Ücretli Eklenti İçin 'DM' ~ Discord ~
#10
jb için kullanacağım.
reCs:Go Rank Menu (%50)

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task
Kayıt Ol
Discord Adresimize Katılın