Konuyu Yanlış Ayarlamışsam Sebebini Söylermisiniz
Bir Jbmenüm var jbmenümdeki bıçak menüsünde bıçaklar ve kan verme vb var testere ile kan verme arasına bir boşluk istiyorum
Birde Jbmenümün Ana Menüsüne AyaklanmaMenüsü İstiyorum
Konu
Ayaklanma menüsü bulunan bir jbmenu koyar mısın menüye bende yok da
buyur bosluk koydum
buyur bosluk koydum
Son Düzenleme: 14-07-2020, 13:52, Düzenleyen: scuro.
Ayaklanma Menüsü Derken Kastettiğim Şey Bir İsyan Menüsü Anamenüde Olacak hatta şöyle göstereyim
https://dosya.co/8k47o9meeutd/re_jbmenu_v0.4.sma.html
ayaklanma menüsü olan bir jbmenü
https://hizliresim.com/XXzuSl
+güncel
https://dosya.co/8k47o9meeutd/re_jbmenu_v0.4.sma.html
ayaklanma menüsü olan bir jbmenü
https://hizliresim.com/XXzuSl
+güncel
Son Düzenleme: 14-07-2020, 15:54, Düzenleyen: Behlül.
hata vermedi degil kardeşim baska isimle yükle adını ornek veriyorum jbmenudeneme1 yap (daha once kullanmadıgın) öyle yükle dogru kurulum yapdıgına emin ol baska jbmenu aktif ise kapat geri dönüsünü bekliyorum
Benzer Konular
Yorum
896
Okunma
23-03-2026, 15:58
Yorum
3.827
Okunma
22-08-2025, 22:38
Yorum
6.623
Okunma
25-04-2025, 14:49
Yorum
7.403
Okunma
01-04-2025, 17:29
Yorum
7.174
Okunma
24-03-2025, 16:21
Yorum
7.939
Okunma
06-03-2025, 02:50
)


