Sunucuma bu jbmenuyu kurdum ; https://www.webailesi.com/konu-reapi-premium-jbmenu-v3-coin-sistemli-22050 ama hesapları sıfırlamak istiyorum nasıl yapacagım
Konu
Jbmenüyu ve hesap sistemini kapatın, ardından map değiştirin. Daha sonra addons>amxmodx>data>vault kısmında jbmenu ve account adında vault dosyaları olacak. Bu iki dosyayı silip jbmenüyü tekrar açın ve son olarak tekrar map değiştirin.
İstek konusu, @"suriyelikene" adlı kullanıcı tarafından 1 saat içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için suriyelikene Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
suriyelikene Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 1247 kişiye yardım etmiştir.
Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.
İsteği çözdüğü için suriyelikene Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
suriyelikene Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 1247 kişiye yardım etmiştir.
Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.
Benzer Konular
Yorum
485
Okunma
)

