(22-05-2021, 19:32)suriyelikene Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hesap sistemini atarsan kontrol edebilirim.
Konu
Hesap sistemi :
JBMenü :
İkisi farklı tanımlanmış.
Kod:
("Hesap Sistemi",
"9.2",
"Berk");PHP Kod:
("NEW: JBMenu",
"1.0",
"MawiLarq");
İkisi farklı tanımlanmış.
suan mesajlar çift felan gidiyo ama panelde tek jbmenu görünüoyr rcon amxx plugins de 2 tane çıkıyor ama jbmenu yani suan sunucuda cidden 2 tane jbmenu tanımlanmıs olarak görünüyor garip
İstek konusu, @"suriyelikene" adlı kullanıcı tarafından 48 dakika içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için suriyelikene Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
suriyelikene Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 484 kişiye yardım etmiştir.
Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.
İsteği çözdüğü için suriyelikene Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
suriyelikene Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 484 kişiye yardım etmiştir.
Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.
)


