⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Konu

#11
(22-05-2021, 19:32)suriyelikene Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hesap sistemini atarsan kontrol edebilirim.

.smafg_hesapsistem.sma(Dosya Boyutu: 13,4 KB | İndirme Sayısı: 1)
#12
Hesap sistemi :
Kod:
("Hesap Sistemi",
    "9.2",
    "Berk");

JBMenü :
PHP Kod:
("NEW: JBMenu",
            
"1.0",
            
"MawiLarq"); 

İkisi farklı tanımlanmış.
#13
suan mesajlar çift felan gidiyo ama panelde tek jbmenu görünüoyr rcon amxx plugins de 2 tane çıkıyor ama jbmenu yani suan sunucuda cidden 2 tane jbmenu tanımlanmıs olarak görünüyor garip
#14
plugins.ini ve plugins-jail.ini kontrol etmene rağmen bulamadıysan destek talebi oluşturun.
#15
tamamdır teşekkür ederim yardımınız için.
#16
İstek konusu, @"suriyelikene" adlı kullanıcı tarafından 48 dakika içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için suriyelikene Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
suriyelikene Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 484 kişiye yardım etmiştir.

Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da