Merhabalar.
Ucretsız olarak en ıyı jbmenu dıyebılırım yapanların elıne emegıne saglık fakat ıstedıgım bırsey var toklugun kaldırılmasını (sag ust kosede yazısı kaldırılsın) ve canın gıtmemesını ıstıyorum. Yardımcı olursanız sevınırım.
JBMenuV13.1 (3).sma(Dosya Boyutu: 118,92 KB | İndirme Sayısı: 3))

