tm reis ben düzeltirim baska sorn yok ise çok teşekkür ettim konuyu çözlmüs isteklere tasıcagım +rep veriyorm
Konu
(02-04-2021, 04:42)lasthasaki66 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: tm reis ben düzeltirim baska sorn yok ise çok teşekkür ettim konuyu çözlmüs isteklere tasıcagım +rep veriyormRica ederim son halini attım gözümden kaçan varsa siz editlersiniz
(02-04-2021, 04:43)lasthasaki66 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: birde jbmenuden kaynaklı mesajlar cift gidiyor oyten normal mesajı nasıl kapatabilrm.Admin renkli mesaj eklentisi açıksa kapatın.
İstek konusu, @"orucoglukayra" adlı kullanıcı tarafından 22 saat içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için orucoglukayra Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
orucoglukayra Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 51 kişiye yardım etmiştir.
Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.
İsteği çözdüğü için orucoglukayra Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
orucoglukayra Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 51 kişiye yardım etmiştir.
Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.
Benzer Konular
Yorum
664
Okunma
28-03-2026, 23:15
)

