merhabalar jbmenuye sapka menusu eklemistim sapka menusune girince saydan sapka yazıyor onu kaldırabilirmisiniz konsoldan sapka yapma sansınız varmı ?
bir sapka sistemi coinsistemli jbmenuye coin verme ekleyebilirmisinz saya cion yazınca coin verilsn mg gibi sadece kurucular girebilsn birde hesap kayıt sistemi lazm coin sisteminin kayıt olması icin. kayıt sistemi olmasa bile aldıgımz sapka cıkınca gitmesin. onun icin kayıt sistemi istiyorum
Son Düzenleme: 04-04-2021, 07:18, Düzenleyen: lasthasaki66.
)


