⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Konu

#1
merhabalar jbmenuye sapka menusu eklemistim sapka menusune girince saydan sapka yazıyor onu kaldırabilirmisiniz konsoldan sapka yapma sansınız varmı ?

bir sapka sistemi coinsistemli jbmenuye coin verme ekleyebilirmisinz saya cion yazınca coin verilsn mg gibi sadece kurucular girebilsn birde hesap kayıt sistemi lazm coin sisteminin kayıt olması icin. kayıt sistemi olmasa bile aldıgımz sapka cıkınca gitmesin. onun icin kayıt sistemi istiyorum

.smafg_jbmenu v1.sma(Dosya Boyutu: 106,59 KB | İndirme Sayısı: 2)
Son Düzenleme: 04-04-2021, 07:18, Düzenleyen: lasthasaki66.
#2
+güncel

Yapabilecek varmı ?
Son Düzenleme: 04-04-2021, 21:21, Düzenleyen: lasthasaki66.
#3
Konu istek sahibi tarafından çözülmüştür.

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task