hiçbirşeyde hata yok deneme yapayım dedim isyanmenudeki hiçbirşey çalışmıyor
Konu
Ben sadece isyan team ekledim menüye dokunmadım. Açmak için ise
komudunu kullan veya.
375. satırdaki
"0" yazan yeri "1" yap
PHP Kod:
amx_cvar jb_isyanteam 1
375. satırdaki
Kod:
isyanteam = register_cvar("jb_isyanteam", "0")Attığınız jbmenüyü kullanmayın, sene olmuş 2020 ve hala switch kullanmayı bilmeyenler var.
oyun içerisinde o kodu kullanıp zaten aktif edebiliyorsun mevzu o değil hocam menunun içindeki bomba ver jb ver tıklıyorum fakat kimseye birşey gitmiyor
Onlar benden alakasız. Menüye dokunmadım ben by.king'in dediği gibi başka jbmenu kullanmanı tavsiye ederiz. Yeni bugsuz jbmenuler çıktı.
O kopyala yapıştır yapılarak kullanılan jbmenunu onun yerine başka bir jbmenu kurmanızı öneririm
(26-08-2020, 18:51)my name is Güneş Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Kopyala yapıştır olduğunu bilmiyordum. @By.KinG dedi o daha bilgili.(26-08-2020, 18:37)suriyelikene Adlı Kullanıcıdan Alıntı: O kopyala yapıştır yapılarak kullanılan jbmenunu onun yerine başka bir jbmenu kurmanızı öneririmKanka o zaman neden paylaştiniz?
Benzer Konular
Yorum
790
Okunma
28-03-2026, 21:33
Yorum
1.670
Okunma
09-01-2026, 22:35
)


