.....
Konu
(25-06-2020, 16:53)suriyelikene Adlı Kullanıcıdan Alıntı: nerde hata yapıyordum @PawNod' söyler misinsenin eklentiye bakmadım muhtemelen kırparken bi yerde hata yaptın.
ya yetkili menu 1 tane acması lazım admin menuyu felande aciyor diyelim yönetici biri yönetici menuyu actı yetkili menu kapansın bi daha acılmasın yaparmısınız bide cebinizdeki tlyi ekranın altına koyarmısınız ? kırmızı olsun
Benzer Konular
Yorum
60
Okunma
25-06-2026, 23:09
Yorum
144
Okunma
25-06-2026, 13:09
Yorum
691
Okunma
28-03-2026, 23:15
)



