Merhabalar verdigim jbmenuye ölü oyuncular ve sona kalan oyuncular girmesini kapatabilirmisiniz . Ölü oldugunda girmeye calıstıgında " Olu Oldugunuz Icin Giris Yapamiyorsunuz " Sona kalan kişi girmeye calıstıgında " Sona Kalan Mahkum Oldugunuz Icin Giris Yapamiyorsunuz " diye yazarsa sevinirim
Konu
Buyur;
Eğer hala mg veriliyorsa Ctmenu'nun içerisinde de mg verme vardır. Onu kapatman gerekiyor.
Eğer hala mg veriliyorsa Ctmenu'nun içerisinde de mg verme vardır. Onu kapatman gerekiyor.
Benzer Konular
Yorum
942
Okunma
23-02-2026, 17:33
)


