⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Konu

#1
Merhabalar verdigim jbmenuye ölü oyuncular ve sona kalan oyuncular girmesini kapatabilirmisiniz . Ölü oldugunda girmeye calıstıgında " Olu Oldugunuz Icin Giris Yapamiyorsunuz " Sona kalan kişi girmeye calıstıgında " Sona Kalan Mahkum Oldugunuz Icin Giris Yapamiyorsunuz " diye yazarsa sevinirim
.smadgmenu.sma(Dosya Boyutu: 85,11 KB | İndirme Sayısı: 4)
#2
.smadgmenu.sma(Dosya Boyutu: 85,51 KB | İndirme Sayısı: 6)
Linksta
#3
Birde tde mg veriliyormus sana zahmet onuda kapatirmisin ya ? Sadece ct olanlar verebilirsin
#4
Buyur kardeşim
.smadgmenu.sma(Dosya Boyutu: 85,51 KB | İndirme Sayısı: 1)
#5
Olmamıs malasef hala veriliyor
#6
dener misin
.smadgmenu.sma(Dosya Boyutu: 85,68 KB | İndirme Sayısı: 1)
#7
Buda olmadı malasef
#8
Buyur;

Eğer hala mg veriliyorsa Ctmenu'nun içerisinde de mg verme vardır. Onu kapatman gerekiyor.
.smabuyur.sma(Dosya Boyutu: 85,74 KB | İndirme Sayısı: 2)
#9
Saol düzeldi sorun
#10
Konunuz "Çözülmüş İsteklere" taşınmıştır.
Linksta

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task