⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

JBMenu'de hesabımı yönetici yapamıyorum

Konu

#31
(23-02-2021, 17:32)squard Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @"orucoglukayra" L yetkisi olmadı da A yetkisine atarmısın
Buyur ;

.smarejbmenu_v0.5.sma(Dosya Boyutu: 176,55 KB | İndirme Sayısı: 1)


Ayrıca bu satırı düzenleyerek istediğiniz yetkiye atayabilirsiniz.Şuan "a" yetkisine ayarlarlı.

PHP Kod:
const XXXMenu_Yetki ADMIN_IMMUNITY        // Yonetici Menu Yetkisi 
#32
@"orucoglukayra" L ve A yetkisi de olmuyor :/
#33
Dener misin tekrar ;

.smarejbmenu_v0.5.sma(Dosya Boyutu: 176,56 KB | İndirme Sayısı: 1)
#34
@"orucoglukayra" Bizmi kendimizi yönetici hesap yapıcaz yoksa otomatik yönetici hesap oluyormuyuz
#35
(23-02-2021, 17:45)squard Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @"orucoglukayra" Bizmi kendimizi yönetici hesap yapıcaz yoksa otomatik yönetici hesap oluyormuyuz
Yetkiniz varsa direk yönetici hesap olursunuz bu Coin Sistemi Menüsünün içinde Yönetici Menüye girmenizi sağlar
#36
@"orucoglukayra" yetkim var ama otomatik yönetici hesap olmadım ama yönetici menüye giriş yapabildim ordan kendimi yönetici hesap yapabildim
#37
(23-02-2021, 17:48)squard Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @"orucoglukayra" yetkim var ama otomatik yönetici hesap olmadım ama yönetici menüye giriş yapabildim ordan kendimi yönetici hesap yapabildim
Tamamdır çözüldü değil mi ?
#38
@"orucoglukayra" Evet teşekkür ederim
#39
İstek konusu, @"orucoglukayra" adlı kullanıcı tarafından 1 gün içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için orucoglukayra Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
orucoglukayra Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 34 kişiye yardım etmiştir.

Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task