⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

İsyanci Level Sistemi İsteğim

Konu

#1
Selamlar Eklenti İsteğim Şu ;
0 Levelden Başlıyacak. 
30 Levele Kadar

CT Öldürdükçe Level Atlıyacak İsyan Leveli Diye Geçicek  + Adam Chata Yazı Yazdığınızda Başında [0 Level] [1 Level] Şeklinde yazıcak.

Yapabilecek Varsad Çok Teşekkür Ederim


Bide şunu size bırakıyorum
Örneğin 5 İsyan 1 Level
Tarzında şeyleri kendi kafanıza göre yapabilirsiniz . orta seviye bi zorluk seviyesi istiyorum.
#2
Forumda vardi biraz arastir bulursun
#3
https://webailesi.com/konu-reapi-kill-level-sistemi-8941
Buna bakın eksiklerini söyleyin ekleme yapiyim.
ds-standard-14385
#4
@QExits İsyana bağlıyacagız onu kendi hudumuza ekliyeceğiz konuda anlattıgım gibi. + Kill yerine isyan olucak chatta yaızcak
[0 Level] Veyahut Çaylak İsyancı Tarzında. Siz ayarlayabilirsiniz hangi tarzda uygun olursa dostum
#5
(10-12-2020, 04:56)Muptela Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @QExits  İsyana bağlıyacagız onu kendi hudumuza ekliyeceğiz konuda anlattıgım gibi. + Kill yerine isyan olucak chatta yaızcak
[0 Level] Veyahut Çaylak İsyancı Tarzında. Siz ayarlayabilirsiniz hangi tarzda uygun olursa dostum

İsyan dediğiniz şey zaten T'lerin killeri olmuş oluyor
ds-standard-14385
#6
aynen fakat kalıcı olması lazm.
#8
Konunuz çözüldüyse bildiriniz, aksi takdirde ceza alacaksınız.
#9
yok deniyeceğim
#10
By. King şimdi deniyorum bakalım

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task