Selamlar Eklenti İsteğim Şu ;
0 Levelden Başlıyacak.
30 Levele Kadar
CT Öldürdükçe Level Atlıyacak İsyan Leveli Diye Geçicek + Adam Chata Yazı Yazdığınızda Başında [0 Level] [1 Level] Şeklinde yazıcak.
Yapabilecek Varsad Çok Teşekkür Ederim
Bide şunu size bırakıyorum
Örneğin 5 İsyan 1 Level
Tarzında şeyleri kendi kafanıza göre yapabilirsiniz . orta seviye bi zorluk seviyesi istiyorum.
0 Levelden Başlıyacak.
30 Levele Kadar
CT Öldürdükçe Level Atlıyacak İsyan Leveli Diye Geçicek + Adam Chata Yazı Yazdığınızda Başında [0 Level] [1 Level] Şeklinde yazıcak.
Yapabilecek Varsad Çok Teşekkür Ederim
Bide şunu size bırakıyorum
Örneğin 5 İsyan 1 Level
Tarzında şeyleri kendi kafanıza göre yapabilirsiniz . orta seviye bi zorluk seviyesi istiyorum.
)



