Merhaba arkadaşlar;
Bu alttaki linke, yönetici ve moderatörlere özel model var. Bunları sadece belirli kişilere vermek istiyorum. Nasıl vereceğim?
MOD BU: https://webailesi.com/konu-dpcs-zp4-3-ten-zombie-escape-levels-v2-8-7-2612
Konu
(10-01-2021, 18:29)By.KinG Adlı Kullanıcıdan Alıntı: https://webailesi.com/konu-reapi-isme-ozel-player-modeli-eklentisi-by-king-13730attığım modun linkini kullanıyorum, sizin attığınız bu plugini kurunca sw ye girerken yüklüyor o modeli fakat ismini verdiğim kişide insan modeli oluyor, o model devreye girmiyor plugins.ini nin de en üstüne yazdım birde
Konunuz Çözüldü İse
https://webailesi.com/konu-isteginiz-cozulunce-yapmaniz-gereken-ucretsiz-sana-yardim-edene-sende-yardim-et-12059
Takip Ederek Konunuzu Kapatınız!
https://webailesi.com/konu-isteginiz-cozulunce-yapmaniz-gereken-ucretsiz-sana-yardim-edene-sende-yardim-et-12059
Takip Ederek Konunuzu Kapatınız!
|.gg/ambar discordunda takılıyorum| 網 ALFACREW36 卍 |
)

