Konu

#1
birini ölünce kutu düşen plugini istiyorum içinde +5 hp versin ayrı olarakta 1000 dolor +2jb verme olsun
#2
Rastgele bu 3ünden birini mi versin, yoksa hepsini otomatik mi versin ?
Ayrıca modelin var mı ?
(- Ücretli Eklenti Yaptırmak İsteyen -)
#3
ayrı model olsun

+5 hp ve rastgele 500 dolor , 1000 dolor , 2jb fln versin
#4
Ayrı model derken ?
Modelin var mı diye sordum, yanlış anladınız sanırım ?
Bu 3 seçeneği rastgele mi versin, yoksa kutuyu alınca hepsini versin mi ?
(- Ücretli Eklenti Yaptırmak İsteyen -)
#5
kutu modelim : https://www.webailesi.com/konu-hediye-kutusu-7657

5 HP Versin sabit

bunlarıda ekstra versin 1000 dolor 500 dolor 2 jb 1 jb
#6
Model dosyasını, models/ klasörüne yükleyip deneyin bakalım :
PHP Kod:
#include <amxmodx>
#include <reapi>

native jb_get_user_packs(index);
native jb_set_user_packs(indexammount);

new const 
g_szEntityModel[] = "models/gift_v2.mdl";

new 
g_iEntityModelIndex;

public 
plugin_init() {
    register_plugin("Olunce Kutu""0.1""suriyelikene");

    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed"@PlayerKill", .post true);
}

public 
plugin_precache() {
    g_iEntityModelIndex precache_model(g_szEntityModel);
}
@
PlayerKill(const victim, const attacker){
    if(
victim == attacker) return;
    if(!
is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim)) return;
    if(
get_member(victimm_iTeam) == TEAM_TERRORIST){
        
set_task(0.5,"@EntityOlustur",victim)
    }
}
@
EntityOlustur(const iVictim) {
    new 
iOrigin[3],Float:fOrigin[3],iEntity rg_create_entity("info_target");
    if(
is_nullent(iEntity)) {
        return;
    }
    
set_entvar(iEntityvar_modelindexg_iEntityModelIndex);
    
set_entvar(iEntityvar_takedamageDAMAGE_NO);
    
set_entvar(iEntityvar_movetypeMOVETYPE_TOSS);
    
set_entvar(iEntityvar_solidSOLID_TRIGGER);
    
get_user_origin(iVictim,iOrigin);
    
IVecFVec(iOrigin,fOrigin);
    
set_entvar(iEntityvar_origin,fOrigin);
    
SetSizeBox(iEntity);
    
RG_GiveGlow(iEntity,0,200,200);
    
SetTouch(iEntity"@EntityDokundum");
    
SetThink(iEntity"@EntityTask");
    
set_entvar(iEntityvar_nextthinkget_gametime() + 25.0);
}
@
EntityTask(const iEntity) {
    rg_remove_entity(iEntity);

@
EntityDokundum(const iEntity, const iPlayer) {
       if(!is_user_connected(iPlayer)) return;
       set_entvar(iPlayervar_healthFloat:get_entvar(iPlayervar_health) + 5.0);
       client_cmd(iPlayer,"spk ^"events/enemy_died^"")
       rg_remove_entity(iEntity);
        switch(random_num(1,4)){
            case rg_add_account(iPlayer1000AS_ADD),client_print_color(iPlayer,iPlayer,"^1Kutudan^3 1000 ^1Dolar Kazandin");
            case rg_add_account(iPlayer500AS_ADD), client_print_color(iPlayer,iPlayer,"^1Kutudan^3 500 ^1Dolar Kazandin");
            case jb_set_user_packs(iPlayerjb_get_user_packs(iPlayer) + 2), client_print_color(iPlayer,iPlayer,"^1Kutudan^3 2 ^1JB Kazandin");
            case jb_set_user_packs(iPlayerjb_get_user_packs(iPlayer) + 1), client_print_color(iPlayer,iPlayer,"^1Kutudan^3 1 ^1JB Kazandin");
    }
}
rg_remove_entity(const ent){
    if(
is_entity(ent)){
        
RG_GiveGlow(ent,0,0,0);
        
set_entvar(entvar_flagsget_entvar(entvar_flags) | FL_KILLME);
        
set_entvar(ent,var_nextthink,get_gametime());

    }
}
RG_GiveGlow(const id, const Red=0, const Green=0, const Blue=0) {
    new 
Float:RenderColor[3];
    
RenderColor[0]=float(Red);
    
RenderColor[1]=float(Green);
    
RenderColor[2]=float(Blue);
    
set_entvar(idvar_renderfxkRenderFxGlowShell);
    
set_entvar(idvar_rendercolorRenderColor);
    
set_entvar(idvar_rendermodekRenderNormal);
    
set_entvar(idvar_renderamt30.0);
}
SetSizeBox(const ent){
    new 
Float:mins[3],Float:maxs[3],Float:size[3];
    
mins[0] = -10.0,mins[1] = -10.0,mins[2] = 0.0;
    
maxs[0] = 10.0,maxs[1] = 10.0,maxs[2] = 10.0;
    
set_entvar(ent,var_mins,mins);
    
set_entvar(ent,var_maxs,maxs);
    
size[0] = (xs_fsign(mins[0]) * mins[0]) + maxs[0];
    
size[1] = (xs_fsign(mins[1]) * mins[1]) + maxs[1];
    
size[2] = (xs_fsign(mins[2]) * mins[2]) + maxs[2];
    
set_entvar(entvar_sizesize);
}
xs_fsign(Float:num){
    return (
num 0.0) ? -: ((num == 0.0) ? 1);

(- Ücretli Eklenti Yaptırmak İsteyen -)
#7
klan ismi yazacak yer nerde acaba
Son Düzenleme: 05-08-2021, 05:05, Düzenleyen: ! RasKoLn. !.
#8
Eklentide reklam yazısı ayarlamadım, sadece kutudan ne kazandığı hakkında bilgi verdim. Dilerseniz reklam da ekleyebilirim.
(- Ücretli Eklenti Yaptırmak İsteyen -)
#9
reklam da eklermisiniz.
#10
Mobilden yaptım, Webailesi yazan yerleri kendinize göre ayarlayın :
PHP Kod:
#include <amxmodx>
#include <reapi>

native jb_get_user_packs(index);
native jb_set_user_packs(indexammount);

new const 
g_szEntityModel[] = "models/gift_v2.mdl";

new 
g_iEntityModelIndex;

public 
plugin_init() {
    register_plugin("Olunce Kutu""0.1""suriyelikene");

    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed"@PlayerKill", .post true);
}

public 
plugin_precache() {
    g_iEntityModelIndex precache_model(g_szEntityModel);
}
@
PlayerKill(const victim, const attacker){
    if(victim == attacker) return;
    if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim)) return;
    if(get_member(victimm_iTeam) == TEAM_TERRORIST){
        set_task(0.5,"@EntityOlustur",victim)
    }
}
@
EntityOlustur(const iVictim) {
    new iOrigin[3],Float:fOrigin[3],iEntity rg_create_entity("info_target");
    if(is_nullent(iEntity)) {
        return;
    }
    set_entvar(iEntityvar_modelindexg_iEntityModelIndex);
    set_entvar(iEntityvar_takedamageDAMAGE_NO);
    set_entvar(iEntityvar_movetypeMOVETYPE_TOSS);
    set_entvar(iEntityvar_solidSOLID_TRIGGER);
    get_user_origin(iVictim,iOrigin);
    IVecFVec(iOrigin,fOrigin);
    set_entvar(iEntityvar_origin,fOrigin);
    SetSizeBox(iEntity);
    RG_GiveGlow(iEntity,0,200,200);
    SetTouch(iEntity"@EntityDokundum");
    SetThink(iEntity"@EntityTask");
    set_entvar(iEntityvar_nextthinkget_gametime() + 25.0);
}
@
EntityTask(const iEntity) {
    rg_remove_entity(iEntity);

@
EntityDokundum(const iEntity, const iPlayer) {
       if(!is_user_connected(iPlayer)) return;
       set_entvar(iPlayervar_healthFloat:get_entvar(iPlayervar_health) + 5.0);
       client_cmd(iPlayer,"spk ^"events/enemy_died^"")
       rg_remove_entity(iEntity);
        switch(random_num(1,4)){
            case rg_add_account(iPlayer1000AS_ADD),client_print_color(iPlayer,iPlayer,"^1[^3Webailesi^1] ^4Kutudan^3 1000 ^1Dolar Kazandin");
            case rg_add_account(iPlayer500AS_ADD), client_print_color(iPlayer,iPlayer,"^1[^3Webailesi^1] ^4Kutudan^3 500 ^1Dolar Kazandin");
            case jb_set_user_packs(iPlayerjb_get_user_packs(iPlayer) + 2), client_print_color(iPlayer,iPlayer,"^1[^3Webailesi^1] ^4Kutudan^3 2 ^1JB Kazandin");
            case jb_set_user_packs(iPlayerjb_get_user_packs(iPlayer) + 1), client_print_color(iPlayer,iPlayer,"^1[^3Webailesi^1] ^4Kutudan^3 1 ^1JB Kazandin");
    }
}
rg_remove_entity(const ent){
    if(is_entity(ent)){
        RG_GiveGlow(ent,0,0,0);
        set_entvar(entvar_flagsget_entvar(entvar_flags) | FL_KILLME);
        set_entvar(ent,var_nextthink,get_gametime());

    }
}
RG_GiveGlow(const id, const Red=0, const Green=0, const Blue=0) {
    new Float:RenderColor[3];
    RenderColor[0]=float(Red);
    RenderColor[1]=float(Green);
    RenderColor[2]=float(Blue);
    set_entvar(idvar_renderfxkRenderFxGlowShell);
    set_entvar(idvar_rendercolorRenderColor);
    set_entvar(idvar_rendermodekRenderNormal);
    set_entvar(idvar_renderamt30.0);
}
SetSizeBox(const ent){
    new Float:mins[3],Float:maxs[3],Float:size[3];
    mins[0] = -10.0,mins[1] = -10.0,mins[2] = 0.0;
    maxs[0] = 10.0,maxs[1] = 10.0,maxs[2] = 10.0;
    set_entvar(ent,var_mins,mins);
    set_entvar(ent,var_maxs,maxs);
    size[0] = (xs_fsign(mins[0]) * mins[0]) + maxs[0];
    size[1] = (xs_fsign(mins[1]) * mins[1]) + maxs[1];
    size[2] = (xs_fsign(mins[2]) * mins[2]) + maxs[2];
    set_entvar(entvar_sizesize);
}
xs_fsign(Float:num){
    return (num 0.0) ? -: ((num == 0.0) ? 1);

(- Ücretli Eklenti Yaptırmak İsteyen -)

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task
Kayıt Ol