⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

HawKing Saklambaç mod 213.238.173.64

Konu

#1
nasıl oynanır : sistem otomatik bir ebe seçer ebe 40 saniye ct nin saklanmasını bir odada bekler 40 saniye dolduktan sonra ct leri saklandığı yerde bulup öldürmesi gerekir
level sistemi : el sonu herkeze otomatik olarak 10 ar xp vermektedir
Tl sistemi : t takımı tüm ctleri öldürürse 4 tl kazanır ct takımı el sonuna kadar hayatta kalırsa 4 tl kazanır
coin sistemi : 15 dakikada 10 coin veriyor ve görev menuden görev yaparak kazanabilirler
Server İp ve Dc : 213.238.173.64 https://discord.gg/xnmth2yBTd


ds-anamenu-9054
ds-bilgi-menu-9055
ds-bilgihud-9056
ds-coin-bicak-menu-9057
ds-coin-market-9058
ds-ct-tl-market-9059
ds-ct-tl-menu-1-9060
ds-ornek-player-model-9073
ds-trail-market-1-9077
ds-trail-market-9078
ds-ust-bilgi-hud-9079
ds-user-menu-9080
ds-yektili-menu-9081
Cevapla
#2
Başarılar
Cevapla
#3
(21-08-2022, 19:55)Nejat Doğan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Başarılar
Teşekkürler
Cevapla
Cevapla
#5
(21-08-2022, 22:28)QuryWesT Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Başarılar
teşekkürler @QuryWesT
Cevapla
#6
Saklambaç mod tek bir tane vardı tr de bildiğim kadarıyla bir çok kişide biliyordur orayı zaten sık sık girer oynardım ekibimle birlikte sayemde çok oyuncu kazanmışlardı ama çoluk çocuk doluydu en son sırf sw de afk bırakıyorum diye banlamışlardı beni Çok güldüm daha da girmedim girmemde oraya kurucusundan adminine kadar hepsi egoluydu insan gibi konuşmayı bilmeyen varlıklarla doluydu sunucu umarım başarılı olursunuz bol userleriniz olsun ara ara girer oynarım sizde de saklambaç saran bir mod düşünürseniz oyt de server açarsanız daha başarılı olabilir ve daha fazla oyuncu kazanabilirsiniz fikrimce oyt nin kitlesi bir tık daha fazla tekrardan hayırlı olsun bakalım
Hacinabi Gaming CSGO Mod  Server IP:   95 . 173 . 173 . 24
Cevapla
#7
(21-08-2022, 22:38)massaka Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Saklambaç mod tek bir tane vardı tr de bildiğim kadarıyla bir çok kişide biliyordur orayı zaten sık sık girer oynardım ekibimle birlikte sayemde çok oyuncu kazanmışlardı ama çoluk çocuk doluydu en son sırf sw de afk bırakıyorum diye banlamışlardı beni Çok güldüm daha da girmedim girmemde oraya kurucusundan adminine kadar hepsi egoluydu insan gibi konuşmayı bilmeyen varlıklarla doluydu sunucu umarım başarılı olursunuz bol userleriniz olsun ara ara girer oynarım sizde de saklambaç saran bir mod düşünürseniz oyt de server açarsanız daha başarılı olabilir ve daha fazla oyuncu kazanabilirsiniz fikrimce oyt nin kitlesi bir tık daha fazla tekrardan hayırlı olsun bakalım

Vallah onlara inat yaptım modu zamanında emek hırsızı dediler bana tr de ilk falan degiller moduda onlar bulmadı Ruslar buldu zatem rus serverlarında bolca var extra bunlardan önce yapıldı o mod extra ego konusu haklısınız daha burakyinoo insanlara yalvardıgını hatırlıyorum mod için yardım için ne ara olduda ego kasmaya başlamış ???
CS2 Ücretli Eklenti - CS 1.6 Ücretli Eklenti ~
Cevapla
#8
(21-08-2022, 22:38)massaka Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Saklambaç mod tek bir tane vardı tr de bildiğim kadarıyla bir çok kişide biliyordur orayı zaten sık sık girer oynardım ekibimle birlikte sayemde çok oyuncu kazanmışlardı ama çoluk çocuk doluydu en son sırf sw de afk bırakıyorum diye banlamışlardı beni Çok güldüm daha da girmedim girmemde oraya kurucusundan adminine kadar hepsi egoluydu insan gibi konuşmayı bilmeyen varlıklarla doluydu sunucu umarım başarılı olursunuz bol userleriniz olsun ara ara girer oynarım sizde de saklambaç saran bir mod düşünürseniz oyt de server açarsanız daha başarılı olabilir ve daha fazla oyuncu kazanabilirsiniz fikrimce oyt nin kitlesi bir tık daha fazla tekrardan hayırlı olsun bakalım
Oyt 85 bende suanda fakat salmayi düşünüyorum  serhat beye sorarız kabul eder ise oraya kurarım tesekkur ederim yorumunuz icin  sizin serverinizde oynadım 85 i kurarken sisteminiz aşırı hosuma gitmisti denedim fakat olmadi ortak arıyorsanız bulamadıysanız konusmak isterim  Gülümse
Cevapla
#9
(21-08-2022, 22:50)QuryWesT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(21-08-2022, 22:38)massaka Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Saklambaç mod tek bir tane vardı tr de bildiğim kadarıyla bir çok kişide biliyordur orayı zaten sık sık girer oynardım ekibimle birlikte sayemde çok oyuncu kazanmışlardı ama çoluk çocuk doluydu en son sırf sw de afk bırakıyorum diye banlamışlardı beni Çok güldüm daha da girmedim girmemde oraya kurucusundan adminine kadar hepsi egoluydu insan gibi konuşmayı bilmeyen varlıklarla doluydu sunucu umarım başarılı olursunuz bol userleriniz olsun ara ara girer oynarım sizde de saklambaç saran bir mod düşünürseniz oyt de server açarsanız daha başarılı olabilir ve daha fazla oyuncu kazanabilirsiniz fikrimce oyt nin kitlesi bir tık daha fazla tekrardan hayırlı olsun bakalım

Vallah onlara inat yaptım modu zamanında emek hırsızı dediler bana tr de ilk falan degiller moduda onlar bulmadı Ruslar buldu zatem rus serverlarında bolca var extra bunlardan önce yapıldı o mod extra ego konusu haklısınız daha burakyinoo insanlara yalvardıgını hatırlıyorum mod için yardım için ne ara olduda ego kasmaya başlamış ???
Elinize kolunuza sağlık hocam gereksiz ego işte diyecek söz yok 2 cümle yazmaya gelmiyor onlara direk ters ters cevaplar veriyorlardı ?
Hacinabi Gaming CSGO Mod  Server IP:   95 . 173 . 173 . 24
Cevapla
#10
(21-08-2022, 22:57)bekost12 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(21-08-2022, 22:38)massaka Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Saklambaç mod tek bir tane vardı tr de bildiğim kadarıyla bir çok kişide biliyordur orayı zaten sık sık girer oynardım ekibimle birlikte sayemde çok oyuncu kazanmışlardı ama çoluk çocuk doluydu en son sırf sw de afk bırakıyorum diye banlamışlardı beni Çok güldüm daha da girmedim girmemde oraya kurucusundan adminine kadar hepsi egoluydu insan gibi konuşmayı bilmeyen varlıklarla doluydu sunucu umarım başarılı olursunuz bol userleriniz olsun ara ara girer oynarım sizde de saklambaç saran bir mod düşünürseniz oyt de server açarsanız daha başarılı olabilir ve daha fazla oyuncu kazanabilirsiniz fikrimce oyt nin kitlesi bir tık daha fazla tekrardan hayırlı olsun bakalım
Oyt 85 bende suanda fakat salmayi düşünüyorum  serhat beye sorarız kabul eder ise oraya kurarım tesekkur ederim yorumunuz icin  sizin serverinizde oynadım 85 i kurarken sisteminiz aşırı hosuma gitmisti denedim fakat olmadi ortak arıyorsanız bulamadıysanız konusmak isterim  Gülümse

(21-08-2022, 23:41)massaka Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(21-08-2022, 22:50)QuryWesT Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Vallah onlara inat yaptım modu zamanında emek hırsızı dediler bana tr de ilk falan degiller moduda onlar bulmadı Ruslar buldu zatem rus serverlarında bolca var extra bunlardan önce yapıldı o mod extra ego konusu haklısınız daha burakyinoo insanlara yalvardıgını hatırlıyorum mod için yardım için ne ara olduda ego kasmaya başlamış ???
Elinize kolunuza sağlık hocam gereksiz ego işte diyecek söz yok 2 cümle yazmaya gelmiyor onlara direk ters ters cevaplar veriyorlardı ?

Çok iyi tanıyorum onları modun sahibini banlıyorlar ihanetten fakat temeli onun eklentisini kullanıyorlar dicek pek birşey yok dostum oyt ticet atmış ama kabul etmemiş konuşmuştum oytyede kuralım diyede 100 ip üzeri mş neymiş işte
CS2 Ücretli Eklenti - CS 1.6 Ücretli Eklenti ~
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da