Saklambaç mod tek bir tane vardı tr de bildiğim kadarıyla bir çok kişide biliyordur orayı zaten sık sık girer oynardım ekibimle birlikte sayemde çok oyuncu kazanmışlardı ama çoluk çocuk doluydu en son sırf sw de afk bırakıyorum diye banlamışlardı beni

daha da girmedim girmemde oraya kurucusundan adminine kadar hepsi egoluydu insan gibi konuşmayı bilmeyen varlıklarla doluydu sunucu umarım başarılı olursunuz bol userleriniz olsun ara ara girer oynarım sizde de saklambaç saran bir mod düşünürseniz oyt de server açarsanız daha başarılı olabilir ve daha fazla oyuncu kazanabilirsiniz fikrimce oyt nin kitlesi bir tık daha fazla tekrardan hayırlı olsun bakalım
Hacinabi Gaming CSGO Mod Server IP: 95 . 173 . 173 . 24