⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Konu

#1
merhabalar ben sunucuma zombi escape modu kurdum sunucum cokuk haldeydi sunucuyu ac kapa yapıyorum ve yıne cokuyo hata dosyasına baktıgımda bu yazıyo

L 22/06/2024 - 22:02:05: (map "fy_iceworld16") Hunk_AllocName: bad size: -531362124
#2
@Ebgula merhabalar 
https://www.webailesi.com/konu-sunucumuz-coktugunde-ne-yapmaliyiz-hatasi-cozumu-detayli-anlatim-sss-28906

Bu konuyu incelemismiydiniz isinize yarayacaktir.
MODEL TASARIMI SİLAH TASARIMI SPREY TASARIMI EKLENTİ İŞLERİ MOD KURULUMU İÇİN DİSCORD:okan5705 veya Ts3 Domainler:flexekip,flexekib,okan,okans
#3
(23-06-2024, 04:42)okan911 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @Ebgula merhabalar 
https://www.webailesi.com/konu-sunucumuz-coktugunde-ne-yapmaliyiz-hatasi-cozumu-detayli-anlatim-sss-28906

Bu konuyu incelemismiydiniz isinize yarayacaktir.
biliyorum ama verdıgı hata ile gram alakası yok
#4
Syserror.log kismini buraya atin musait olan yardimci olacaktir.
MODEL TASARIMI SİLAH TASARIMI SPREY TASARIMI EKLENTİ İŞLERİ MOD KURULUMU İÇİN DİSCORD:okan5705 veya Ts3 Domainler:flexekip,flexekib,okan,okans
#5
(23-06-2024, 04:44)okan911 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Syserror.log kismini buraya atin musait olan yardimci olacaktir.
hata bu bende ilk defa gordum bu hatayı 



22/06/2024 - 22:45:36: (map "fy_iceworld16") Hunk_AllocName: bad size: -531362124
#6
(23-06-2024, 04:43)Ebgula Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(23-06-2024, 04:42)okan911 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @Ebgula merhabalar 
https://www.webailesi.com/konu-sunucumuz-coktugunde-ne-yapmaliyiz-hatasi-cozumu-detayli-anlatim-sss-28906

Bu konuyu incelemismiydiniz isinize yarayacaktir.
biliyorum ama verdıgı hata ile gram alakası yok
Tam olarak sorun nedir sunucunuz acar acmaz cokuyormu?
MODEL TASARIMI SİLAH TASARIMI SPREY TASARIMI EKLENTİ İŞLERİ MOD KURULUMU İÇİN DİSCORD:okan5705 veya Ts3 Domainler:flexekip,flexekib,okan,okans
#7
(23-06-2024, 04:45)okan911 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(23-06-2024, 04:43)Ebgula Adlı Kullanıcıdan Alıntı: biliyorum ama verdıgı hata ile gram alakası yok
Tam olarak sorun nedir sunucunuz acar acmaz cokuyormu?
zombi escape modu kurdum eksik model oldugu için coktu ondan sonra eksik modeli tamamladım serverı actıgımda acılmamaya başladı
#8
(23-06-2024, 04:46)Ebgula Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(23-06-2024, 04:45)okan911 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Tam olarak sorun nedir sunucunuz acar acmaz cokuyormu?
zombi escape modu kurdum eksik model oldugu için coktu ondan sonra eksik modeli tamamladım serverı actıgımda acılmamaya başladı
Ana modu baslattinizmi?
MODEL TASARIMI SİLAH TASARIMI SPREY TASARIMI EKLENTİ İŞLERİ MOD KURULUMU İÇİN DİSCORD:okan5705 veya Ts3 Domainler:flexekip,flexekib,okan,okans
#9
(23-06-2024, 04:47)okan911 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(23-06-2024, 04:46)Ebgula Adlı Kullanıcıdan Alıntı: zombi escape modu kurdum eksik model oldugu için coktu ondan sonra eksik modeli tamamladım serverı actıgımda acılmamaya başladı
Ana modu baslattinizmi?
evt
#10
(23-06-2024, 04:48)Ebgula Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(23-06-2024, 04:47)okan911 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ana modu baslattinizmi?
evt
Sorununuz sanirim debug bastirildiginda belli olucak gibi debug bastirip loglari iletin musait olan yardimci olacaktir.
MODEL TASARIMI SİLAH TASARIMI SPREY TASARIMI EKLENTİ İŞLERİ MOD KURULUMU İÇİN DİSCORD:okan5705 veya Ts3 Domainler:flexekip,flexekib,okan,okans

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task