merhabalar ben sunucuma zombi escape modu kurdum sunucum cokuk haldeydi sunucuyu ac kapa yapıyorum ve yıne cokuyo hata dosyasına baktıgımda bu yazıyo
L 22/06/2024 - 22:02:05: (map "fy_iceworld16") Hunk_AllocName: bad size: -531362124
Konu
@Ebgula merhabalar
https://www.webailesi.com/konu-sunucumuz-coktugunde-ne-yapmaliyiz-hatasi-cozumu-detayli-anlatim-sss-28906
Bu konuyu incelemismiydiniz isinize yarayacaktir.
https://www.webailesi.com/konu-sunucumuz-coktugunde-ne-yapmaliyiz-hatasi-cozumu-detayli-anlatim-sss-28906
Bu konuyu incelemismiydiniz isinize yarayacaktir.
MODEL TASARIMI SİLAH TASARIMI SPREY TASARIMI EKLENTİ İŞLERİ MOD KURULUMU İÇİN DİSCORD:okan5705 veya Ts3 Domainler:flexekip,flexekib,okan,okans
(23-06-2024, 04:42)okan911 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @Ebgula merhabalarbiliyorum ama verdıgı hata ile gram alakası yok
https://www.webailesi.com/konu-sunucumuz-coktugunde-ne-yapmaliyiz-hatasi-cozumu-detayli-anlatim-sss-28906
Bu konuyu incelemismiydiniz isinize yarayacaktir.
Syserror.log kismini buraya atin musait olan yardimci olacaktir.
MODEL TASARIMI SİLAH TASARIMI SPREY TASARIMI EKLENTİ İŞLERİ MOD KURULUMU İÇİN DİSCORD:okan5705 veya Ts3 Domainler:flexekip,flexekib,okan,okans
(23-06-2024, 04:43)Ebgula Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Tam olarak sorun nedir sunucunuz acar acmaz cokuyormu?(23-06-2024, 04:42)okan911 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @Ebgula merhabalarbiliyorum ama verdıgı hata ile gram alakası yok
https://www.webailesi.com/konu-sunucumuz-coktugunde-ne-yapmaliyiz-hatasi-cozumu-detayli-anlatim-sss-28906
Bu konuyu incelemismiydiniz isinize yarayacaktir.
MODEL TASARIMI SİLAH TASARIMI SPREY TASARIMI EKLENTİ İŞLERİ MOD KURULUMU İÇİN DİSCORD:okan5705 veya Ts3 Domainler:flexekip,flexekib,okan,okans
(23-06-2024, 04:45)okan911 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:zombi escape modu kurdum eksik model oldugu için coktu ondan sonra eksik modeli tamamladım serverı actıgımda acılmamaya başladı(23-06-2024, 04:43)Ebgula Adlı Kullanıcıdan Alıntı: biliyorum ama verdıgı hata ile gram alakası yokTam olarak sorun nedir sunucunuz acar acmaz cokuyormu?
(23-06-2024, 04:46)Ebgula Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ana modu baslattinizmi?(23-06-2024, 04:45)okan911 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Tam olarak sorun nedir sunucunuz acar acmaz cokuyormu?zombi escape modu kurdum eksik model oldugu için coktu ondan sonra eksik modeli tamamladım serverı actıgımda acılmamaya başladı
MODEL TASARIMI SİLAH TASARIMI SPREY TASARIMI EKLENTİ İŞLERİ MOD KURULUMU İÇİN DİSCORD:okan5705 veya Ts3 Domainler:flexekip,flexekib,okan,okans
(23-06-2024, 04:48)Ebgula Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Sorununuz sanirim debug bastirildiginda belli olucak gibi debug bastirip loglari iletin musait olan yardimci olacaktir.(23-06-2024, 04:47)okan911 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ana modu baslattinizmi?evt
MODEL TASARIMI SİLAH TASARIMI SPREY TASARIMI EKLENTİ İŞLERİ MOD KURULUMU İÇİN DİSCORD:okan5705 veya Ts3 Domainler:flexekip,flexekib,okan,okans
Benzer Konular
Yorum
831
Okunma
28-03-2026, 21:33
Yorum
1.711
Okunma
09-01-2026, 22:35
)

