Yorumları:44
Konuları:7
Kayıt Tarihi:21-11-2020
Merhaba
Sitenizdeki şu zorunlu cevap yazdırma seçenegi + butonu bence çok şaçma ve zorla bişeyler yazılmak zorunda kalınmasıda içeriğe ulaşabilmek için.
insanlar buraya forumunuza bişeylere erişmek faydalanmak için giriyor ama bakıyorumda her konuda gizli içerik neredeyse her konuya gizli içeriz eklenmiş durumda bir wmaracı r10 gibi olmanızı beklerdim açıkcası ama derki olmanız çok zorda :/
Ayrıca bu mesaj kirliliğinden başka bişey değil üye olan zorla mesaj yazan buraya belkide bir daha hiç girmeyecek yinede size kalmış bişey sadece fikrimi söyledim.
iyi günler diler iyi çalışmalar.
BeğenBunu ilk beğenen sen ol.
Bunu ilk beğenen sen ol.