Aşşağıda koyduğum gezinme sma da t gezinme moduna çıkınca godmode gelsin ct t yi öldüremesin yardım edermisiniz
Konu
https://webailesi.com/konu-gezinme-mod-v2-0-12777
(30-11-2020, 06:49)suriyelikene Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sma olarak satın alırsanız, evet.@suriyelikene Ben Kendi attığım smayla bahsetmiştim. Ben anlamadım yardım istiyorum alta parayla bahsediliyor
Son Düzenleme: 30-11-2020, 07:02, Düzenleyen: efe şener.
Ücretsiz eklentilerin hepsi buglu. Arkadaş bugsuz halini yapmış satıyor. Siz bugları düzelttirmek istiyorsunuz. Olay yine aynı yere çıkıyor ve satmasının bir anlamı kalmıyor o zaman.
(30-11-2020, 07:02)suriyelikene Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ücretsiz eklentilerin hepsi buglu. Arkadaş bugsuz halini yapmış satıyor. Siz bugları düzelttirmek istiyorsunuz. Olay yine aynı yere çıkıyor ve satmasının bir anlamı kalmıyor o zaman.@suriyelikene Sence bu yapılan doğru birşeymi adam ücretsizini buglu birşekilde paylaşıyor Sonra parayla bugsuzunu çıkarıyor. Bu yapılan çıkarcılık gibi bence yanlış bu sıralar herkes aynı şeyleri yapıyor eklentime özendin gibi birsürü yorum var . Webailesi `bilgi ve paylaşım platformu değilmi iyice para platformuna döndü yanlış anlamayın platform çok iyi kullanışlı oluyor fakat iyice çığrından çıktı
Kardeşim yanlış düşünüyorsun
1-) Adam eklentisi buglu olduğunu bilseydi ücretsiz bir şekilde zaten sunmazdı. Sonradan farketti ve herkesin bu eklentiyi ücretli sattığını görünce kendisi de ücretli satmaya karar verdi. Bence de doğru olanı yaptı. Eğer ücretsiz satsaydı diğer ücretli alanlara haksızlık olacaktı. (İlerde ücretsizi çıkar mı bilemiyorum)
2-) Hocam birazcık bizi de düşünmenizi istiyoruz. Yazılım diyelim, yazılım öğrenmişiz ve bir kazanç elde etmemiz gerek. Boşu boşuna akşama kadar pcye oturmakdansa bizde bir çıkar yolu arıyoruz mecburen.
1-) Adam eklentisi buglu olduğunu bilseydi ücretsiz bir şekilde zaten sunmazdı. Sonradan farketti ve herkesin bu eklentiyi ücretli sattığını görünce kendisi de ücretli satmaya karar verdi. Bence de doğru olanı yaptı. Eğer ücretsiz satsaydı diğer ücretli alanlara haksızlık olacaktı. (İlerde ücretsizi çıkar mı bilemiyorum)
2-) Hocam birazcık bizi de düşünmenizi istiyoruz. Yazılım diyelim, yazılım öğrenmişiz ve bir kazanç elde etmemiz gerek. Boşu boşuna akşama kadar pcye oturmakdansa bizde bir çıkar yolu arıyoruz mecburen.
(30-11-2020, 07:11)suriyelikene Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Kardeşim yanlış düşünüyorsun
1-) Adam eklentisi buglu olduğunu bilseydi ücretsiz bir şekilde zaten sunmazdı. Sonradan farketti ve herkesin bu eklentiyi ücretli sattığını görünce kendisi de ücretli satmaya karar verdi. Bence de doğru olanı yaptı. Eğer ücretsiz satsaydı diğer ücretli alanlara haksızlık olacaktı. (İlerde ücretsizi çıkar mı bilemiyorum)
2-) Hocam birazcık bizi de düşünmenizi istiyoruz. Yazılım diyelim, yazılım öğrenmişiz ve bir kazanç elde etmemiz gerek. Boşu boşuna akşama kadar pcye oturmakdansa bizde bir çıkar yolu arıyoruz mecburen.
Tam ben yazıcaktım
+1(30-11-2020, 07:11)suriyelikene Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Kardeşim yanlış düşünüyorsunAnladım fakat birşey daha var bazı kullanıcılar neden benim yaptığım eklentilere özeniyorsunuz felan ediyo bu yanlış değilmi burası bilgi paylaşım platformu herkes istediği eklentiden yardım alamaz mı yorumlarda egoistlik yapmak doğru birşey mi ?
1-) Adam eklentisi buglu olduğunu bilseydi ücretsiz bir şekilde zaten sunmazdı. Sonradan farketti ve herkesin bu eklentiyi ücretli sattığını görünce kendisi de ücretli satmaya karar verdi. Bence de doğru olanı yaptı. Eğer ücretsiz satsaydı diğer ücretli alanlara haksızlık olacaktı. (İlerde ücretsizi çıkar mı bilemiyorum)
2-) Hocam birazcık bizi de düşünmenizi istiyoruz. Yazılım diyelim, yazılım öğrenmişiz ve bir kazanç elde etmemiz gerek. Boşu boşuna akşama kadar pcye oturmakdansa bizde bir çıkar yolu arıyoruz mecburen.
)


