⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

En Çok Beğeni Alan Cevaplar

Admin
3 Beğeni

Aktiflik aynı desek doğru olur şuanda yorum atılmıyor olarak görüyorsunuz bunun nedenleride gizli seçenek gösterme kısmı gibi bir çok şey var. Her şeyin farkındayız temmuz ayını bekleyin büyük süprizler göreceksiniz.

Forum Eskisi Gibi Değil ?

Konu

#11
(15-06-2022, 20:31)Multipower Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 1.6 son demlerini veriyor, her geçen gün sunucu sayısı global anlamda azalmaya devam ediyor. Birçok etken var: yeni bilgisayar alanların yeni oyunlara yönelmesi, sürekli birbirlerinin laciverti olan sunuculardan 999 tane olması, yenilik diye gene her şeyin bknu çıkaranlar, 2-3 abone için bitmiş oyuna hile yayınlayan -1IQ'lar, emek hırsızlığı yapan sunucu sahipleri, vasıfsız sunucuların afk atarak kendilerini bir şey görmeleri, özellikle Türkiye piyasası için (açgözlülük demek ne kadar doğru olur?) host başı 200-300 ip salan hostlar ve çoğunun satın alınmış olup bomboş olması[Benim düşünceme göre ip sayıları az olmalı ki belli bir kitle birleşip oynayabilisin. Ne zaman talep artar iplere, işte o zaman sunucu sayıları kademeli olarak artırılabilir.] Son olarak WebAilesi gibi büyük CS forumlarında steamid changer gibi dosyaların yayınlanmasına yöneticilerin müsade etmesi, özellikle beni rahatsız eden durumlardan biri de bu, bence düzenleme getirilmeli (Hile ve oyun için illegal dosyaların paylaşımı yasaklanmalı).

Görüşlerine katıldığımı bilmeni isterim. CSAilesi, webdiyo ve webailesi projelerinde her daim illegal içeriğe izin vermedik webdiyo zamanında bir kere bir youtube kanalının sahibinin isteği üzeri CFG paylaşım gibi alan eklenmişti oda bir kaç gün sonra silindi webailesindede bu yasak ancak paylaşılmış bir kaç konuyu kaldırmamız sitenin SEO taraflı sorunlarına yol açabilir bunu zamanında bir çok kez  yaşadık örneğin moderasyon ekibinin tam oluşmadığı zamanlarda mecburen alınan moderasyon görevlileri bir keresinde 500+ konuyu silmişti biz fark edene kadar ve bunun google ve yandex tarafında kaçınılmaz sonuçlarını biz 5 ay belkided çektik. Şuanda google ve yandex tarafında çok başarılı giden webailesinde eski konulara işlem yapılması doğru olmaz ancak bahsettiğin konular CS 1.6 Ban kaldırma bu konu olduğunu düşünüyorum sadece. Bu konuyuda indirilmesini kapattım konu duracak ancak şifreyi insanlar almak için yorum atamayacaktır.

Host başına 200-300TL istemekde büyük saçmalık desem yarı doğru olacaktır. Hesap yapıldığı zaman,
  • IPv4 Adet ücreti aylık kiralanacaksa(firmalar tarafından) şuanki piyasada 7TL+KDV ücretle alabiliyor firmalar önceden 2, 3TL Civarındaydı. Satın alacaksade tek seferlik /24 IPv4 45$/ADET(RIPE Yıllık ücretini hesaba katmıyorum) şeklinde bulunuyor ancak satın alan firmalar kimdir derseniz bakılması lazım.
  • Elektirik ücreti 1U cihazda 1 Amper tüketim desek teknoboss(csdurağı) tarafında tahminen 780TL+KDV/1 Amper şeklindedir Netinternet(Oyunyöneticisi) tarafında ise aynı ücretler vardır yani 780TL+KDV/1 Amper bir cihazdada tahminen en az 50-75 sunucu barındırıyorlar emin olun daha fazla barındırılır iyimser konuşuyorum.
  • DDos koruma ve hat ücretleri. Ben CS 1.6 için gidip bir firmanın iddiası gibi 20G paylaşımsız hat çektiğini hiç sanmıyorum 1MB internet şuanda 5~7TL+KDV ücretle alınıyor ancak csdurağı tahminen maks. 500MB hat alıyordur(bu bile fazla olduğunu düşünüyorum) oyunyöneticisi ise 1000G hat alıyor olabilir ancak ekstra koruma ücretleride csdurağı için 1000-2000TL arasına tahminen gelir switch, mikrotik vs. Oyunyöneticisi yurt dışı korumasında csdurağına göre daha bağımsız görünüyor ve netinternet ücretleri daha fazla olduğunu düşünüyorum oyunyöneticisi korumaya 4000-6000tl arası bir para harcıyor olabilir. 
  • Masterserver ve sitelerini barındırma ücretlerinide maksimumdan hesaplıyorum 100-200TL olsun aylık
  • Her hangi bir lisans ücreti ödediklerini düşünmüyorum zaten sizlere full erişim verilmiyor.
  • Oyunyöneticisinde çalışan olabilir ancak csdurağı çalışan olduğunuda sanmam en doğrusuda bu zaten.
(Tüm rakamlar tahmini olduğunu unutmayın(Bana kalırsa fazla söylenmiştir).)
Ancak buraya yaşam standartlarınında eklenmesi gerek. Ne kadar fazla müşteri olsa o kadar ucuz olur ne kadar az olursa her firma bir kazancın üstüne çıkmaya çalışır.

Son olarak webailesine radikal bir güncellemenin eşiğindeyiz. Bu güncelleme tahmin edildiği gibi olmayacak büyük bir değişiklik planı mevcut ancak bu siteye ilk süreçte biraz zarar vereceğini göz ardı etmemek lazım ancak ileriye dönük düşülününce her açıdan önü açılmış olacak.

(16-06-2022, 08:31)SuSv3DiNl3 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(15-06-2022, 14:50)MarLeusS* Adlı Kullanıcıdan Alıntı: hocam büyük bir eklenti açığı var şuan hep aynı eklentiler var serverlerde özellikle csgo mod bence buna bir çözüm getirilmeli bi an önce önlem alınması gerek ve plugin yapacak kişilerde yapamıyor kısıtlı olduğu için.
Evet, eklenti açığı var fakat bazı eklentiler fps dostu olmadığından dolayı kurulmuyor. Fps dostu olmayan eklentiler oyunu100 fps oynayan bir oyuncunun 30 fps e kadar düşürebiliyor. Csgo modcular çoğunlukla eklenti yerine modeller ile rekabete giriyor. Şahsi düşüncem bu yöndedir.

CSGO Mod piyasada en aktif modlardan biri bunun önemli bir gerekçeside CSGO mod premium neden böyle egoistçe konuşuyorsunuz diyeceksiniz haklısınız bunu derken hiç bu modu kullanmadığınızı varsayıyorum. CSGO Mod premium sunucu sahibi istesede oyun yapısına zarar veremeyecek yapıda her sunucuda belli şeyler belli zorlukta ve ulaşmak için benzer süreçleri geçmesi gerekiyor csgo mod premium açık kaynaklı olsaydı herkes sırf 2 gün daha fazla sunucularının dolması için tüm csgo mod yapısını berbat duruma getirecekti bir örneği jailbreak ve basebuilder modlarında gerçekleşti şuanda düzgün 1 tane jail serveri kalmadı aksini idda edenlerede güler geçerim afk atarak oyunlarını doldurmak bir mağrifet sanıyor jailciler ve artık sunucu sahibi oyna girmiyor ve klan yönetiyorum diyor buna gülüp geçiyoruz kendi modlarınızı kendiniz batırdınız CSGO mod için en azından oyunyöneticisi tarafında biz dengeyi korumak için hem forum hemde en popüler ve çok kullanılan premium modda güncellemeleri ve eklemeleri çok dikkatli yapıyoruz.
MawiŞ*
Cevapla
#12
200-300 derken demek istediğim fiyat değildi günümüzde zaten her şey çok pahalı o kısımları anlıyorum, 200-300 sunucu sayısı demek istemiştim
Cevapla
#13
(16-06-2022, 11:05)Multipower Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 200-300 derken demek istediğim fiyat değildi günümüzde zaten her şey çok pahalı o kısımları anlıyorum, 200-300 sunucu sayısı demek istemiştim

O Konudada hak veriyorum ancak her firma kazancını arttırmak istiyor eğer 200-300 server varsa demekki alıcısı var heleki yaz sezonu. İşin garip yani kışın daha fazla müşteri oluyor CS 1.6 sektöründe
MawiŞ*
Cevapla
#14
(16-06-2022, 11:08)MawiLarq Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(16-06-2022, 11:05)Multipower Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 200-300 derken demek istediğim fiyat değildi günümüzde zaten her şey çok pahalı o kısımları anlıyorum, 200-300 sunucu sayısı demek istemiştim

O Konudada hak veriyorum ancak her firma kazancını arttırmak istiyor eğer 200-300 server varsa demekki alıcısı var heleki yaz sezonu. İşin garip yani kışın daha fazla müşteri oluyor CS 1.6 sektöründe
Mantıken normal değil mi bu durum? Nedeni ise yazın millet kendini dışarı atıyor kimse gelmiyor akşamları kadar takılıp gelmeyen insanlar var ama kış zamanı öyle değil soğuk havadan ötürü herkes gezemiyor kısıtlı oluyor herşey o yüzden kışın dolup yazın düşen bir oyundayız

(15-06-2022, 20:31)Multipower Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 1.6 son demlerini veriyor, her geçen gün sunucu sayısı global anlamda azalmaya devam ediyor. Birçok etken var: yeni bilgisayar alanların yeni oyunlara yönelmesi, sürekli birbirlerinin laciverti olan sunuculardan 999 tane olması, yenilik diye gene her şeyin bknu çıkaranlar, 2-3 abone için bitmiş oyuna hile yayınlayan -1IQ'lar, emek hırsızlığı yapan sunucu sahipleri, vasıfsız sunucuların afk atarak kendilerini bir şey görmeleri, özellikle Türkiye piyasası için (açgözlülük demek ne kadar doğru olur?) host başı 200-300 ip salan hostlar ve çoğunun satın alınmış olup bomboş olması[Benim düşünceme göre ip sayıları az olmalı ki belli bir kitle birleşip oynayabilisin. Ne zaman talep artar iplere, işte o zaman sunucu sayıları kademeli olarak artırılabilir.] Son olarak WebAilesi gibi büyük CS forumlarında steamid changer gibi dosyaların yayınlanmasına yöneticilerin müsade etmesi, özellikle beni rahatsız eden durumlardan biri de bu, bence düzenleme getirilmeli (Hile ve oyun için illegal dosyaların paylaşımı yasaklanmalı).

Şu konuda dibine kadar sana hak veriyorum web ailesi iyi bir forum evet ama iyi olduğu kadar da kötü yönleri de var en büyük kötü yanı ise herşeyin paylaşılması en basiti adam ts yedeğini paylaşıyor moderatör onaylıyor ama onun için de ne olduğu veya ne gibi açıklar olduğu belli değil adam forumdan moderatörün onayladığı yedeği kalkıp web ailesi ts sine kuruyor ordan patlatıyorlar Gülümse yani forumdan aldığı yedek ile firma dan aldığı ts yi patlatma durumları var. Eklenti konusuna bir şey diyemem hiç bakmadım ama şunu da biliyorum ki özel eklenti yapan bir çok kişinin yaptığı şeyler kulağıma geldi kesinlikle kınıyorum bu durumda bu tamamıyla acizlik yani ne olursa olsun piyasa da forum kalmamış durum da bir kaç seçenekten birisi burası seviyorum bu forumu ama eksiklerini kapatır ise(kötü dedikoduları öncelikle) bir çok çekecektir.
亗 TEŞKİLAT-I MAHSUSA 亗

DNS :  pro.timailesi.com / ts1.timailesi.com

b3v4zbt
Cevapla
#15
(16-06-2022, 17:18)Özcan Örs Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(16-06-2022, 11:08)MawiLarq Adlı Kullanıcıdan Alıntı: O Konudada hak veriyorum ancak her firma kazancını arttırmak istiyor eğer 200-300 server varsa demekki alıcısı var heleki yaz sezonu. İşin garip yani kışın daha fazla müşteri oluyor CS 1.6 sektöründe
Mantıken normal değil mi bu durum? Nedeni ise yazın millet kendini dışarı atıyor kimse gelmiyor akşamları kadar takılıp gelmeyen insanlar var ama kış zamanı öyle değil soğuk havadan ötürü herkes gezemiyor kısıtlı oluyor herşey o yüzden kışın dolup yazın düşen bir oyundayız

(15-06-2022, 20:31)Multipower Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 1.6 son demlerini veriyor, her geçen gün sunucu sayısı global anlamda azalmaya devam ediyor. Birçok etken var: yeni bilgisayar alanların yeni oyunlara yönelmesi, sürekli birbirlerinin laciverti olan sunuculardan 999 tane olması, yenilik diye gene her şeyin bknu çıkaranlar, 2-3 abone için bitmiş oyuna hile yayınlayan -1IQ'lar, emek hırsızlığı yapan sunucu sahipleri, vasıfsız sunucuların afk atarak kendilerini bir şey görmeleri, özellikle Türkiye piyasası için (açgözlülük demek ne kadar doğru olur?) host başı 200-300 ip salan hostlar ve çoğunun satın alınmış olup bomboş olması[Benim düşünceme göre ip sayıları az olmalı ki belli bir kitle birleşip oynayabilisin. Ne zaman talep artar iplere, işte o zaman sunucu sayıları kademeli olarak artırılabilir.] Son olarak WebAilesi gibi büyük CS forumlarında steamid changer gibi dosyaların yayınlanmasına yöneticilerin müsade etmesi, özellikle beni rahatsız eden durumlardan biri de bu, bence düzenleme getirilmeli (Hile ve oyun için illegal dosyaların paylaşımı yasaklanmalı).

Şu konuda dibine kadar sana hak veriyorum web ailesi iyi bir forum evet ama iyi olduğu kadar da kötü yönleri de var en büyük kötü yanı ise herşeyin paylaşılması en basiti adam ts yedeğini paylaşıyor moderatör onaylıyor ama onun için de ne olduğu veya ne gibi açıklar olduğu belli değil adam forumdan moderatörün onayladığı yedeği kalkıp web ailesi ts sine kuruyor ordan patlatıyorlar Gülümse yani forumdan aldığı yedek ile firma dan aldığı ts yi patlatma durumları var. Eklenti konusuna bir şey diyemem hiç bakmadım ama şunu da biliyorum ki özel eklenti yapan bir çok kişinin yaptığı şeyler kulağıma geldi kesinlikle kınıyorum bu durumda bu tamamıyla acizlik yani ne olursa olsun piyasa da forum kalmamış durum da bir kaç seçenekten birisi burası seviyorum bu forumu ama eksiklerini kapatır ise(kötü dedikoduları öncelikle) bir çok çekecektir.

Yıllardır en eskilerininde eskilerine sahip ekibimiz bulunuyor bu sadece forum değil arka plandada bir çok kişi görev alıyor. Kötü dedikoduları bize özelden veyatta buradan iletirseniz neden reaksiyon almayalım
MawiŞ*
Cevapla
#16
(16-06-2022, 10:40)MawiLarq Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(15-06-2022, 20:31)Multipower Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 1.6 son demlerini veriyor, her geçen gün sunucu sayısı global anlamda azalmaya devam ediyor. Birçok etken var: yeni bilgisayar alanların yeni oyunlara yönelmesi, sürekli birbirlerinin laciverti olan sunuculardan 999 tane olması, yenilik diye gene her şeyin bknu çıkaranlar, 2-3 abone için bitmiş oyuna hile yayınlayan -1IQ'lar, emek hırsızlığı yapan sunucu sahipleri, vasıfsız sunucuların afk atarak kendilerini bir şey görmeleri, özellikle Türkiye piyasası için (açgözlülük demek ne kadar doğru olur?) host başı 200-300 ip salan hostlar ve çoğunun satın alınmış olup bomboş olması[Benim düşünceme göre ip sayıları az olmalı ki belli bir kitle birleşip oynayabilisin. Ne zaman talep artar iplere, işte o zaman sunucu sayıları kademeli olarak artırılabilir.] Son olarak WebAilesi gibi büyük CS forumlarında steamid changer gibi dosyaların yayınlanmasına yöneticilerin müsade etmesi, özellikle beni rahatsız eden durumlardan biri de bu, bence düzenleme getirilmeli (Hile ve oyun için illegal dosyaların paylaşımı yasaklanmalı).

Görüşlerine katıldığımı bilmeni isterim. CSAilesi, webdiyo ve webailesi projelerinde her daim illegal içeriğe izin vermedik webdiyo zamanında bir kere bir youtube kanalının sahibinin isteği üzeri CFG paylaşım gibi alan eklenmişti oda bir kaç gün sonra silindi webailesindede bu yasak ancak paylaşılmış bir kaç konuyu kaldırmamız sitenin SEO taraflı sorunlarına yol açabilir bunu zamanında bir çok kez  yaşadık örneğin moderasyon ekibinin tam oluşmadığı zamanlarda mecburen alınan moderasyon görevlileri bir keresinde 500+ konuyu silmişti biz fark edene kadar ve bunun google ve yandex tarafında kaçınılmaz sonuçlarını biz 5 ay belkided çektik. Şuanda google ve yandex tarafında çok başarılı giden webailesinde eski konulara işlem yapılması doğru olmaz ancak bahsettiğin konular CS 1.6 Ban kaldırma bu konu olduğunu düşünüyorum sadece. Bu konuyuda indirilmesini kapattım konu duracak ancak şifreyi insanlar almak için yorum atamayacaktır.

Host başına 200-300TL istemekde büyük saçmalık desem yarı doğru olacaktır. Hesap yapıldığı zaman,
  • IPv4 Adet ücreti aylık kiralanacaksa(firmalar tarafından) şuanki piyasada 7TL+KDV ücretle alabiliyor firmalar önceden 2, 3TL Civarındaydı. Satın alacaksade tek seferlik /24 IPv4 45$/ADET(RIPE Yıllık ücretini hesaba katmıyorum) şeklinde bulunuyor ancak satın alan firmalar kimdir derseniz bakılması lazım.
  • Elektirik ücreti 1U cihazda 1 Amper tüketim desek teknoboss(csdurağı) tarafında tahminen 780TL+KDV/1 Amper şeklindedir Netinternet(Oyunyöneticisi) tarafında ise aynı ücretler vardır yani 780TL+KDV/1 Amper bir cihazdada tahminen en az 50-75 sunucu barındırıyorlar emin olun daha fazla barındırılır iyimser konuşuyorum.
  • DDos koruma ve hat ücretleri. Ben CS 1.6 için gidip bir firmanın iddiası gibi 20G paylaşımsız hat çektiğini hiç sanmıyorum 1MB internet şuanda 5~7TL+KDV ücretle alınıyor ancak csdurağı tahminen maks. 500MB hat alıyordur(bu bile fazla olduğunu düşünüyorum) oyunyöneticisi ise 1000G hat alıyor olabilir ancak ekstra koruma ücretleride csdurağı için 1000-2000TL arasına tahminen gelir switch, mikrotik vs. Oyunyöneticisi yurt dışı korumasında csdurağına göre daha bağımsız görünüyor ve netinternet ücretleri daha fazla olduğunu düşünüyorum oyunyöneticisi korumaya 4000-6000tl arası bir para harcıyor olabilir. 
  • Masterserver ve sitelerini barındırma ücretlerinide maksimumdan hesaplıyorum 100-200TL olsun aylık
  • Her hangi bir lisans ücreti ödediklerini düşünmüyorum zaten sizlere full erişim verilmiyor.
  • Oyunyöneticisinde çalışan olabilir ancak csdurağı çalışan olduğunuda sanmam en doğrusuda bu zaten.
(Tüm rakamlar tahmini olduğunu unutmayın(Bana kalırsa fazla söylenmiştir).)
Ancak buraya yaşam standartlarınında eklenmesi gerek. Ne kadar fazla müşteri olsa o kadar ucuz olur ne kadar az olursa her firma bir kazancın üstüne çıkmaya çalışır.

Son olarak webailesine radikal bir güncellemenin eşiğindeyiz. Bu güncelleme tahmin edildiği gibi olmayacak büyük bir değişiklik planı mevcut ancak bu siteye ilk süreçte biraz zarar vereceğini göz ardı etmemek lazım ancak ileriye dönük düşülününce her açıdan önü açılmış olacak.

(16-06-2022, 08:31)SuSv3DiNl3 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Evet, eklenti açığı var fakat bazı eklentiler fps dostu olmadığından dolayı kurulmuyor. Fps dostu olmayan eklentiler oyunu100 fps oynayan bir oyuncunun 30 fps e kadar düşürebiliyor. Csgo modcular çoğunlukla eklenti yerine modeller ile rekabete giriyor. Şahsi düşüncem bu yöndedir.

CSGO Mod piyasada en aktif modlardan biri bunun önemli bir gerekçeside CSGO mod premium neden böyle egoistçe konuşuyorsunuz diyeceksiniz haklısınız bunu derken hiç bu modu kullanmadığınızı varsayıyorum. CSGO Mod premium sunucu sahibi istesede oyun yapısına zarar veremeyecek yapıda her sunucuda belli şeyler belli zorlukta ve ulaşmak için benzer süreçleri geçmesi gerekiyor csgo mod premium açık kaynaklı olsaydı herkes sırf 2 gün daha fazla sunucularının dolması için tüm csgo mod yapısını berbat duruma getirecekti bir örneği jailbreak ve basebuilder modlarında gerçekleşti şuanda düzgün 1 tane jail serveri kalmadı aksini idda edenlerede güler geçerim afk atarak oyunlarını doldurmak bir mağrifet sanıyor jailciler ve artık sunucu sahibi oyna girmiyor ve klan yönetiyorum diyor buna gülüp geçiyoruz kendi modlarınızı kendiniz batırdınız CSGO mod için en azından oyunyöneticisi tarafında biz dengeyi korumak için hem forum hemde en popüler ve çok kullanılan premium modda güncellemeleri ve eklemeleri çok dikkatli yapıyoruz.
Csgo premium mod eklentisinin aktif kullanıcısıyım. Sizin csgo mod premiumu kullanmayan csgo mod serveri görmedim. Csgo mod premium eklentisi kurduktan sonra pek başka bir eklenti gerekmiyor. Jail sunucuları hakkında sizinle aynı fikirdeyim. Piyasada kaliteli bir jail sunucu göremiyorum
İletişim İçin : Tıklayınız
Cevapla
#17
Counter-Strike 1.6'nın bitişini başlatan "Bedava Adminlik" olayları oldu.
Çoğu kişi yetki için takılıyor eski ortam ve samimiyet kalmadı.
Yetki için takılmayanlar ise Counter-Strike 1.6'ya sitemi kötü diye mecburiyetten veya sadece maç ve arada bir nostalji olsun diye tıklıyor.
Kendim bile Counter-Strike 1.6'ya sadece sunucu dolu gözüksün diye girip afk atıp arka tarafta Team-Speak 3'de makara & goygoy yaparak "League of legends" oynayarak eğleniyordum.
Bunun dışında counter-strike 1.6 maalesef yeni oyuncu kazanmıyor. Gün geçtikçe user sayısı azalıyor.
Bu sadece Counter-Strike 1.6 için geçerli değil yavaş yavaş eski oyunlar okeye dönüyor. Kısacası lol'den örnek vereceğim;
Eskiden Challenger eloda maximum 20 dakika maç beklerken TR sunucusunda +700 Challenger varken şuanda sadece +90 tane var ve 3 saate kadar oyun bulmasını bekliyorum Gülümse
Kısacası çoğu eski oyunu ayakta tutan samimiyet ve ortamda dönen goygoy & makaradır. Ortam sağlam olunca oyunun pekte bir önemi yok. Bizlere zevk veren ortamda dönen makara.

Ayrıca Counter-Strike 1.6'nın bitmesi Webailesi.Com'un sonu olacağını düşünmüyorum. Counter-Strike 1.6'yı bırakmama rağmen arada bir foruma merak edip tıklıyorum. Buradaki ortam & atılan yorumlar bile ayrı zevk veriyor Çok güldüm Forumu public forum random konular ile bile rahat bir şekilde ayakta tutabilirler.
Son Düzenleme: 17-06-2022, 02:29, Düzenleyen: Despair.
Cevapla
Cevapla
#19
(16-06-2022, 17:33)MawiLarq Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(16-06-2022, 17:18)Özcan Örs Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Mantıken normal değil mi bu durum? Nedeni ise yazın millet kendini dışarı atıyor kimse gelmiyor akşamları kadar takılıp gelmeyen insanlar var ama kış zamanı öyle değil soğuk havadan ötürü herkes gezemiyor kısıtlı oluyor herşey o yüzden kışın dolup yazın düşen bir oyundayız


Şu konuda dibine kadar sana hak veriyorum web ailesi iyi bir forum evet ama iyi olduğu kadar da kötü yönleri de var en büyük kötü yanı ise herşeyin paylaşılması en basiti adam ts yedeğini paylaşıyor moderatör onaylıyor ama onun için de ne olduğu veya ne gibi açıklar olduğu belli değil adam forumdan moderatörün onayladığı yedeği kalkıp web ailesi ts sine kuruyor ordan patlatıyorlar Gülümse yani forumdan aldığı yedek ile firma dan aldığı ts yi patlatma durumları var. Eklenti konusuna bir şey diyemem hiç bakmadım ama şunu da biliyorum ki özel eklenti yapan bir çok kişinin yaptığı şeyler kulağıma geldi kesinlikle kınıyorum bu durumda bu tamamıyla acizlik yani ne olursa olsun piyasa da forum kalmamış durum da bir kaç seçenekten birisi burası seviyorum bu forumu ama eksiklerini kapatır ise(kötü dedikoduları öncelikle) bir çok çekecektir.

Yıllardır en eskilerininde eskilerine sahip ekibimiz bulunuyor bu sadece forum değil arka plandada bir çok kişi görev alıyor. Kötü dedikoduları bize özelden veyatta buradan iletirseniz neden reaksiyon almayalım
Belirttiğimi düşünüyorum yorum da üstü kapalı konuştum ama belirli şeyleri zaten yazdım orada ha tam detay istersen gene de yazarım
亗 TEŞKİLAT-I MAHSUSA 亗

DNS :  pro.timailesi.com / ts1.timailesi.com

b3v4zbt
Cevapla
#20
Hallederiz
Forumu çoluk çocuğa bırakacak halimiz yok ??
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da