⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Konu

#1
Merhabalar,

https://www.webailesi.com/konu-reapi-gezinme-mod-v3-3-23082

gezinme eklentisinde ct hayaletleri aiminde görebiliyor ve takılıyor. Özelliklerinde takılmadığı ve göremediği yazıyor da neden olabilir?

Hücre kapısını da bloklayabiliyor ve jbmenuye giriş yapabiliyorum
Son Düzenleme: 23-11-2023, 20:58, Düzenleyen: Rhudaur.
#2
(23-11-2023, 20:37)Rhudaur Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhabalar,

https://www.webailesi.com/konu-reapi-gezinme-mod-v3-3-23082

gezinme eklentisinde ct hayaletleri aiminde görebiliyor ve takılıyor. Özelliklerinde takılmadığı ve göremediği yazıyor da neden olabilir?

Hücre kapısını da bloklayabiliyor ve jbmenuye giriş yapabiliyorum

Harici semiclip eklentisi mi kullanıyorsunuz ?
Kod:
Ah sh*t, here we go again. - DAVASI OLMAYAN ADAM
#3
(23-11-2023, 21:14)Hüseyin [YMK] Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(23-11-2023, 20:37)Rhudaur Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhabalar,

https://www.webailesi.com/konu-reapi-gezinme-mod-v3-3-23082

gezinme eklentisinde ct hayaletleri aiminde görebiliyor ve takılıyor. Özelliklerinde takılmadığı ve göremediği yazıyor da neden olabilir?

Hücre kapısını da bloklayabiliyor ve jbmenuye giriş yapabiliyorum

Harici semiclip eklentisi mi kullanıyorsunuz ?

Evet hocam, önerdiğin var mı? Silip kurabilirim.  Hard komut için sıkıntı yaratmasın diye kurmuştum
#4
(23-11-2023, 21:17)Rhudaur Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(23-11-2023, 21:14)Hüseyin [YMK] Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Harici semiclip eklentisi mi kullanıyorsunuz ?

Evet hocam, önerdiğin var mı? Silip kurabilirim.  Hard komut için sıkıntı yaratmasın diye kurmuştum

Firmaların kendi semiclip modülünü kullanınız. Sorun kalkacaktır büyük ihtimal.
Kod:
Ah sh*t, here we go again. - DAVASI OLMAYAN ADAM
#5
(23-11-2023, 20:37)Rhudaur Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhabalar,

https://www.webailesi.com/konu-reapi-gezinme-mod-v3-3-23082

gezinme eklentisinde ct hayaletleri aiminde görebiliyor ve takılıyor. Özelliklerinde takılmadığı ve göremediği yazıyor da neden olabilir?

Hücre kapısını da bloklayabiliyor ve jbmenuye giriş yapabiliyorum
Jbmenuye giris sorunu icin paneldeki standart admin yesil yazi kapatin takilma durumu icin bunu deneyin fakat hard komut kullaniyorsaniz bozulabilir https://www.webailesi.com/konu-takima-ozel-semiclip-12154
MODEL TASARIMI SİLAH TASARIMI SPREY TASARIMI EKLENTİ İŞLERİ MOD KURULUMU İÇİN DİSCORD:okan5705 veya Ts3 Domainler:flexekip,flexekib,okan,okans
#6
Konunuz çözüldüyse bildiriniz.
Steam:Tıkla • Discord: lynchk
#7
(26-11-2023, 20:27)Lynchk Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Konunuz çözüldüyse bildiriniz.
Ct hala takılıyor ve hücre kapısını bloklayabiliyorlardı, mecburen kaldırdım eklentiyi.
#8
(26-11-2023, 20:47)Rhudaur Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ct hala takılıyor ve hücre kapısını bloklayabiliyorlardı, mecburen kaldırdım eklentiyi.
Eklentiyi kullanmayacaksanız konuyu çözüldü olarak bildirin, sorununuz çözülmediyse konuyu günde 1 kere güncelleyin yoksa konu kapatılacaktır.
Steam:Tıkla • Discord: lynchk
#9
(26-11-2023, 20:47)Rhudaur Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(26-11-2023, 20:27)Lynchk Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Konunuz çözüldüyse bildiriniz.
Ct hala takılıyor ve hücre kapısını bloklayabiliyorlardı, mecburen kaldırdım eklentiyi.

Firmaların semiclip modülünde de takılıyor mu ?
Kod:
Ah sh*t, here we go again. - DAVASI OLMAYAN ADAM
#10
(26-11-2023, 20:27)Lynchk Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Konunuz çözüldüyse bildiriniz.
https://www.webailesi.com/ds-semiclipv2-11597.sma hocam kullandığım semiclip bu hocam buna göre ayarlarmısınız

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da