Konu

#1
Bu menude 6 adet ozellik açık suan 7. sıraya knife menu eklemek istiyorum
saydan /knife yazınca girsin basılınca oyle yapabilirmisiniz

Güncel
.sma menu.sma (Dosya Boyutu: 12,38 KB | İndirme Sayısı: 3)
Son Düzenleme: 27-11-2021, 15:20, Düzenleyen: qwqwqw.
#2
Dene bakalım ;

PHP Kod:
#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#define ADMIN_DIA  ADMIN_BAN  // Belirledi�iniz yetkiye sahip kullan�c�lara �r�nlerde 2, 5 tl indirim sa�lar.

new const iUstTag[]  "\rCSD \d -";
new const 
iChatTag[] = "^4CSD :";

enum (+= 1337){
    
TASK_GODMODE 1337,
    
TASK_GIVEHEGRENADE,
    
TASK_GIVEHEALTH,
    
TASK_UNLIMITEDAMMO,
    
TASK_INVISIBLE
}

enum _:intenum {
    
iTL,
    
iHeLimited,
    
iHealthLimited
};
new 
g_int[intenum][MAX_PLAYERS+1];

enum _:cvarenum {
    
cvKillTL,
    
cvHealth,
    
cvArmor,
    
cvFastWalking,
    
cvResetHPArmor,
    
cvFootsteps,
    
cvGodmode,
    
cvKillHP,
    
cv2xTL,
    
cvSecondHegrenade,
    
cvSecondHealth,
    
cvHighJump,
    
cvInVisibility,
    
cvBeAnEnemy,
    
cvUnlimitedAmmo
};
new 
g_cvars[cvarenum];

new 
bool:g_blOneUse[MAX_PLAYERS+1][14];

public 
plugin_init(){
    
register_plugin("[REAPI] DeathMatch Shop""0.1""` BesTCore;");

    
register_dictionary("reDMShop.txt");

    
register_clcmd("say /dmmarket""clcmd_dmshop");
    
register_clcmd("nightvision""clcmd_dmshop");

    
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed"RG_CBasePlayer_Killed_Post", .post true);
    
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn"RG_CBasePlayer_Spawn_Post", .post true);
    
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_ResetMaxSpeed"RG_CBasePlayer_ResetMaxSpeed_Pre", .post false);
    
register_event("CurWeapon""CurWeapon_""be""1=1""3=1");

    
bind_pcvar_num(create_cvar("KillBasinaTL""3"), g_cvars[cvKillTL]);

    
bind_pcvar_num(create_cvar("150HP_Fiyat""20"), g_cvars[cvHealth]);
    
bind_pcvar_num(create_cvar("150Armor_Fiyat""8"), g_cvars[cvArmor]);
    
bind_pcvar_num(create_cvar("HizliYurume_Fiyat""15"), g_cvars[cvFastWalking]);
    
bind_pcvar_num(create_cvar("HPveZirhYenileme_Fiyat""20"), g_cvars[cvResetHPArmor]);
    
bind_pcvar_num(create_cvar("SessizYurume_Fiyat""15"), g_cvars[cvFootsteps]);
    
bind_pcvar_num(create_cvar("GodMode_Fiyat""30"), g_cvars[cvGodmode]);
    
bind_pcvar_num(create_cvar("KillBasinaHP_Fiyat""12"), g_cvars[cvKillHP]);
    
bind_pcvar_num(create_cvar("2KatTL_Fiyat""22"), g_cvars[cv2xTL]);
    
bind_pcvar_num(create_cvar("1DakikaBomba_Fiyat""12"), g_cvars[cvSecondHegrenade]);
    
bind_pcvar_num(create_cvar("1DakikaCan_Fiyat""11"), g_cvars[cvSecondHealth]);
    
bind_pcvar_num(create_cvar("YuksekZiplama_Fiyat""8"), g_cvars[cvHighJump]);
    
bind_pcvar_num(create_cvar("Gorunmezlik_Fiyat""23"), g_cvars[cvInVisibility]);
    
bind_pcvar_num(create_cvar("DusmanKiliginaBurun_Fiyat""35"), g_cvars[cvBeAnEnemy]);
    
bind_pcvar_num(create_cvar("SinirsizMermi_Fiyat""32"), g_cvars[cvUnlimitedAmmo]);
}
public 
plugin_natives() {
    
register_native("get_user_TL""@get_user_tl");
    
register_native("set_user_TL""@set_user_tl");
}
public 
clcmd_dmshop(const id){
    new 
bestm menu_create(fmt("%s DeathMatch Menu^n\dCebinizdeki Point:\r %d Point"iUstTagg_int[iTL][id]), "clcmd_dmshop_");

    
menu_additem(bestmfmt("%s150 HP \d[\r%d \yPoint\d]"CanUsePlayer(idIsThePlayerDia(idg_cvars[cvHealth]), 0) ? "":"\d"IsThePlayerDia(idg_cvars[cvHealth])));
    
// menu_additem(bestm, fmt("%s150 Armor \d[\r%d \yTL\d]", CanUsePlayer(id, IsThePlayerDia(id, g_cvars[cvArmor]), 1) ? "":"\d", IsThePlayerDia(id, g_cvars[cvArmor])));
    
menu_additem(bestmfmt("%sHizli Yurume \d[\r%d \yPoint\d]"CanUsePlayer(idIsThePlayerDia(idg_cvars[cvFastWalking]), 2) ? "":"\d"IsThePlayerDia(idg_cvars[cvFastWalking])));
    
menu_additem(bestmfmt("%sCan ve Zirh Yenile \d[\r%d \yPoint\d]"CanUsePlayer(idIsThePlayerDia(idg_cvars[cvResetHPArmor]), 3) ? "":"\d"IsThePlayerDia(idg_cvars[cvResetHPArmor])));
    
menu_additem(bestmfmt("%sSessiz Yurume \d[\r%d \yPoint\d]"CanUsePlayer(idIsThePlayerDia(idg_cvars[cvFootsteps]), 4) ? "":"\d"IsThePlayerDia(idg_cvars[cvFootsteps])));
    
menu_additem(bestmfmt("%sGodMode\d(10 Saniye) \d[\r%d \yPoint\d]"CanUsePlayer(idIsThePlayerDia(idg_cvars[cvGodmode]), 5) ? "":"\d"IsThePlayerDia(idg_cvars[cvGodmode])));
    
// menu_additem(bestm, fmt("%sKill Basina HP \d[\r%d \yTL\d]", CanUsePlayer(id, IsThePlayerDia(id, g_cvars[cvKillHP]), 6) ? "":"\d", IsThePlayerDia(id, g_cvars[cvKillHP])));
    // menu_additem(bestm, fmt("%s2 Kat TL \d[\r%d \yTL\d]", CanUsePlayer(id, IsThePlayerDia(id, g_cvars[cv2xTL]), 7) ? "":"\d", IsThePlayerDia(id, g_cvars[cv2xTL])));
    // menu_additem(bestm, fmt("%s10 Saniyede Bir Bomba\d(1 Dakika) \d[\r%d \yTL\d]", CanUsePlayer(id, IsThePlayerDia(id, g_cvars[cvSecondHegrenade]), 8) ? "":"\d", IsThePlayerDia(id, g_cvars[cvSecondHegrenade])));
    // menu_additem(bestm, fmt("%s10 Saniyede Bir 10 HP\d(1 Dakika) \d[\r%d \yTL\d]", CanUsePlayer(id, IsThePlayerDia(id, g_cvars[cvSecondHealth]), 9) ? "":"\d", IsThePlayerDia(id, g_cvars[cvSecondHealth])));
    // menu_additem(bestm, fmt("%sYuksek Ziplama \d[\r%d \yTL\d]", CanUsePlayer(id, IsThePlayerDia(id, g_cvars[cvHighJump]), 10) ? "":"\d", IsThePlayerDia(id, g_cvars[cvHighJump])));
    // menu_additem(bestm, fmt("%sGorunmezlik\d(1 Dakika) \d[\r%d \yTL\d]", CanUsePlayer(id, IsThePlayerDia(id, g_cvars[cvInVisibility]), 11) ? "":"\d", IsThePlayerDia(id, g_cvars[cvInVisibility])));
    
menu_additem(bestmfmt("%sDusman Kiligina Gir \d[\r%d \yPoint\d]"CanUsePlayer(idIsThePlayerDia(idg_cvars[cvBeAnEnemy]), 12) ? "":"\d"IsThePlayerDia(idg_cvars[cvBeAnEnemy])));
    
menu_additem(bestmfmt("\rKnife Menu"));
    
// menu_additem(bestm, fmt("%sSinirsiz Mermi\d(30 Saniye) \d[\r%d \yTL\d]", CanUsePlayer(id, IsThePlayerDia(id, g_cvars[cvUnlimitedAmmo]), 13) ? "":"\d", IsThePlayerDia(id, g_cvars[cvUnlimitedAmmo])));

    
menu_setprop(bestmMPROP_EXITNAME"\rCikis");
    
menu_setprop(bestmMPROP_SHOWPAGE0);
    
menu_display(idbestm);
}
public 
clcmd_dmshop_(const idmenuitem){
    switch(
item){
        case 
0buyitem(id"150 HP"IsThePlayerDia(idg_cvars[cvHealth]), 0);
        
// case 1: buyitem(id, "150 Armor", IsThePlayerDia(id, g_cvars[cvArmor]), 1);
        
case 1buyitem(id"Hizli Yurume"IsThePlayerDia(idg_cvars[cvFastWalking]), 2);
        case 
2buyitem(id"Can ve Zirh Yenile"IsThePlayerDia(idg_cvars[cvResetHPArmor]), 3);
        case 
3buyitem(id"Sessiz Yurume"IsThePlayerDia(idg_cvars[cvFootsteps]), 4);
        case 
4buyitem(id"GodMode"IsThePlayerDia(idg_cvars[cvGodmode]), 5);
        
// case 5: buyitem(id, "Kill Basina HP", IsThePlayerDia(id, g_cvars[cvKillHP]), 6);
        // case 7: buyitem(id, "2 Kat TL", IsThePlayerDia(id, g_cvars[cv2xTL]), 7);
        // case 8: buyitem(id, "10 Saniyede Bir Bomba", IsThePlayerDia(id, g_cvars[cvSecondHegrenade]), 8);
        // case 9: buyitem(id, "10 Saniyede Bir 10 HP", IsThePlayerDia(id, g_cvars[cvSecondHealth]), 9);
        // case 10: buyitem(id, "Yuksek Ziplama", IsThePlayerDia(id, g_cvars[cvHighJump]), 10);
        // case 11: buyitem(id, "Gorunmezlik", IsThePlayerDia(id, g_cvars[cvInVisibility]), 11);
        
case 5buyitem(id"Dusman Kiligina Gir"IsThePlayerDia(idg_cvars[cvBeAnEnemy]), 12);
        case 
6client_cmd(id"say /knife");
        
// case 13: buyitem(id, "Sinirsiz Mermi", IsThePlayerDia(id, g_cvars[cvUnlimitedAmmo]), 13);
    
}
    
menu_destroy(menu);
    return 
PLUGIN_HANDLED;
}
/********************************* Queries **********************************/
public buyitem(const idszItem[], iCostiType){
    if(
g_blOneUse[id][iType]){
        
client_print_color(idid"%l""ONE_USE"iChatTag);
        return 
PLUGIN_HANDLED;
    }
    else if(
g_int[iTL][id] >= iCost){
        
g_int[iTL][id] -= iCost;
        
g_blOneUse[id][iType] = true;
        
client_print_color(idid"%l""BUY_ITEM"iChatTagszItem);
        switch(
iType){
            case 
0:{
                
set_entvar(idvar_healthFloat:get_entvar(idvar_health) +150.0);
            }
            case 
1:{
                
set_entvar(idvar_armorvalueFloat:get_entvar(idvar_armorvalue) +150.0);
            }
            case 
2:{
                
set_entvar(idvar_maxspeed350.0);
            }
            case 
3:{
                
set_entvar(idvar_health100.0);
                
set_entvar(idvar_armorvalue100.0);
            }
            case 
4:{
                
rg_set_user_footsteps(idtrue);
            }
            case 
5:{
                
set_entvar(idvar_takedamageDAMAGE_NO);
                if(!
task_exists(id TASK_GODMODE)){
                    
set_task(10.0"GodmodeClose"id TASK_GODMODE);
                }
            }
                        case 6:{
                if(
get_member(idm_iTeam) == TEAM_CT){
                    
rg_set_user_model(id"leet");
                }
                else {
                    
rg_set_user_model(id"gign");
                }
            }
            case 
8:{
                
rg_give_item(id"weapon_hegrenade");
                
set_task(10.0"GiveHegrenade"id TASK_GIVEHEGRENADE, .flags "b");
            }
            case 
9:{
                
set_entvar(idvar_healthFloat:get_entvar(idvar_health) +10.0);
                
set_task(10.0"GiveHealth"id TASK_GIVEHEALTH, .flags "b");
            }
            case 
10:{
                
set_entvar(idvar_gravity0.6);
            }
            case 
11:{
                
set_entvar(idvar_effectsget_entvar(idvar_effects) | EF_NODRAW);
                
set_task(60.0"InvisibleClose"id TASK_INVISIBLE);
            }
            case 
12:{
                if(
get_member(idm_iTeam) == TEAM_CT){
                    
rg_set_user_model(id"leet");
                }
                else {
                    
rg_set_user_model(id"gign");
                }
            }
            case 
13:{
                
set_task(30.0"UnlimitedAmmoClose"id TASK_UNLIMITEDAMMO);
            }
        }
    }
    else {
        
client_print_color(idid"%l""INSUFFICIENT_COST"iChatTag);
        return 
PLUGIN_HANDLED;
    }
    return 
PLUGIN_HANDLED;
}
bool:CanUsePlayer(const idcvCvarsiType){
    if(
g_blOneUse[id][iType]){
        return 
false;
    }
    else if(
g_int[iTL][id] >= cvCvars){
        return 
true;
    }
    return 
false;
}
@
get_user_tl() {
    new 
pPlayer get_param(1);

    return 
g_int[iTL][pPlayer];
}

@
set_user_tl() {
    new 
pPlayer get_param(1);
    new 
iAmount get_param(2);

    
g_int[iTL][pPlayer] = iAmount;
    return 
PLUGIN_HANDLED;
}
public 
IsThePlayerDia(const idiCost){
    if(
get_user_flags(id) & ADMIN_DIA){
        if(
iCost 10){
            
iCost iCost-5;
        }
        else {
            
iCost iCost-2;
        }
    }
    return 
iCost;
}
/**************************** Registers ****************************/
public RG_CBasePlayer_ResetMaxSpeed_Pre(const id){
    if(
g_blOneUse[id][2]){
        
set_entvar(idvar_maxspeed450.0);
        return 
HC_SUPERCEDE;
    }
    return 
HC_CONTINUE;
}
public 
RG_CBasePlayer_Killed_Post(const thispevAttackeriGib){
    if(!(
is_user_connected(this) || is_user_connected(pevAttacker)) || this == pevAttacker){
        return;
    }

    if(
g_blOneUse[pevAttacker][6]){
        
set_entvar(pevAttackervar_healthFloat:get_entvar(pevAttackervar_health) +10.0);
    }
    if(
g_blOneUse[pevAttacker][7]){
        
g_int[iTL][pevAttacker] += g_cvars[cvKillTL]*2;
    }
    else {
        
g_int[iTL][pevAttacker] += g_cvars[cvKillTL];
    }
}
public 
RG_CBasePlayer_Spawn_Post(const id){
    if(
get_member(idm_bJustConnected)){
        return;
    }
    
ResetData(id);
    
rg_reset_user_model(id);
}
public 
CurWeapon_(const id){
    if(
g_blOneUse[id][13]){
        
set_member(get_member(idm_pActiveItem), m_Weapon_iCliprg_get_weapon_info(read_data(2), WI_GUN_CLIP_SIZE));
    }
}

/**************************** Tasks Close ***************************/
public GodmodeClose(Taskid){
    new 
id Taskid TASK_GODMODE;

    
set_entvar(idvar_takedamageDAMAGE_AIM);
    
client_print_color(idid"%l""GODMODE_CLOSE"iChatTag);
}
public 
GiveHegrenade(Taskid){
    new 
id Taskid TASK_GIVEHEGRENADE;

    if(
rg_has_item_by_name(id"weapon_hegrenade")){
        
rg_set_user_bpammo(idWEAPON_HEGRENADErg_get_user_bpammo(idWEAPON_HEGRENADE)+1);
    }
    else {
        
rg_give_item(id"weapon_hegrenade");
        
rg_set_user_bpammo(idWEAPON_HEGRENADE1);
    }
    
g_int[iHeLimited][id]++;

    if(
g_int[iHeLimited][id] >= 6){
        
remove_task(id TASK_GIVEHEGRENADE);
        
client_print_color(idid"%l""GIVE_HEGRENADE_CLOSE"iChatTag);
    }
}
public 
GiveHealth(Taskid){
    new 
id Taskid TASK_GIVEHEALTH;

    
set_entvar(idvar_healthFloat:get_entvar(idvar_health) +10.0);
    
g_int[iHealthLimited][id]++;

    if(
g_int[iHealthLimited][id] >= 6){
        
remove_task(id TASK_GIVEHEALTH);
        
client_print_color(idid"%l""GIVE_HEALTH_CLOSE"iChatTag);
    }
}
public 
UnlimitedAmmoClose(Taskid){
    new 
id Taskid TASK_UNLIMITEDAMMO;

    
g_blOneUse[id][13] = false;
    
client_print_color(idid"%l""UNLIMITED_AMMO_CLOSE"iChatTag);
}
public 
InvisibleClose(Taskid){
    new 
id Taskid TASK_INVISIBLE;

    
set_entvar(idvar_effectsget_entvar(idvar_effects) & ~EF_NODRAW);
    
client_print_color(idid"%l""INVISIBLE_CLOSE"iChatTag);
}
/********************************************************************/
public client_disconnected(id){
    
ResetData(id);
    
g_int[iTL][id] = 0;
}
public 
client_connect(id){
    
ResetData(id);
}
public 
ResetData(const id){
    
remove_task(id TASK_GODMODE);
    
remove_task(id TASK_GIVEHEGRENADE);
    
remove_task(id TASK_GIVEHEALTH);
    
remove_task(id TASK_UNLIMITEDAMMO);
    
remove_task(id TASK_INVISIBLE);

    
g_int[iHeLimited][id] = 0;
    
g_int[iHealthLimited][id] = 0;

    for(new 
0<= 13i++){
        
g_blOneUse[id][i] = false;
    }

Discord : Lynch#3396 | Steam
#3
İstek konusu, @orucoglukayra adlı kullanıcı tarafından 15 saat içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için orucoglukayra Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
orucoglukayra Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 189 kişiye yardım etmiştir.

Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Benzer Konular

3
Yorum
233
Okunma
22-05-2022, 03:35
5
Yorum
220
Okunma
21-05-2022, 17:06
2
Yorum
238
Okunma
19-05-2022, 23:32
3
Yorum
383
Okunma
17-05-2022, 23:20
3
Yorum
479
Okunma
08-05-2022, 21:22
4
Yorum
751
Okunma
02-05-2022, 11:55
Task
Kayıt Ol
Discord Adresimize Katılın