⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Konu

#1
Merhaba sunucumda 30 el olunca oto res atıyor res atıldıktna 5 - 6 el sonra tekrardan res atılıyor neden acaba
#2
(17-01-2026, 23:54)medineee Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba sunucumda 30 el olunca oto res atıyor res atıldıktna 5 - 6 el sonra tekrardan res atılıyor neden acaba
sunucunuzda ısınma turu (warmup) ya da tur sistemi eklentileri var mı?
Stealth Gaming [TR] AWP BUNNYHOP : 95.173.173.58 discord.gg/stealthcs
#3
Warpup ne oluyor tam olarak ısınma turu yok @JustLeonidas
#4
(18-01-2026, 00:14)medineee Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Warpup ne oluyor tam olarak ısınma turu yok @JustLeonidas
ısınma turu demek çoğu yerde warmup olarak var forumlarda ingilizcesi kısaca, tur sistemi var mıdır peki?
Stealth Gaming [TR] AWP BUNNYHOP : 95.173.173.58 discord.gg/stealthcs
#5
hayır yok
#6
(18-01-2026, 00:16)medineee Adlı Kullanıcıdan Alıntı: hayır yok
sunucu hostunuz oyt ise görseldeki yere "Anlık Rcon Konsol" en aşşağıdaki yazma yerine "amxx list" yazıp atarmısınız
ds-oyt-17702
Stealth Gaming [TR] AWP BUNNYHOP : 95.173.173.58 discord.gg/stealthcs
#7
İstek konusu, @JustLeonidas adlı kullanıcı tarafından 1 gün içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için JustLeonidas Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
JustLeonidas Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 0 kişiye yardım etmiştir.

Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da