⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Konu

#1
Cs 1.6 da c4 ün sesi cıkmıyor csgo gibi bende csgo c4 sound istiyorum varsa yada yapabilene şimdiden replerimi sunucağım.
#2
precache kullanıyormusun ?
#3
tam anlamadım acıklarmısın.
#4
512 Limit Hatası Eklentisini Kullanıyormusunuz.
#5
(25-04-2020, 13:32)Muhammet Bulut Official Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 512 Limit Hatası Eklentisini Kullanıyormusunuz.
o değil adam csgo c4 sesi istiyor c4 sesinde skntı yok sadece csgo c4 sesi istiyor csgo moda.
[- www.hedefcs.com  -]
#6
Ben sandımki c4 dün sesi çıkmıyor hiç
#7
512 limit hatası eklentisini kullanıyorum sanırım ondan kaynaklı. bide ben normal c4 sesi yerine csgo c4 sesi istiyorum.
#8
(25-04-2020, 14:23)MelihReis* Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 512 limit hatası eklentisini kullanıyorum sanırım ondan kaynaklı. bide ben normal c4 sesi yerine csgo c4 sesi istiyorum.

Modelden ayarlaman lazım.
Linksta
#9
Konunuz uzun bir süre güncellenmediği için "Zaman aşımına uğramış istekler" kategorisine taşınmıştır.
Linksta

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da