Merhabalar oyt'den csduragına geçtim bunny açık fakat ilk zıplayınca yavaşlıyor ve redbull'da silah felan alınca redbull yavaşlamakta bu problemler için yardım edecek bir arkadaşım varmıdır ?
xGame[TR]Clan / 213.238.173.54 - 45 / TS3 IP : xgametrclan

)


bunny ile redbull'u jail.ini yerine plugins.ini'ye kaydetmek gerekiyormuş.