⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

CS49 Yönetici Arıyorum

Konu

#1
Cümleten Selamun Aleyküm, Allahın Selamı ve Bereketi Üzerinize Olsun.
Saygı değer forum üyeleri, yetkilileri kendim cs14.csduragi.com'u satın alıp oraya taşındığım için cs49 (jb-dr) mod boşta kaldı
biliyorsunuz ki cs49'da çok başarı elde ettik en kısasından örnek vermem gerekirse JailBreaK/Türkiye 6.ncısı olan bir klan ve ip'den bahsediyoruz.
Öncelikle Yönetmeyi düşünen arkadaşlara seslenmek istiyorum
- Hazır TeamSpeak 3 Sunucusu
- Hazır Yedek (Yetkiler Odalar Ayarlı)
- Hazır İcon Pack (Kendim yapabilirim sizin varsa kullanırsınız)
- Sunucunun Tek Kurucusu Siz Olcaksınız
- Hazır Müzik Botu (TS3 & 1 Adet vericez klanın gidiş hattına göre attırıcağız)
- JailBreaK ve DeathRun Modu Olucak Sadece. (Der ise benim ekibim var ben başka mod yapar rahat doldururum, Okey derim saygı duyarım.)
- Şunu Demek isterim yönetecek kişiye ekstradan. Cs14 ile aynı ts3de onulmayacak yatqa'dan yan server açıcam bir adet DNS bağlayacağım veya Sayısalla giriş yapıcaklar.

İyi Günler Hayırlı Akşamlar, Düşüncelerinizi bekliyorum, eksik birşey varmı?
CS2 PRO: 185.193.165.15 | CS1.6 JB: 95.173.173.106 | ts3: fastdraw
Cevapla
#2
Başarılar.

Yöneticek birini bulursanız 1 hafta da dolmadı diye  bana yaptığınızı umarım ona da yapmazsınız
Cevapla
#3
(25-05-2023, 03:51)KadirAydın Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Başarılar.

Yöneticek birini bulursanız 1 hafta da dolmadı diye  bana yaptığınızı umarım ona da yapmazsınız
Kadir kaç ay geçti ben bu konuyu açalı bak bakıyım.Size değerli ip veriyoruz 29 herşeyinizi a dan z'ye yapıyoruz. Sunucuya girip ilgilendiğiniz yok boş konuşmayı kessen mantıklı olucak.
Cs49 yönetici arıyorum demişim csdurağı 49'dan bahsediyorum açıklamamda 49 yazıyor diye csdurağı olcak değil kültürlü ol az. Aylar önceki konuyu gündeme getirmene gerek yok İyi günler.
Aylar önceki konuyu gündeme getirmene gerek yok demişim. Yıllar önceki konu olcaktı.
CS2 PRO: 185.193.165.15 | CS1.6 JB: 95.173.173.106 | ts3: fastdraw
Son Düzenleme: 25-05-2023, 21:01, Düzenleyen: Losethy.Son Düzenleme: 25-05-2023, 21:01, Düzenleyen: Losethy.
Cevapla
#4
(25-05-2023, 20:59)Losethy Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(25-05-2023, 03:51)KadirAydın Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Başarılar.

Yöneticek birini bulursanız 1 hafta da dolmadı diye  bana yaptığınızı umarım ona da yapmazsınız
Kadir kaç ay geçti ben bu konuyu açalı bak bakıyım.Size değerli ip veriyoruz 29 herşeyinizi a dan z'ye yapıyoruz. Sunucuya girip ilgilendiğiniz yok boş konuşmayı kessen mantıklı olucak.
Cs49 yönetici arıyorum demişim csdurağı 49'dan bahsediyorum açıklamamda 49 yazıyor diye csdurağı olcak değil kültürlü ol az. Aylar önceki konuyu gündeme getirmene gerek yok İyi günler.
Aylar önceki konuyu gündeme getirmene gerek yok demişim. Yıllar önceki konu olcaktı.
Yıllar Gülümse Gerçekten komik. 5 ayın 1 yıl yaptığını yeni öğrendim. Bugüne kadar 12 ay sanıyodum teşekkür ederim. Kaç kişiye aynı şeyi yaptıysan artık benim kim olduğumu bile hatırlamıyorsun. Hazır server verdim demişsin. Ben senden aldığım da kendi özel pluginlerimle a-z'ye  özel basebuilder yaptım. Hani kendini savunacaksan geçmişte mantıklı şeyler yapmış olmalısın. Daha çok şey var da neyse; İyi Günler.
Cevapla
#5
(25-05-2023, 21:19)KadirAydın Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(25-05-2023, 20:59)Losethy Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Kadir kaç ay geçti ben bu konuyu açalı bak bakıyım.Size değerli ip veriyoruz 29 herşeyinizi a dan z'ye yapıyoruz. Sunucuya girip ilgilendiğiniz yok boş konuşmayı kessen mantıklı olucak.
Cs49 yönetici arıyorum demişim csdurağı 49'dan bahsediyorum açıklamamda 49 yazıyor diye csdurağı olcak değil kültürlü ol az. Aylar önceki konuyu gündeme getirmene gerek yok İyi günler.
Aylar önceki konuyu gündeme getirmene gerek yok demişim. Yıllar önceki konu olcaktı.
Yıllar Gülümse Gerçekten komik. 5 ayın 1 yıl yaptığını yeni öğrendim. Bugüne kadar 12 ay sanıyodum teşekkür ederim. Kaç kişiye aynı şeyi yaptıysan artık benim kim olduğumu bile hatırlamıyorsun. Hazır server verdim demişsin. Ben senden aldığım da kendi özel pluginlerimle a-z'ye  özel basebuilder yaptım. Hani kendini savunacaksan geçmişte mantıklı şeyler yapmış olmalısın. Daha çok şey var da neyse; İyi Günler.
Gönderiyi 2022 yılında atmışım, yıl olmuşum 2023 konuyu açıyorsun cahillik sayacı 1
Konuyu okumadan yazmışsın cs49csd bahsediyorum açıklamamda 49 yazıyor diye csd zannetmişsin cahillik sayacı 2
sana cs29u verdim istediğin mod yapabilirsin dedim bb seçtin sunucuyu dolduramadın ilgilenmediniz, gram bakmadınız sunucuya.
İnan senin pluginlerin zerre umrumda değil. Eğer başarı karşılaştırcaksak burda susman senin için büyük bir başarı olucaktır.
Görüşürüz. Konuyu da fazla zedelemeye gerek yok ki fazla da senle tartışacak vaktim yok istersen arkamdan yaz.
CS2 PRO: 185.193.165.15 | CS1.6 JB: 95.173.173.106 | ts3: fastdraw
Cevapla
#6
(25-05-2023, 21:32)Losethy Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(25-05-2023, 21:19)KadirAydın Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yıllar Gülümse Gerçekten komik. 5 ayın 1 yıl yaptığını yeni öğrendim. Bugüne kadar 12 ay sanıyodum teşekkür ederim. Kaç kişiye aynı şeyi yaptıysan artık benim kim olduğumu bile hatırlamıyorsun. Hazır server verdim demişsin. Ben senden aldığım da kendi özel pluginlerimle a-z'ye  özel basebuilder yaptım. Hani kendini savunacaksan geçmişte mantıklı şeyler yapmış olmalısın. Daha çok şey var da neyse; İyi Günler.
Gönderiyi 2022 yılında atmışım, yıl olmuşum 2023 konuyu açıyorsun cahillik sayacı 1
Konuyu okumadan yazmışsın cs49csd bahsediyorum açıklamamda 49 yazıyor diye csd zannetmişsin cahillik sayacı 2
sana cs29u verdim istediğin mod yapabilirsin dedim bb seçtin sunucuyu dolduramadın ilgilenmediniz, gram bakmadınız sunucuya.
İnan senin pluginlerin zerre umrumda değil. Eğer başarı karşılaştırcaksak burda susman senin için büyük bir başarı olucaktır.
Görüşürüz. Konuyu da fazla zedelemeye gerek yok ki fazla da senle tartışacak vaktim yok istersen arkamdan yaz.
Konuyu karıştıran da uzatan da sensin cs durağı oyt demişsin dememişsin konusu ne alaka, böyle bir şey den bahsetmişsin. Yaptıklarının arkasında durmayacaksan yapmayacaksın. Allaha Emanet ol. Ya yaptıklarının arkasında dur ya da yapma!

Ayrıca da mümkünse okumayı öğrenmeden yorum yazma
Son Düzenleme: 25-05-2023, 21:38, Düzenleyen: Cassis.
Cevapla
#7
(25-05-2023, 21:37)KadirAydın Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(25-05-2023, 21:32)Losethy Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Gönderiyi 2022 yılında atmışım, yıl olmuşum 2023 konuyu açıyorsun cahillik sayacı 1
Konuyu okumadan yazmışsın cs49csd bahsediyorum açıklamamda 49 yazıyor diye csd zannetmişsin cahillik sayacı 2
sana cs29u verdim istediğin mod yapabilirsin dedim bb seçtin sunucuyu dolduramadın ilgilenmediniz, gram bakmadınız sunucuya.
İnan senin pluginlerin zerre umrumda değil. Eğer başarı karşılaştırcaksak burda susman senin için büyük bir başarı olucaktır.
Görüşürüz. Konuyu da fazla zedelemeye gerek yok ki fazla da senle tartışacak vaktim yok istersen arkamdan yaz.
Konuyu karıştıran da uzatan da sensin cs durağı oyt demişsin dememişsin konusu ne alaka, böyle bir şey den bahsetmişsin. Yaptıklarının arkasında durmayacaksan yapmayacaksın. Allaha Emanet ol. Ya yaptıklarının arkasında dur ya da yapma!

Ayrıca da mümkünse okumayı öğrenmeden yorum yazma
Yani konuşmak istemiyorum ama illa gel benle tartış diyorsun yeri ve vakti değil kadir yaptıklarımın her daim arkasındayım sen sözünün arkasında dur. Asıl sen yorum yazma sabır nereye kadar? Aylar önceki konuyu açıyorsun tartışma yaratıyorsun gelmişsin bana tartışma çıkarıyorsun diyorsun?? İlk başta yazdığına bak kim tartışmaya çıkarıyor. Eğer uzamasını istemiyorsan yorum atmayabilirsin ben gelen her yoruma cevap veriyorum.
CS2 PRO: 185.193.165.15 | CS1.6 JB: 95.173.173.106 | ts3: fastdraw
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da