Cümleten Selamun Aleyküm, Allahın Selamı ve Bereketi Üzerinize Olsun.
Saygı değer forum üyeleri, yetkilileri kendim cs14.csduragi.com'u satın alıp oraya taşındığım için cs49 (jb-dr) mod boşta kaldı
biliyorsunuz ki cs49'da çok başarı elde ettik en kısasından örnek vermem gerekirse JailBreaK/Türkiye 6.ncısı olan bir klan ve ip'den bahsediyoruz.
Öncelikle Yönetmeyi düşünen arkadaşlara seslenmek istiyorum
- Hazır TeamSpeak 3 Sunucusu
- Hazır Yedek (Yetkiler Odalar Ayarlı)
- Hazır İcon Pack (Kendim yapabilirim sizin varsa kullanırsınız)
- Sunucunun Tek Kurucusu Siz Olcaksınız
- Hazır Müzik Botu (TS3 & 1 Adet vericez klanın gidiş hattına göre attırıcağız)
- JailBreaK ve DeathRun Modu Olucak Sadece. (Der ise benim ekibim var ben başka mod yapar rahat doldururum, Okey derim saygı duyarım.)
- Şunu Demek isterim yönetecek kişiye ekstradan. Cs14 ile aynı ts3de onulmayacak yatqa'dan yan server açıcam bir adet DNS bağlayacağım veya Sayısalla giriş yapıcaklar.
İyi Günler Hayırlı Akşamlar, Düşüncelerinizi bekliyorum, eksik birşey varmı?
CS2 PRO: 185.193.165.15 | CS1.6 JB: 95.173.173.106 | ts3: fastdraw
)


Gerçekten komik. 5 ayın 1 yıl yaptığını yeni öğrendim. Bugüne kadar 12 ay sanıyodum teşekkür ederim. Kaç kişiye aynı şeyi yaptıysan artık benim kim olduğumu bile hatırlamıyorsun. Hazır server verdim demişsin. Ben senden aldığım da kendi özel pluginlerimle a-z'ye özel basebuilder yaptım. Hani kendini savunacaksan geçmişte mantıklı şeyler yapmış olmalısın. Daha çok şey var da neyse; İyi Günler.