Başlıkta belirttiğim gibi cs go aim rica edeceğim fakat menülü vs değil. swye giren herkesin aiminin tek tip olmasını rica edeceğim. swye user girdiği gibi aimi almış olsun ( menü ws uğraşmasın )
yardımcı olur iseniz çok severim şimdiden teşekkürler
Konu
(25-05-2021, 21:49)mehmocik007 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Başlıkta belirttiğim gibi cs go aim rica edeceğim fakat menülü vs değil. swye giren herkesin aiminin tek tip olmasını rica edeceğim. swye user girdiği gibi aimi almış olsun ( menü ws uğraşmasın )yokki :/
yardımcı olur iseniz çok severim şimdiden teşekkürler
Ne yapmaya çalıştığını anlamadım.
Menüsüz, tek tip(tüm herkeste o olacak) crosshair mi istiyorsun ?
Menüsüz, tek tip(tüm herkeste o olacak) crosshair mi istiyorsun ?
(25-05-2021, 22:09)mehmocik007 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:evet dostum swye giren herkeste aim olsun. menü ile falan uğraşmasın otomatik belirlediğimiz 1 corossu versin(25-05-2021, 21:49)mehmocik007 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Başlıkta belirttiğim gibi cs go aim rica edeceğim fakat menülü vs değil. swye giren herkesin aiminin tek tip olmasını rica edeceğim. swye user girdiği gibi aimi almış olsun ( menü ws uğraşmasın )yokki :/
yardımcı olur iseniz çok severim şimdiden teşekkürler
Başka bir crosshair menüde defaultu editleyip atsam ve menünün girişlerini kapatsam makulmu?
Son Düzenleme: 26-05-2021, 00:18, Düzenleyen: Mersy.
(25-05-2021, 23:21)mehmocik007 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:tabiki de dostum şu an bana burada mesaj atman bile benim için büyük bir teşekkür barındırır nasıl ister isen öyle olsun güzel renkli bi crossu def olarak ayarlayıp atar isen sevinirim mümkün ise yapacağın crossun fotosunu atar isen mükemmel olur. yeterki sw girdiklerinde hiç bir ayar yapmadan crossları o şekil olsun(25-05-2021, 22:09)mehmocik007 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: yokki :/evet dostum swye giren herkeste aim olsun. menü ile falan uğraşmasın otomatik belirlediğimiz 1 corossu versin
(26-05-2021, 02:40)mehmocik007 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:çok teşekkür ettim dostum, herhangi bir derleme hatası yok fakat sunucuya girdiğimde cross yok çoğu silahta denedim def cross dahi yok(25-05-2021, 23:21)mehmocik007 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: evet dostum swye giren herkeste aim olsun. menü ile falan uğraşmasın otomatik belirlediğimiz 1 corossu versintabiki de dostum şu an bana burada mesaj atman bile benim için büyük bir teşekkür barındırır nasıl ister isen öyle olsun güzel renkli bi crossu def olarak ayarlayıp atar isen sevinirim mümkün ise yapacağın crossun fotosunu atar isen mükemmel olur. yeterki sw girdiklerinde hiç bir ayar yapmadan crossları o şekil olsun
)


