⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
⭐ Buraya kendi metin reklamınızı vererek binlerce kişiye ulaşın! ⭐
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Konu

#1
Başlıkta belirttiğim gibi cs go aim rica edeceğim fakat menülü vs değil. swye giren herkesin aiminin tek tip olmasını rica edeceğim. swye user girdiği gibi aimi almış olsun ( menü ws uğraşmasın )

yardımcı olur iseniz çok severim şimdiden teşekkürler
#2
Crosshair eklentini atar mısın ?
#3
(25-05-2021, 21:49)mehmocik007 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Başlıkta belirttiğim gibi cs go aim rica edeceğim fakat menülü vs değil. swye giren herkesin aiminin tek tip olmasını rica edeceğim. swye user girdiği gibi aimi almış olsun ( menü ws uğraşmasın )

yardımcı olur iseniz çok severim şimdiden teşekkürler
yokki :/
#4
Ne yapmaya çalıştığını anlamadım.
Menüsüz, tek tip(tüm herkeste o olacak) crosshair mi istiyorsun ?
#5
(25-05-2021, 22:09)mehmocik007 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(25-05-2021, 21:49)mehmocik007 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Başlıkta belirttiğim gibi cs go aim rica edeceğim fakat menülü vs değil. swye giren herkesin aiminin tek tip olmasını rica edeceğim. swye user girdiği gibi aimi almış olsun ( menü ws uğraşmasın )

yardımcı olur iseniz çok severim şimdiden teşekkürler
yokki :/
evet dostum swye giren herkeste aim olsun. menü ile falan uğraşmasın otomatik belirlediğimiz 1 corossu versin
#6
Başka bir crosshair menüde defaultu editleyip atsam ve menünün girişlerini kapatsam makulmu?
Son Düzenleme: 26-05-2021, 00:18, Düzenleyen: Mersy.
#7
(25-05-2021, 23:21)mehmocik007 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(25-05-2021, 22:09)mehmocik007 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: yokki :/
evet dostum swye giren herkeste aim olsun. menü ile falan uğraşmasın otomatik belirlediğimiz 1 corossu versin
tabiki de dostum şu an bana burada mesaj atman bile benim için büyük bir teşekkür barındırır nasıl ister isen öyle olsun güzel renkli bi crossu def olarak ayarlayıp atar isen sevinirim mümkün ise yapacağın crossun fotosunu atar isen mükemmel olur. yeterki sw girdiklerinde hiç bir ayar yapmadan crossları o şekil olsun
#8
Buyrun deneyin bi herhangi bir hata alırsanız.Ertesi gün ilgileneceğim.
.smacrosshair.sma(Dosya Boyutu: 11,69 KB | İndirme Sayısı: 3)
.sprCSGO_Crosshair_Buyuk.spr(Dosya Boyutu: 16,81 KB | İndirme Sayısı: 4)
.txtCSGO_Crosshair_Buyuk_TxT.txt(Dosya Boyutu: 452 Bayt | İndirme Sayısı: 4)
#9
(26-05-2021, 02:40)mehmocik007 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(25-05-2021, 23:21)mehmocik007 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: evet dostum swye giren herkeste aim olsun. menü ile falan uğraşmasın otomatik belirlediğimiz 1 corossu versin
tabiki de dostum şu an bana burada mesaj atman bile benim için büyük bir teşekkür barındırır nasıl ister isen öyle olsun güzel renkli bi crossu def olarak ayarlayıp atar isen sevinirim mümkün ise yapacağın crossun fotosunu atar isen mükemmel olur. yeterki sw girdiklerinde hiç bir ayar yapmadan crossları o şekil olsun
çok teşekkür ettim dostum, herhangi bir derleme hatası yok fakat sunucuya girdiğimde cross yok çoğu silahta denedim def cross dahi yok
#10
https://www.webailesi.com/konu-reapi-cs-go-crosshair-menu-gorus-acisi-menu-premium-537
Menüden herkeste olmasını istediğin crosshair'in ismini söyler misin ?

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da