⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Konu

#1
merhaba level buga girdi nasıl diceksiniz 70 level olamıyoruz mesela max leveli 85 yapıyorum sol üstte şöyle gözüküyor 85/70 max leveli 71 e düşrüüyroum 71/70 olarak gözüküyor max leveli 70 e düşürüyorum bu sefer 70 level olamıyoruz leveli ve ana sma yı eke koyuyorum
.smaze_level_sistemi2.sma(Dosya Boyutu: 10,81 KB | İndirme Sayısı: 2)
.smazombie_escape.sma(Dosya Boyutu: 342,31 KB | İndirme Sayısı: 2)
#2
Gerekli olan xp değerini ze_level_sistemi2 smasında eklemelisiniz. En son 71 gözüküyor 85'e kadar yazın tekrar derleyin.
diellza
#3
(17-06-2022, 16:37)burakustunel Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Gerekli olan xp değerini ze_level_sistemi2 smasında eklemelisiniz. En son 71 gözüküyor 85'e kadar yazın tekrar derleyin.
ekledim gerekli olan xp değerini sen bi güzelcene ayarlayıp bana atma şansın yokmu ya
#4
(17-06-2022, 16:07)CioReis Adlı Kullanıcıdan Alıntı: merhaba level buga girdi nasıl diceksiniz 70 level olamıyoruz mesela max leveli 85 yapıyorum sol üstte şöyle gözüküyor 85/70 max leveli 71 e düşrüüyroum 71/70 olarak gözüküyor max leveli 70 e düşürüyorum bu sefer 70 level olamıyoruz leveli ve ana sma yı eke koyuyorum
Hud Kısmında Oluyor Bu Dediğiniz Olay

(17-06-2022, 16:40)Dr.Fuchs Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(17-06-2022, 16:07)CioReis Adlı Kullanıcıdan Alıntı: merhaba level buga girdi nasıl diceksiniz 70 level olamıyoruz mesela max leveli 85 yapıyorum sol üstte şöyle gözüküyor 85/70 max leveli 71 e düşrüüyroum 71/70 olarak gözüküyor max leveli 70 e düşürüyorum bu sefer 70 level olamıyoruz leveli ve ana sma yı eke koyuyorum
Hud Kısmındamı Oluyor Bu Dediğiniz Olay
Discord: jaggedz75
Son Düzenleme: 17-06-2022, 16:40, Düzenleyen: Famous.
#5
(17-06-2022, 16:40)Dr.Fuchs Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(17-06-2022, 16:07)CioReis Adlı Kullanıcıdan Alıntı: merhaba level buga girdi nasıl diceksiniz 70 level olamıyoruz mesela max leveli 85 yapıyorum sol üstte şöyle gözüküyor 85/70 max leveli 71 e düşrüüyroum 71/70 olarak gözüküyor max leveli 70 e düşürüyorum bu sefer 70 level olamıyoruz leveli ve ana sma yı eke koyuyorum
Hud Kısmında Oluyor Bu Dediğiniz Olay

(17-06-2022, 16:40)Dr.Fuchs Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hud Kısmındamı Oluyor Bu Dediğiniz Olay
sanırım onunla alakalı kaç yaparsam yapayim 85/70 olarak kalıyor onu geçtim 70 oyunda yok gibi 70 xp ulaşılmıyor buga girdi ya XD
#6
(17-06-2022, 16:38)CioReis Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(17-06-2022, 16:37)burakustunel Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Gerekli olan xp değerini ze_level_sistemi2 smasında eklemelisiniz. En son 71 gözüküyor 85'e kadar yazın tekrar derleyin.
ekledim gerekli olan xp değerini sen bi güzelcene ayarlayıp bana atma şansın yokmu ya
Deneyin.
.smaLevel_Sistemi.sma(Dosya Boyutu: 11,25 KB | İndirme Sayısı: 3)
diellza
#7
(17-06-2022, 16:40)CioReis Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(17-06-2022, 16:40)Dr.Fuchs Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hud Kısmında Oluyor Bu Dediğiniz Olay

sanırım onunla alakalı kaç yaparsam yapayim 85/70 olarak kalıyor onu geçtim 70 oyunda yok gibi 70 xp ulaşılmıyor buga girdi ya XD
Hocam O Zaman ZombieEscape smasının içindeki leveli gösteren hudu bulun ve orada olması lazım orayı %d/100 yapın
Discord: jaggedz75
#8
(17-06-2022, 16:41)burakustunel Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(17-06-2022, 16:38)CioReis Adlı Kullanıcıdan Alıntı: ekledim gerekli olan xp değerini sen bi güzelcene ayarlayıp bana atma şansın yokmu ya
Deneyin.

bunu dene ardından hud kısmı için
Kod:
    {
        // Show health, class and ammo packs
        set_hudmessage(red, green, blue, HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
        ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L: %d - AP: %d - %L %s - %L %d^nLevel: %i / 70 - XP: %i / %i^nNick: %s", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), get_user_armor(ID_SHOWHUD), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD], get_user_level(ID_SHOWHUD), get_user_xp(ID_SHOWHUD), get_user_max_level(ID_SHOWHUD), g_playername[id])
    }

diye bir kısım olacak ana eklenti içerisinde
onu
Kod:
    {
        // Show health, class and ammo packs
        set_hudmessage(red, green, blue, HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
        ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L: %d - AP: %d - %L %s - %L %d^nLevel: %i / 85 - XP: %i / %i^nNick: %s", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), get_user_armor(ID_SHOWHUD), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD], get_user_level(ID_SHOWHUD), get_user_xp(ID_SHOWHUD), get_user_max_level(ID_SHOWHUD), g_playername[id])
    }

olarak değiştirin.
#9
Anamod içerisinde, satır 8491 :
PHP Kod:
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUDg_MsgSync2"%L: %d - AP: %d - %L %s - %L %d^nLevel: %i / 70 - XP: %i / %i^nNick: %s"id"ZOMBIE_ATTRIB1"pev(ID_SHOWHUDpev_health), get_user_armor(ID_SHOWHUD), ID_SHOWHUD"CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD"AMMO_PACKS1"g_ammopacks[ID_SHOWHUD], get_user_level(ID_SHOWHUD), get_user_xp(ID_SHOWHUD), get_user_max_level(
/ 70 yazan yere MAXLEVEL'i kaç yaptıysanız onu yazın.
#10
İstek konusu, @"suriyelikene" adlı kullanıcı tarafından 45 dakika içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için suriyelikene Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
suriyelikene Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 1197 kişiye yardım etmiştir.

Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task