CS 1.6 komutçu yokken insanları otomatik revleme sistemi atarsanız çok memnun olurum
Konu
İstek konusu, @"suriyelikene" adlı kullanıcı tarafından 1 gün içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için suriyelikene Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
suriyelikene Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 1124 kişiye yardım etmiştir.
Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.
İsteği çözdüğü için suriyelikene Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
suriyelikene Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 1124 kişiye yardım etmiştir.
Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.
Benzer Konular
Yorum
656
Okunma
28-03-2026, 23:15
)


