AlbinoZenci
5 Beğeni
bu oyuna küçük çocuk iken başladım. okuldan kaçıp ödet atmalar, karneyi alınca kaçmalar. az dayak yemedim babamdan bu yüzden. şimdi yaş 22 ve şuanda sene 2021 bazen düşünüyorum neden hala oynuyorum ? belki de anılar, bıraktığı izlerde takılı kalmışımdır.
)



boşver svyi 