⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

En Çok Beğeni Alan Cevaplar

AlbinoZenci
5 Beğeni

bu oyuna küçük çocuk iken başladım. okuldan kaçıp ödet atmalar, karneyi alınca kaçmalar. az dayak yemedim babamdan bu yüzden. şimdi yaş 22 ve şuanda sene 2021 bazen düşünüyorum neden hala oynuyorum ? belki de anılar, bıraktığı izlerde takılı kalmışımdır.

Konu

#1
Arkadaşlar sizce cs 1.6 bırakılmalı mı westgaming olarak büyük yerlere geldik gt 388 her hafta 50 60 kişi civarı toplantılar fakat Bi getiresi yok adminlik satışları oluyor ama sv gideri daha fazla boşa para veriyormuş gibi hissetmeye başladık ve jailbreak sıkmaya başladı başka oyunlara yöneldik klan olarak 2 hafta sonra temelli kapatıcaz büyük ihtimal ama elimde güzel ip var çok salmakta istemiyorum sizce ne yapsam Çok güldüm
Cevapla
#2
+ getirisi yoksa kanka bence her şeyi bir yerde bırakmak gerek, hevesini aldıysan dediğin gibi sıkıldıysan uzatmaya gerek yok bence
diellza
Cevapla
#3
efe sen ne anlatıon knk Çok güldüm git yat zıbar yarın gelirsem tsye dövrüm seni
Cevapla
#4
(15-02-2021, 10:36)ALPERENBASKAN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: efe sen ne anlatıon knk Çok güldüm git yat zıbar yarın gelirsem tsye dövrüm seni
Sen ne anlatıyon değişik Çok güldüm
Cevapla
#5
(15-02-2021, 10:37)efe şener Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(15-02-2021, 10:36)ALPERENBASKAN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: efe sen ne anlatıon knk Çok güldüm git yat zıbar yarın gelirsem tsye dövrüm seni
Sen ne anlatıyon değişik Çok güldüm
bldr 5v5ci olun takımı taşım Biz burdayız boşver svyi Çok güldümFEWRÇqw
Cevapla
#6
bende bırakma yolundayım.
Cevapla
#7
Kazanç odaklı bir hedefiniz varsa kesinlike bırakın.
Amaç yine zevk ise, mükemmel oyunlar varken 1.6 oynamamayı tercih ederim.
Cevapla
#8
(15-02-2021, 22:49)Emrullah* Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Kazanç odaklı bir hedefiniz varsa kesinlike bırakın.
Amaç yine zevk ise, mükemmel oyunlar varken 1.6 oynamamayı tercih ederim.
Amaç kazanç değil Tabikide demek istediğim sene olmuş 2021  başka oyunlar var yani cs 1.6 para verip oynamaya değer mi birazda sıktı
Cevapla
#9
(15-02-2021, 23:42)efe şener Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(15-02-2021, 22:49)Emrullah* Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Kazanç odaklı bir hedefiniz varsa kesinlike bırakın.
Amaç yine zevk ise, mükemmel oyunlar varken 1.6 oynamamayı tercih ederim.
Amaç kazanç değil Tabikide demek istediğim sene olmuş 2021  başka oyunlar var yani cs 1.6 para verip oynamaya değer mi birazda sıktı

Parayı verip oynamaya değer mi değil mi orasını bilemem ama para verenin %90 ı bilgisayarı iyi değildir orası gerçek..
Cevapla
#10
bende bıraktım o oyunu artık Gülümse
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task