Emeğinize yazık olmuş, bazı insanlar akıllanmıyor yazık gerçekten.
iletisim icin dc 4x0x3
)

(02-12-2024, 18:50)Multipower Adlı Kullanıcıdan Alıntı: kral hala kovalıyorsun kolay gelsin
(02-12-2024, 17:33)QuryWesT Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Eklenti Yapımcısı: QuryWesTKaç liraya sunucuya kurarsın
Eklenti Açıklaması: CS 1.6 CS2 Oyunun cs 1.6 uyarlanmıştır tıpa tıp aynısı olmasa'da ayakların gözükmesi v.s onun havasını elden geldigince vermeye çalıştık normal'de sattığım bi modu fakat calınıp arkadaşlar arkamdan satmaya çalıştıgı için ben dolandırılma olayı olmasın diye paylaşıyorum.
Cvarlar Ve Açıklamaları:
- CS2_KillXP 5 (Kill başı alınancak xp değerini ayarlar)
- CS2_KillTL 35 (Kill başı alınacak tl değerini ayarlar)
- CS2_ElSonuXP 15 (Tur sonu kazanan takıma verilecek xp değerini ayarlar)
- CS2_TransferLevel 15 (Menü içerisinde oyuncular arasında gereksiz transferi engellemek için yapılan level kısıtlamasıdır kaçıncı seviyede transfere erişim sağlansın diye yapılmıştır level değerini ayarlar)
- Not:Model Ve Dosya Yollarini Kendinize Göre Editlemeniz Gerekmektedir.
Say ve bind komutları:İndirme Linki:
- /cs2
- /csg
- /csgo
- "N" Tuşu
- Eklentinin Detaylı Videosu -
(04-12-2024, 03:58)@KISAMAVILARK Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Emeklerinize yazık olmuş sağlık olsun diyip geçmek lazım artık , uzum zamandır paylaşım olmuyordu zaten foruma biraz renk katmış oldunuz.(04-12-2024, 03:58)@KISAMAVILARK Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Emeklerinize yazık olmuş sağlık olsun diyip geçmek lazım artık , uzum zamandır paylaşım olmuyordu zaten foruma biraz renk katmış oldunuz.