Mr.Commander
2 Beğeni
Sanırım eklentisini kendisi daha iyi geliştirebildiği için @QuryWesT ile irtibata geçebilirsiniz. +ref
)

(09-04-2025, 14:32)Brookes Adlı Kullanıcıdan Alıntı:kendin yazdıracaksan sana çok pahalıya patlar bunlar modun temelleri. bence bunu kur ekstra bir şey lazım olursa istek aç forumdan.(09-04-2025, 14:21)possi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: https://www.webailesi.com/konu-reapi-valorant-mod-v3-0-5-27135Daha kaliteli kendi pluginlerinden kurucu yokmudur ?
https://www.webailesi.com/konu-cs-1-6-valorant-mod-paylasim-26827
bu ikisini deneyebilirsiniz.