ARKDAŞLAR ÇOK AZ KALDI MODUN BİTMESİNE MOD İLGİLİ İNFO VERCEM '' Corona Escape '' DİCEKSİNİZ SAÇMA SAPAN
DEGİL ESCAPE AMA HERŞEYDE CORONA YAZIYOR CORONA EFECTS EKLENCEK.
1 - Corona MainMenu
2 - Corona GeriSym
Şuganlık Bunlar Dicem Yaklaşık 80 Tane Sma Veya Yaklaşık Oluşmakta '' CORONA ESCAPE '' Tutarmı Sizce ? Fikirlernizi Alayım.
[ PLUGİNLER BANA AİT DEGİL BULUYORUM DENİYORUM EKLİCEKLERİMİ EKLEYİP KOYUROUM BEN MOD HALİNE GETİRİYORUM ]
Konu
Zombie gibi aynı şey zombide noluyor insanlar mapta dolaşıyor duruyor sonra noluyor virüs yayılıyor ctlerden bazıları Zombie oluyor bunu değişirsin Corona gibisinden bide menüleri editle içeriği değiş olur
Yok Yapmadım Ön Yargılı Olma Bençe
Daha Modu Görmedin Çünkü
Daha Modu Görmedin Çünkü
Son Düzenleme: 02-03-2020, 15:59, Düzenleyen: Chucky*.
Benzer Konular
Yorum
41.571
Okunma
06-10-2020, 19:35
)


