⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Konu

Telescop#1
ARKDAŞLAR ÇOK AZ KALDI MODUN BİTMESİNE MOD İLGİLİ İNFO VERCEM '' Corona Escape '' DİCEKSİNİZ SAÇMA SAPAN

DEGİL ESCAPE AMA HERŞEYDE CORONA YAZIYOR CORONA EFECTS EKLENCEK.

1 - Corona MainMenu

2 - Corona GeriSym

Şuganlık Bunlar Dicem Yaklaşık 80 Tane Sma Veya Yaklaşık Oluşmakta '' CORONA ESCAPE '' Tutarmı Sizce ? Fikirlernizi Alayım.

[ PLUGİNLER BANA AİT DEGİL BULUYORUM DENİYORUM EKLİCEKLERİMİ EKLEYİP KOYUROUM BEN MOD HALİNE GETİRİYORUM ]
Cevapla
#2
Zombie gibi aynı şey zombide noluyor insanlar mapta dolaşıyor duruyor sonra noluyor virüs yayılıyor ctlerden bazıları Zombie oluyor bunu değişirsin Corona gibisinden bide menüleri editle içeriği değiş olur
Cevapla
#3
Yok Yapmadım Ön Yargılı Olma Bençe

Daha Modu Görmedin Çünkü
Son Düzenleme: 02-03-2020, 15:59, Düzenleyen: Chucky*.
Cevapla
Cevapla
#5
@Chucky* Server CPU Yükseltir ve Kasmalara Sebep Olabilir Gülümse
Cevapla
#6
Önce yazı yazmayı öğrensen daha iyi olur
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da