Konu

#1
Arkadaşlar coin menüyü deniyorum rehlds'de kiralık serverim yok elimde şuan şapka alınca el başı şapka geliyor otomatik sıkıntı yok ama enfeksiyon yayılınca ilk zm veya nemesislerden biri olursam şapka takılı kalıyor ilk zm olmazsam sonradan zmye dönüşürsem şapka gidiyor yani sorun olmuyor bunu çözebilecek varsa teşekkürler.

Eklentiyi @Kalipso22 paylaşmıştı eke koyuyorum.

.sma dod_jeton_menu_fix.sma (Dosya Boyutu: 42,35 KB | İndirme Sayısı: 8)
#2
DOD serveri mi kardeşim senin
#3
(01-12-2021, 16:28)White_Ange1 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: DOD serveri mi kardeşim senin
Hayır ona ellemedim arkadaş öyle kodlamış onu.
#4
Deneyin
.sma dod_jeton_menu_fix.sma (Dosya Boyutu: 42,35 KB | İndirme Sayısı: 3)
Discord: Rhalith#0783                                   C , C# , C++ , JAVA , javaScript
#5
(01-12-2021, 16:29)YavuzAga011 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Deneyin
Maalesef olmadı.
#6
tmm kadır kardesım rahatsız ettıysem kusura bakma ıyı aksamlar
#7
(01-12-2021, 17:20)White_Ange1 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: tmm kadır kardesım rahatsız ettıysem kusura bakma ıyı aksamlar
İyi akşamlar kardeşim sıkıntı yok ne rahatsız etmesi
#8
Deneyin ;

.sma dod_jeton_menu_fix.sma (Dosya Boyutu: 42,53 KB | İndirme Sayısı: 2)
Discord : Lynch#3396 | Steam
Sadece hafta sonu ve cuma aktifim.
#9
(01-12-2021, 19:33)orucoglukayra Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Deneyin ;
Olmadı, ama ben bir yolunu buldum. Düzeltmek için publicleri aşağıdaki gibi ayarlamak gerekiyor. Böyle yapınca ilk görev olan zombiye dönüştürme görevini kaldırmak gerekiyor çünkü publicde o görevin kodları var. Görevi kaldırınca denedim oldu. Düzgün bir şekilde birleştirebilirseniz olabilir.

Kod:
public zp_user_infected_post( id, infector, nemesis ){
    if (!infector || nemesis)
    return;
    if(id == infector)
    return;
    if(get_user_level(infector) >= 10 && g_gorevler[infector][0] != 9999){
    g_gorevler[infector][0]++
    g_Jeton[infector] += 5;
}
    //Kontrol(id);
    set_entity_visibility(Ent[id],0);
}

Alttaki kodlara değişmesi gerekiyor.

Kod:
public zp_user_infected_post(id)
{
   set_entity_visibility(Ent[id],0);
}

Son Düzenleme: 01-12-2021, 20:43, Düzenleyen: Kadirozdmr7.

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Benzer Konular

4
Yorum
566
Okunma
21-01-2023, 23:58
2
Yorum
439
Okunma
20-01-2023, 23:48
3
Yorum
686
Okunma
15-01-2023, 21:23
1
Yorum
530
Okunma
10-01-2023, 01:09
18
Yorum
1.314
Okunma
18-12-2022, 15:38
Task
Kayıt Ol
Discord Adresimize Katılın