merhabalar, ben direk konuya giricegim. simdi ben bir menu yapıyorum. menu ıcınde envanter menu lazım. yanı nasıl anlatsam bılemedım soyle anlatsam ınsallah anlarsınız. sımdı ana menumuze gırdık dıyelım /xxxx yazarak girdik. ana menumuzde
[XXXXXX] -> Envanter Menu
diye bir kisim olucak. bu kısımda hıc bırsey olmadıgı zaman. (ılerleyen satırlarda anlatcam.) Burasi Bos! dicek.
bunun tam altına ben skın menu yaptım. Burdan Alınan Skınler Envanter Menuye Gıdıcek. Yanı Olay Cs:Go Modakı Envanter Menu'nun aynısı dıyebılırız. (ve o menuden aldıgımız skınler ordan kaybolcak.)
yardim ederseniz sevinirim.
Dip Not : bana ornek olarak atarsanız sevınırım. sunu soyle yapcan vsr. gıbısınden ben anlamaya calısırım. (kolay anlayan bırılerındenım.) @By.KinG Konu Yanlıs Olduysa Kusura Bakma baska turlu nasıl anlatcagımı bılemedım.
)

