⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Banner Kalitesinin Az olması

Konu

#1
ÖNCELIKLE MERHABA FORUM ÜYELERİ SİZDEN BI İHTİYACIM OLACAKTIR BEN BANNER YAPARKEN AVİ OLARAK KAYD EDİYORUM ORDAN GİF DÖNÜŞTÜRÜYORUM VİDEO GÖRÜNTÜ KALITESİ DÜŞÜYOR 
FARKLI Bİ ŞEKILDEMI KAYD ETMELİYİM VEYA NASIL YAPMAYILIM YARDIMCI OLABILIRMISINIZ BANNERI AŞŞAĞİYA EKLEYECEGIM

Tasarım Sahibi :Clowry Design(Basri Yorulmaz)

ds-y2mate-com-steering-gaming-banner-360p-1-12784
Discord:manoly34_
Cevapla
#2
Daha öncede buna benzer bir konu açmıştınız , orda kullandığınız programı burda da kullanabilirsiniz videoyu bırakıyorum ;

Discord : {DarkLore#1942} - {YouTube Kanalım} - {Discord Sunucum}
Cevapla
#3
(21-04-2024, 16:00)HeadSHOTT Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Daha öncede buna benzer bir konu açmıştınız , orda kullandığınız programı burda da kullanabilirsiniz videoyu bırakıyorum ;

Evet daha önce benzer konu açmıştım bu videoda adamin kullandığı programı indiriyorum yapamıyorum aep 2019 kullanıyorum ondan olma ihtimali varmi?
Discord:manoly34_
Cevapla
#4
aep 19 sa encoderda 19 olacak renderi gif olarak at avi olarak atmana gerek yok
688733639
Cevapla
#5
(22-04-2024, 19:56)MuhammeDesiqN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: aep 19 sa encoderda 19 olacak renderi gif olarak at avi olarak atmana gerek yok
Banner yapınca mb çok fazla oluyo ve Şuanda Ts3de Hızliresım kullanıyo herkez ve hızlıresım 20+mb kaldırmıyo gif
Discord:manoly34_
Cevapla
#6
(22-04-2024, 20:00)Manoly Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(22-04-2024, 19:56)MuhammeDesiqN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: aep 19 sa encoderda 19 olacak renderi gif olarak at avi olarak atmana gerek yok
Banner yapınca mb çok fazla oluyo ve Şuanda Ts3de Hızliresım kullanıyo herkez ve hızlıresım 20+mb kaldırmıyo gif
gifyu.com kullanabilirsiniz
688733639
Cevapla
#7
(22-04-2024, 20:08)MuhammeDesiqN Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(22-04-2024, 20:00)Manoly Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Banner yapınca mb çok fazla oluyo ve Şuanda Ts3de Hızliresım kullanıyo herkez ve hızlıresım 20+mb kaldırmıyo gif
gifyu.com kullanabilirsiniz
teşşekür ederim Yaptıgınız bannerler çok Güzel (:

(22-04-2024, 20:08)Manoly Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(22-04-2024, 20:08)MuhammeDesiqN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: gifyu.com kullanabilirsiniz
ds-ekran-goruntusu-2024-04-22-182729-12788
gif olarak burdan nasi kayd ederim

(22-04-2024, 20:08)MuhammeDesiqN Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(22-04-2024, 20:00)Manoly Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Banner yapınca mb çok fazla oluyo ve Şuanda Ts3de Hızliresım kullanıyo herkez ve hızlıresım 20+mb kaldırmıyo gif
gifyu.com kullanabilirsiniz
Aepde Nasıl gif olarak kayd edebilirim biraz Yeniyimde Aepde
Discord:manoly34_
Son Düzenleme: 23-04-2024, 11:27, Düzenleyen: Manoly.
Cevapla
#8
(22-04-2024, 20:08)Manoly Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(22-04-2024, 20:08)MuhammeDesiqN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: gifyu.com kullanabilirsiniz
teşşekür ederim Yaptıgınız bannerler çok Güzel (:

ds-ekran-goruntusu-2024-04-22-182729-12788
gif olarak burdan nasi kayd ederim

(22-04-2024, 20:08)MuhammeDesiqN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: gifyu.com kullanabilirsiniz
Aepde Nasıl gif olarak kayd edebilirim biraz Yeniyimde Aepde
aepde kaydedemezsin media encoderda kaydedebilirsin gif olarak
688733639
Cevapla
#9
(23-04-2024, 21:46)MuhammeDesiqN Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(22-04-2024, 20:08)Manoly Adlı Kullanıcıdan Alıntı: teşşekür ederim Yaptıgınız bannerler çok Güzel (:

ds-ekran-goruntusu-2024-04-22-182729-12788
gif olarak burdan nasi kayd ederim

Aepde Nasıl gif olarak kayd edebilirim biraz Yeniyimde Aepde
aepde kaydedemezsin media encoderda kaydedebilirsin gif olarak
İşte onu diyorum aepde ne olarak kayd etmem lazim
Discord:manoly34_
Cevapla
#10
(24-04-2024, 03:24)Manoly Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(23-04-2024, 21:46)MuhammeDesiqN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: aepde kaydedemezsin media encoderda kaydedebilirsin gif olarak
İşte onu diyorum aepde ne olarak kayd etmem lazim
aepden gife dönüştürmek için uğraşmana gerek yok after 2019 sürümü ise media encoder 2019 indirip qwIMnX18Rv68CTJfTQex3g tıklayıp encoderda açın ardından 
1. adım SxO9kRkfRhOVoKgSOo3Hhw
2. adım 
IS8xjpb0TDCUBnl4XSLUKQ
3.adım Q1pp7bkRQFOaOFH8IDHd5g kare hızını 60 yapıp tamam deyip renderlayın fazla boyut çıkarsa 30 da kalabilir illa afterdan yapacağım diyorsanız quicktime ile renderlayıp mov to gif yapabilirsiniz fakat boyut fazla olacaktır.
688733639
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task