FARKLI Bİ ŞEKILDEMI KAYD ETMELİYİM VEYA NASIL YAPMAYILIM YARDIMCI OLABILIRMISINIZ BANNERI AŞŞAĞİYA EKLEYECEGIM
Tasarım Sahibi :Clowry Design(Basri Yorulmaz)

)


(21-04-2024, 16:00)HeadSHOTT Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Daha öncede buna benzer bir konu açmıştınız , orda kullandığınız programı burda da kullanabilirsiniz videoyu bırakıyorum ;Evet daha önce benzer konu açmıştım bu videoda adamin kullandığı programı indiriyorum yapamıyorum aep 2019 kullanıyorum ondan olma ihtimali varmi?
(22-04-2024, 19:56)MuhammeDesiqN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: aep 19 sa encoderda 19 olacak renderi gif olarak at avi olarak atmana gerek yokBanner yapınca mb çok fazla oluyo ve Şuanda Ts3de Hızliresım kullanıyo herkez ve hızlıresım 20+mb kaldırmıyo gif
(22-04-2024, 20:00)Manoly Adlı Kullanıcıdan Alıntı:gifyu.com kullanabilirsiniz(22-04-2024, 19:56)MuhammeDesiqN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: aep 19 sa encoderda 19 olacak renderi gif olarak at avi olarak atmana gerek yokBanner yapınca mb çok fazla oluyo ve Şuanda Ts3de Hızliresım kullanıyo herkez ve hızlıresım 20+mb kaldırmıyo gif
(22-04-2024, 20:08)MuhammeDesiqN Adlı Kullanıcıdan Alıntı:teşşekür ederim Yaptıgınız bannerler çok Güzel (:(22-04-2024, 20:00)Manoly Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Banner yapınca mb çok fazla oluyo ve Şuanda Ts3de Hızliresım kullanıyo herkez ve hızlıresım 20+mb kaldırmıyo gifgifyu.com kullanabilirsiniz
(22-04-2024, 20:08)Manoly Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(22-04-2024, 20:08)MuhammeDesiqN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: gifyu.com kullanabilirsiniz

(22-04-2024, 20:08)MuhammeDesiqN Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Aepde Nasıl gif olarak kayd edebilirim biraz Yeniyimde Aepde(22-04-2024, 20:00)Manoly Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Banner yapınca mb çok fazla oluyo ve Şuanda Ts3de Hızliresım kullanıyo herkez ve hızlıresım 20+mb kaldırmıyo gifgifyu.com kullanabilirsiniz
(22-04-2024, 20:08)Manoly Adlı Kullanıcıdan Alıntı:aepde kaydedemezsin media encoderda kaydedebilirsin gif olarak(22-04-2024, 20:08)MuhammeDesiqN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: gifyu.com kullanabilirsinizteşşekür ederim Yaptıgınız bannerler çok Güzel (:
gif olarak burdan nasi kayd ederim(22-04-2024, 20:08)MuhammeDesiqN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: gifyu.com kullanabilirsinizAepde Nasıl gif olarak kayd edebilirim biraz Yeniyimde Aepde
(23-04-2024, 21:46)MuhammeDesiqN Adlı Kullanıcıdan Alıntı:İşte onu diyorum aepde ne olarak kayd etmem lazim(22-04-2024, 20:08)Manoly Adlı Kullanıcıdan Alıntı: teşşekür ederim Yaptıgınız bannerler çok Güzel (:aepde kaydedemezsin media encoderda kaydedebilirsin gif olarak
gif olarak burdan nasi kayd ederim
Aepde Nasıl gif olarak kayd edebilirim biraz Yeniyimde Aepde
(24-04-2024, 03:24)Manoly Adlı Kullanıcıdan Alıntı:aepden gife dönüştürmek için uğraşmana gerek yok after 2019 sürümü ise media encoder 2019 indirip(23-04-2024, 21:46)MuhammeDesiqN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: aepde kaydedemezsin media encoderda kaydedebilirsin gif olarakİşte onu diyorum aepde ne olarak kayd etmem lazim
tıklayıp encoderda açın ardından 

kare hızını 60 yapıp tamam deyip renderlayın fazla boyut çıkarsa 30 da kalabilir illa afterdan yapacağım diyorsanız quicktime ile renderlayıp mov to gif yapabilirsiniz fakat boyut fazla olacaktır.