. Bi hayırlı olsun isterim 
)

. Bi hayırlı olsun isterim 
(30-12-2020, 06:49)strake Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bir tane küçük olay yüzünden banlanmıstim ama banım bu akşam webailesi yetkilileri sayesinde kalktı normalde 6 ocağa kadardı fakat olayı doğru bir şekilde anlattiğim için webailesi yetkilileri anlayısla karşıladı 23.46 da kalktı. Benden kurtulamadınız tekrardan burdayım. Bi hayırlı olsun isterim

(30-12-2020, 06:51)ALFA CREW Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Teşekkürler bi bakayım(30-12-2020, 06:49)strake Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bir tane küçük olay yüzünden banlanmıstim ama banım bu akşam webailesi yetkilileri sayesinde kalktı normalde 6 ocağa kadardı fakat olayı doğru bir şekilde anlattiğim için webailesi yetkilileri anlayısla karşıladı 23.46 da kalktı. Benden kurtulamadınız tekrardan burdayım. Bi hayırlı olsun isterim
Hayırlı Olsun
Çekilişe Beklerim
