Konu

#1
Kod:
public AddCommas( iNum , szOutput[] , iLen )

{

    new szTmp[ 15 ] , iOutputPos , iNumPos , iNumLen;

   

    if ( iNum < 0 )

    {

        szOutput[ iOutputPos++ ] = '-';

        iNum = abs( iNum );

    }

   

    iNumLen = num_to_str( iNum , szTmp , charsmax( szTmp ) );



    if ( iNumLen <= 3 )

    {

        iOutputPos += copy( szOutput[ iOutputPos ] , iLen , szTmp );

    }

    else

    {

        while ( ( iNumPos < iNumLen ) && ( iOutputPos < iLen ) )

        {

            szOutput[ iOutputPos++ ] = szTmp[ iNumPos++ ];

       

            if( ( iNumLen - iNumPos ) && !( ( iNumLen - iNumPos ) % 3 ) )

                szOutput[ iOutputPos++ ] = ',';

        }

       

        szOutput[ iOutputPos ] = EOS;

    }

   

    return iOutputPos;

}

Farklı Bir Zombie Plague versiyonu üzerinde yeni bir mod geliştirmeye çalışıyorum hud dizaynını ayarlıyordum paylaşabilirim duruma göre 

Kod:
        new szHP[ 15 ], szAP[ 15 ], szArmor[ 15 ]
        AddCommas(pev(ID_SHOWHUD, pev_health), szHP, charsmax(szHP))
        AddCommas(g_ammopacks[ID_SHOWHUD], szAP, charsmax(szAP))
        AddCommas(pev(ID_SHOWHUD, pev_armorvalue), szArmor, charsmax(szArmor))

bir örneğini buldum adam huda can cephane bilgisini ve armor bilgisini addcommas fonksiyonu ile çektirmiş fakat ben level sistemi için xp bilgilerini çektirmeye çalıştığımda hudda hatalı bir şekilde gösterdi bilgisi olan kişileri bekliyorum
#2
(24-01-2022, 12:30)burakxd383 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
Kod:
public AddCommas( iNum , szOutput[] , iLen )

{

    new szTmp[ 15 ] , iOutputPos , iNumPos , iNumLen;

   

    if ( iNum < 0 )

    {

        szOutput[ iOutputPos++ ] = '-';

        iNum = abs( iNum );

    }

   

    iNumLen = num_to_str( iNum , szTmp , charsmax( szTmp ) );



    if ( iNumLen <= 3 )

    {

        iOutputPos += copy( szOutput[ iOutputPos ] , iLen , szTmp );

    }

    else

    {

        while ( ( iNumPos < iNumLen ) && ( iOutputPos < iLen ) )

        {

            szOutput[ iOutputPos++ ] = szTmp[ iNumPos++ ];

       

            if( ( iNumLen - iNumPos ) && !( ( iNumLen - iNumPos ) % 3 ) )

                szOutput[ iOutputPos++ ] = ',';

        }

       

        szOutput[ iOutputPos ] = EOS;

    }

   

    return iOutputPos;

}

Farklı Bir Zombie Plague versiyonu üzerinde yeni bir mod geliştirmeye çalışıyorum hud dizaynını ayarlıyordum paylaşabilirim duruma göre 

Kod:
        new szHP[ 15 ], szAP[ 15 ], szArmor[ 15 ]
        AddCommas(pev(ID_SHOWHUD, pev_health), szHP, charsmax(szHP))
        AddCommas(g_ammopacks[ID_SHOWHUD], szAP, charsmax(szAP))
        AddCommas(pev(ID_SHOWHUD, pev_armorvalue), szArmor, charsmax(szArmor))

bir örneğini buldum adam huda can cephane bilgisini ve armor bilgisini addcommas fonksiyonu ile çektirmiş fakat ben level sistemi için xp bilgilerini çektirmeye çalıştığımda hudda hatalı bir şekilde gösterdi bilgisi olan kişileri bekliyorum
Level ve xp çektirceksen 3.cü satırdaki kullanım işine yarar.
Kod:
AddCommas(g_ammopacks[ID_SHOWHUD], szAP, charsmax(szAP))
reCs:Go Rank Menu (%50)
Son Düzenleme: 24-01-2022, 12:39, Düzenleyen: bilalgecer47.
#3
[attachment=14361 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
.bmp de_dust20086.bmp (Dosya Boyutu: 5,05 MB | İndirme Sayısı: 1)
burakxd383 pid='221442' dateline='1643027426']
Kod:
public AddCommas( iNum , szOutput[] , iLen )

{

    new szTmp[ 15 ] , iOutputPos , iNumPos , iNumLen;

   

    if ( iNum < 0 )

    {

        szOutput[ iOutputPos++ ] = '-';

        iNum = abs( iNum );

    }

   

    iNumLen = num_to_str( iNum , szTmp , charsmax( szTmp ) );



    if ( iNumLen <= 3 )

    {

        iOutputPos += copy( szOutput[ iOutputPos ] , iLen , szTmp );

    }

    else

    {

        while ( ( iNumPos < iNumLen ) && ( iOutputPos < iLen ) )

        {

            szOutput[ iOutputPos++ ] = szTmp[ iNumPos++ ];

       

            if( ( iNumLen - iNumPos ) && !( ( iNumLen - iNumPos ) % 3 ) )

                szOutput[ iOutputPos++ ] = ',';

        }

       

        szOutput[ iOutputPos ] = EOS;

    }

   

    return iOutputPos;

}

Farklı Bir Zombie Plague versiyonu üzerinde yeni bir mod geliştirmeye çalışıyorum hud dizaynını ayarlıyordum paylaşabilirim duruma göre 

Kod:
        new szHP[ 15 ], szAP[ 15 ], szArmor[ 15 ]
        AddCommas(pev(ID_SHOWHUD, pev_health), szHP, charsmax(szHP))
        AddCommas(g_ammopacks[ID_SHOWHUD], szAP, charsmax(szAP))
        AddCommas(pev(ID_SHOWHUD, pev_armorvalue), szArmor, charsmax(szArmor))

bir örneğini buldum adam huda can cephane bilgisini ve armor bilgisini addcommas fonksiyonu ile çektirmiş fakat ben level sistemi için xp bilgilerini çektirmeye çalıştığımda hudda hatalı bir şekilde gösterdi bilgisi olan kişileri bekliyorum
Kod:
        new szHP[ 32 ], szAP[ 32 ], szArmor[ 32 ], szXP [ 32 ], szMAXLEVEL [ 32 ]
        AddCommas(pev(ID_SHOWHUD, pev_health), szHP, charsmax(szHP))
        AddCommas(g_ammopacks[ID_SHOWHUD], szAP, charsmax(szAP))
        AddCommas(pev(ID_SHOWHUD, pev_armorvalue), szArmor, charsmax(szArmor))
        AddCommas(get_user_xp(ID_SHOWHUD), szXP, charsmax(szXP))
        AddCommas(get_user_max_level(ID_SHOWHUD), szMAXLEVEL, charsmax(szMAXLEVEL))

bu şekilde ekledim ama 49 / 50 değerlerini gösteriyor gerçek xp değerlerini göstermiyor
#4
(24-01-2022, 13:29)burakxd383 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(24-01-2022, 12:30)burakxd383 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
Kod:
public AddCommas( iNum , szOutput[] , iLen )

{

    new szTmp[ 15 ] , iOutputPos , iNumPos , iNumLen;

   

    if ( iNum < 0 )

    {

        szOutput[ iOutputPos++ ] = '-';

        iNum = abs( iNum );

    }

   

    iNumLen = num_to_str( iNum , szTmp , charsmax( szTmp ) );



    if ( iNumLen <= 3 )

    {

        iOutputPos += copy( szOutput[ iOutputPos ] , iLen , szTmp );

    }

    else

    {

        while ( ( iNumPos < iNumLen ) && ( iOutputPos < iLen ) )

        {

            szOutput[ iOutputPos++ ] = szTmp[ iNumPos++ ];

       

            if( ( iNumLen - iNumPos ) && !( ( iNumLen - iNumPos ) % 3 ) )

                szOutput[ iOutputPos++ ] = ',';

        }

       

        szOutput[ iOutputPos ] = EOS;

    }

   

    return iOutputPos;

}

Farklı Bir Zombie Plague versiyonu üzerinde yeni bir mod geliştirmeye çalışıyorum hud dizaynını ayarlıyordum paylaşabilirim duruma göre 

Kod:
        new szHP[ 15 ], szAP[ 15 ], szArmor[ 15 ]
        AddCommas(pev(ID_SHOWHUD, pev_health), szHP, charsmax(szHP))
        AddCommas(g_ammopacks[ID_SHOWHUD], szAP, charsmax(szAP))
        AddCommas(pev(ID_SHOWHUD, pev_armorvalue), szArmor, charsmax(szArmor))

bir örneğini buldum adam huda can cephane bilgisini ve armor bilgisini addcommas fonksiyonu ile çektirmiş fakat ben level sistemi için xp bilgilerini çektirmeye çalıştığımda hudda hatalı bir şekilde gösterdi bilgisi olan kişileri bekliyorum
Kod:
        new szHP[ 32 ], szAP[ 32 ], szArmor[ 32 ], szXP [ 32 ], szMAXLEVEL [ 32 ]
        AddCommas(pev(ID_SHOWHUD, pev_health), szHP, charsmax(szHP))
        AddCommas(g_ammopacks[ID_SHOWHUD], szAP, charsmax(szAP))
        AddCommas(pev(ID_SHOWHUD, pev_armorvalue), szArmor, charsmax(szArmor))
        AddCommas(get_user_xp(ID_SHOWHUD), szXP, charsmax(szXP))
        AddCommas(get_user_max_level(ID_SHOWHUD), szMAXLEVEL, charsmax(szMAXLEVEL))

bu şekilde ekledim ama 49 / 50 değerlerini gösteriyor gerçek xp değerlerini göstermiyor
Eklentının tamamını atarmısın.Burdan bişey cıkaramam anlamıyorum.
reCs:Go Rank Menu (%50)
#5
(24-01-2022, 13:29)burakxd383 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(24-01-2022, 12:30)burakxd383 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
Kod:
public AddCommas( iNum , szOutput[] , iLen )

{

    new szTmp[ 15 ] , iOutputPos , iNumPos , iNumLen;

   

    if ( iNum < 0 )

    {

        szOutput[ iOutputPos++ ] = '-';

        iNum = abs( iNum );

    }

   

    iNumLen = num_to_str( iNum , szTmp , charsmax( szTmp ) );



    if ( iNumLen <= 3 )

    {

        iOutputPos += copy( szOutput[ iOutputPos ] , iLen , szTmp );

    }

    else

    {

        while ( ( iNumPos < iNumLen ) && ( iOutputPos < iLen ) )

        {

            szOutput[ iOutputPos++ ] = szTmp[ iNumPos++ ];

       

            if( ( iNumLen - iNumPos ) && !( ( iNumLen - iNumPos ) % 3 ) )

                szOutput[ iOutputPos++ ] = ',';

        }

       

        szOutput[ iOutputPos ] = EOS;

    }

   

    return iOutputPos;

}

Farklı Bir Zombie Plague versiyonu üzerinde yeni bir mod geliştirmeye çalışıyorum hud dizaynını ayarlıyordum paylaşabilirim duruma göre 

Kod:
        new szHP[ 15 ], szAP[ 15 ], szArmor[ 15 ]
        AddCommas(pev(ID_SHOWHUD, pev_health), szHP, charsmax(szHP))
        AddCommas(g_ammopacks[ID_SHOWHUD], szAP, charsmax(szAP))
        AddCommas(pev(ID_SHOWHUD, pev_armorvalue), szArmor, charsmax(szArmor))

bir örneğini buldum adam huda can cephane bilgisini ve armor bilgisini addcommas fonksiyonu ile çektirmiş fakat ben level sistemi için xp bilgilerini çektirmeye çalıştığımda hudda hatalı bir şekilde gösterdi bilgisi olan kişileri bekliyorum
Kod:
        new szHP[ 32 ], szAP[ 32 ], szArmor[ 32 ], szXP [ 32 ], szMAXLEVEL [ 32 ]
        AddCommas(pev(ID_SHOWHUD, pev_health), szHP, charsmax(szHP))
        AddCommas(g_ammopacks[ID_SHOWHUD], szAP, charsmax(szAP))
        AddCommas(pev(ID_SHOWHUD, pev_armorvalue), szArmor, charsmax(szArmor))
        AddCommas(get_user_xp(ID_SHOWHUD), szXP, charsmax(szXP))
        AddCommas(get_user_max_level(ID_SHOWHUD), szMAXLEVEL, charsmax(szMAXLEVEL))

bu şekilde ekledim ama 49 / 50 değerlerini gösteriyor gerçek xp değerlerini göstermiyor
Kod:
// Show HUD Task
public ShowHUD(taskid)
{
    static id
    id = ID_SHOWHUD;
    
    // Player died?
    if (!g_isalive[id])
    {
        // Get spectating target
        id = pev(id, PEV_SPEC_TARGET)
        
        // Target not alive
        if (!g_isalive[id]) return;
    }
    
    // Format classname
    static class[32], red, green, blue
    
    if (g_zombie[id]) // zombies
    {
        red = 200
        green = 250
        blue = 0
        
        if (g_nemesis[id])
            formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_NEMESIS")
        else if (g_assassin[id])
            formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_ASSASSIN")
        else
            copy(class, charsmax(class), g_zombie_classname[id])
    }
    else // humans
    {
        red = 0
        green = 200
        blue = 255
        
        if (g_survivor[id])
            formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_SURVIVOR")
        else if (g_sniper[id])
            formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_SNIPER")
        else
            formatex(class, charsmax(class), "%L", ID_SHOWHUD, "CLASS_HUMAN")
    }
    
    // Spectating someone else?
    if (id != ID_SHOWHUD)
    {
        // Show name, health, class, and ammo packs
        set_hudmessage(255, 255, 255, HUD_SPECT_X, HUD_SPECT_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
        ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L %s^nHP: %d - AP: %d - %L %s - %L %d^nLevel: %i | XP: %i / %i", ID_SHOWHUD, "SPECTATING", g_playername[id], pev(id, pev_health), get_user_armor(id), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[id], get_user_level(id), get_user_xp(id), get_user_max_level(id))
    }
    else
    {
        new szHP[ 32 ], szAP[ 32 ], szArmor[ 32 ], szXP [ 32 ], szMAXLEVEL [ 32 ]
        AddCommas(pev(ID_SHOWHUD, pev_health), szHP, charsmax(szHP))
        AddCommas(g_ammopacks[ID_SHOWHUD], szAP, charsmax(szAP))
        AddCommas(pev(ID_SHOWHUD, pev_armorvalue), szArmor, charsmax(szArmor))
        AddCommas(get_user_xp(ID_SHOWHUD), szXP, charsmax(szXP))
        AddCommas(get_user_max_level(ID_SHOWHUD), szMAXLEVEL, charsmax(szMAXLEVEL))
        
        // Show health, class and ammo packs
        set_hudmessage(red, green, blue, HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
        ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "=>>Nick: %s^n=>>%L: %s^n=>>Armor: %s^n=>>%L %s^n=>>%L %s^n=>>Level: %i / 100^n=>>XP: %i / %i", g_playername[id], id, "ZOMBIE_ATTRIB1", szHP, szArmor, ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", szAP, get_user_level(ID_SHOWHUD), szXP, szMAXLEVEL)
        //ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "=>>Nick: %s^n=>>%L: %d^n=>>Armor: %d^n=>>%L %s^n=>>%L %d^n=>>Level: %i / 100^n=>>XP: %i / %i^n=>>XP(-): %i", g_playername[id], id, "ZOMBIE_ATTRIB1", szHP, szArmor, ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", szAP, get_user_level(ID_SHOWHUD), get_user_xp(ID_SHOWHUD), get_user_max_level(ID_SHOWHUD), needed_next_lvl_xp(ID_SHOWHUD))
    }
}

eklentinin tamamını şuan atamam maalesef

sorun çözülmüştür, sorun veriyi string değilde integer olarak göstertmemmiş
Son Düzenleme: 24-01-2022, 16:30, Düzenleyen: burakxd383.
#6
İstek konusu, @bilalgecer47 adlı kullanıcı tarafından 4 saat içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için bilalgecer47 Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
bilalgecer47 Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 109 kişiye yardım etmiştir.

Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task
Kayıt Ol
Discord Adresimize Katılın