Adama vurdukça ++ $$$ Kazanma

Konu

#1
selam arkadaşlar hayırlı günler sizlerden bir ricam olacak.

Oyuncuya her vurduğumuzda ( her mermi değdiğinde ) anında +15 $

Her öldürdüğümüz Oyuncu İçinde Anında +75 $  

veren bir plugin ricam olacak yardımcı olursanız çok sevinirim.
Son Düzenleme: 27-11-2020, 16:38, Düzenleyen: neons311.
#2
Her mermi değdiğinde oyuncuya para verdiremem. Ayrıca oyuncular parayı çok kolay kasar.
Alttaki dediğinin ise bir kodu var. Eklentiye gerek yok onun için
#3
Buyrun ;
.sma Buyrun.sma (Dosya Boyutu: 605 Bayt | İndirme Sayısı: 7)
~ Ücretli Eklenti İçin 'DM' ~ Discord ~
#4
Şu kısmı silerek yükleyin yoksa sadece CT Takımı para kazanır.

https://prnt.sc/vr4g68
"Give yourself time. Ideas'll come. Life'll shake you, roll you, maybe embrace you. The music'll find you." STEAM
#5
teşekkürler fakat kendi takım arkadaşımıza sıktığımızdada para geliyor FF kapalı fakat sıksanda geliyor
#6
Dene bakalım :
.sma GHW_Damage_Money.sma (Dosya Boyutu: 2,34 KB | İndirme Sayısı: 7)
#7
Konu Cozuldümü Acaba?
#8
deniyorum

MX Mod X Compiler 1.10.0.5392
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright © 2004-2013 AMX Mod X Team

vurdukcakazannn.sma(77) : warning 216: nested comment
vurdukcakazannn.sma(79) : error 013: no entry point (no public functions)

1 Error.
Could not locate output file vurdukcakazannn.amx (compile failed).


hatası veriyor önce reklamlar vardı reklamların hatasını verdi reklamları sildim bu hatayı verdi
Son Düzenleme: 28-11-2020, 16:36, Düzenleyen: neons311.
#9
Kusura Bakmayın Dalgındım Gormedim Orayı ;

PHP Kod:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

public plugin_init()
{
    
register_plugin("Damage Money""1.0""Dias")

    
RegisterHam(Ham_TakeDamage"player""fw_take_damage")
}

public 
fw_take_damage(victiminflictorattackerFloat:damagedamagebits)
{
    if(!
is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker))
        return 
HAM_IGNORED
        
    
if(damage == 0.0)
        return 
HAM_IGNORED
        
    cs_set_user_money
(attackercs_get_user_money(attacker) + 15)
        
    return 
HAM_HANDLED

~ Ücretli Eklenti İçin 'DM' ~ Discord ~
#10
Eklenti hata basmıyor :
PHP Kod:
/*
*   _______     _      _  __          __
*  | _____/    | |    | | \ \   __   / /
*  | |         | |    | |  | | /  \ | |
*  | |         | |____| |  | |/ __ \| |
*  | |   ___   | ______ |  |   /  \   |
*  | |  |_  |  | |    | |  |  /    \  |
*  | |    | |  | |    | |  | |      | |
*  | |____| |  | |    | |  | |      | |
*  |_______/   |_|    |_|  \_/      \_/
*
*
*
*  Last Edited: 08-04-08
*
*  ============
*   Changelog:
*  ============
*
*  v2.1
*    -money_after_death CVAR added
*    -Minus Money for Team Attack
*
*  v2.0
*    -Optimized Code
*
*  v1.0
*    -Initial Release
*
*/

#define VERSION    "2.1"

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

new mpdmkbmhbmad
new maxplayers

new g_money[33][33]

public 
plugin_init()
{
    
register_plugin("Damage Money",VERSION,"GHW_Chronic")
    
mpd register_cvar("money_per_damage","3")
    
mkb register_cvar("money_kill_bonus","100")
    
mhb register_cvar("money_hs_bonus","50")
    
mad register_cvar("money_after_death","1")

    
register_event("Damage","Damage","b")
    
register_event("DeathMsg","death_msg","a")

    
maxplayers get_maxplayers()
}

public 
client_disconnected(id)
{
    for(new 
i=1;i<=maxplayers;i++)
    {
        
g_money[i][id] = 0
    
}
}

public 
Damage(id)
{
    new 
weaponhitpointattacker get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
    if(
attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
    {
        new 
money read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
        if(
hitpoint==1money += get_pcvar_num(mhb)
        if(
get_user_team(attacker)==get_user_team(id)) money *= -1
        cs_set_user_money2
(attacker,id,cs_get_user_money(attacker) + money)
    }
}

public 
death_msg()
{
    new 
victim read_data(2)
    if(
is_user_connected(victim))
    {
        new 
attacker read_data(1)
        if(
        
attacker &&
        
attacker<=maxplayers &&
        
is_user_connected(attacker) &&
        
attacker!=victim
        
)
            
cs_set_user_money2(read_data(1),read_data(2),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)


        
give_ad_money(victim)
    }
}

public 
cs_set_user_money2(attacker,victim,money)
{
    if(
get_pcvar_num(mad)) g_money[victim][attacker] += money
    
else cs_set_user_money(attacker,money)
}

public 
give_ad_money(victim)
{
    for(new 
i=1;i<=maxplayers;i++)
    {
        if(
g_money[victim][i] && is_user_connected(i)) cs_set_user_money(i,g_money[victim][i] + cs_get_user_money(i))
    }

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Benzer Konular

Kayıt Ol
Discord Adresimize Katılın